Robin7MS Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hei. trenger hjelp til valg av tv til maks 15k lest lit om philips 8008s noen som har erfaring med den? er det bare smart delen som er treg eller alt? og sett på Samsung sin 8005. viktig: bildekvalitet 3d brukes til: film spilling playstation osv kan jeg ta hva som helst blu-ray film og få i 3d på philips sin? håper på tips på de 2 og sony tv`er Takk Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hvor stor TV skal du ha?Om det står mellom Philips og Samsung, hadde jeg uten tvil gått for Philips - siden bildekvalitet er viktig!Den har også matt bildepanel, som jeg ser på som en stor fordel, spesielt om du har vindu eller gjenskin der du har TVen.Når det gjelder Sony har de også veldig mye bra. Blant annet W905ABAE som ble kåret til beste TV 2013/2014 av lyd og bilde Det kommer snart nye modeller fra alle produsenter (rundt mai), så om du har tolmodighet kan du vente til da, men de kommer nok til å bli endel dyrere enn det ditt budsjett er (for topmodellene vertfall). Da de er veldig dyre med en gang de kommer Lenke til kommentar
Robin7MS Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 Hvor stor TV skal du ha? Om det står mellom Philips og Samsung, hadde jeg uten tvil gått for Philips - siden bildekvalitet er viktig! Den har også matt bildepanel, som jeg ser på som en stor fordel, spesielt om du har vindu eller gjenskin der du har TVen. Når det gjelder Sony har de også veldig mye bra. Blant annet W905ABAE som ble kåret til beste TV 2013/2014 av lyd og bilde Det kommer snart nye modeller fra alle produsenter (rundt mai), så om du har tolmodighet kan du vente til da, men de kommer nok til å bli endel dyrere enn det ditt budsjett er (for topmodellene vertfall). Da de er veldig dyre med en gang de kommer Takk 55 i størrelse. vis det kommer en som tar over den 8008s venter jeg gledelig. dumt og kjøpe den så kommer det en som er mye bedre Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Tror ikke det har blitt annonsert noe ennå, men er typisk at de kommer rett før sommeren. Har vertfall vært slik tidligere Sonyen tror jeg vertfall er et veldig godt alternativ! Lenke til kommentar
Robin7MS Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 Tror ikke det har blitt annonsert noe ennå, men er typisk at de kommer rett før sommeren. Har vertfall vært slik tidligere Sonyen tror jeg vertfall er et veldig godt alternativ! ok takk tror jeg venter og ser om det kommer Lenke til kommentar
Robin7MS Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 korti blir 2015 modellene annonsert og korti kommer de? Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Phillips har annonsert noen, se her Når de kommer, og pris er vell fortsatt ukjent Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Phillips uten tvil, konge tv, kan være litt treg i smart funksjoner.. men det beste tv i min mening. Lenke til kommentar
Robin7MS Skrevet 10. april 2014 Forfatter Del Skrevet 10. april 2014 Takk skal dere ha. får lese litt på de phillips tvene som kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå