Gå til innhold

Aprilfest 2014 - tomsi42 - Noe uklart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virkelig en prøvelse for skjeve hornhinner o.a., dette! Interessant "effekt"! :)

Tell me all about it ;)

Det siste bildet der hadde gjort seg bra som et albumbilde for et slikt småslitsomt 90-talls tekno/tranceband. Mangler bare et bandnavn skrevet med store glorete sølvbokstaver. Bra sett! :)

Takk - det hadde nok også passet for enkelte overdådige syre-marinerte prog-band fra 70-tallet :D

Lenke til kommentar

Prikkene er et bilde der su ikke klarer å feste blikket :) Hvor mange prikker er det?

Alt for mange, spør du meg ;)

Lampa er en vinner så langt. Når jeg ser slike motiv fanget, så får jeg så lyst å dyrke symetrien i oppretting / crop. :)

Takk. Jeg vurderte å rendyrke symmentrien; men jeg tenkte at det ble bedre når det vær litt "skevt".

Lenke til kommentar

8. Det graves

13723976074_e46e7e02d6.jpg

Panasonic Lumix G3 + Sigma 30mm f/2.8 @ 1/320s; f/2,8; ISO 160

Det skal bygges et nytt hus i nabolaget. Det har vært en del sprengingsarbeide, og nå graves det. Men jeg synes den skjeve lyktestolpen var mer interessant ;)

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Flott dandert det vinglasset, jeg antar at det ikke sto så utsatt til i utgangspunktet?

Er enig i at radio hører sammen med hyttekos, har idag plutselig funnet igjen en brukbar kanal som forsvant i fjor da statsministeren stengte alle de statlige radio- og fjernsynskanalene. Demokrati, lissom.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR

Fin balansekunst og "lun" hyttekos, ute på smal-dof kjøret igjen? :p

Takk. Ja, jeg tenkte at det kunne være greit å vise at der er mulig med smal DOF med de mikke-mus sensorene jeg bruker ;)

Og jeg som var sikker på at du brukte donald sensor, så feil kan man altså ta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...