Gå til innhold

hjelp til valg av tv 15k

Anbefalte innlegg

Hei. trenger hjelp til valg av tv til maks 15k

lest lit om philips 8008s noen som har erfaring med den?

er det bare smart delen som er treg eller alt?

og sett på Samsung sin 8005.

viktig:

bildekvalitet

3d

brukes til:

film

spilling playstation osv

kan jeg ta hva som helst blu-ray film og få i 3d på philips sin?

håper på tips på de 2 og sony tv`er

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor stor TV skal du ha?
Om det står mellom Philips og Samsung, hadde jeg uten tvil gått for Philips - siden bildekvalitet er viktig!
Den har også matt bildepanel, som jeg ser på som en stor fordel, spesielt om du har vindu eller gjenskin der du har TVen.

Når det gjelder Sony har de også veldig mye bra. Blant annet W905ABAE som ble kåret til beste TV 2013/2014 av lyd og bilde :)

Det kommer snart nye modeller fra alle produsenter (rundt mai), så om du har tolmodighet kan du vente til da, men de kommer nok til å bli endel dyrere enn det ditt budsjett er (for topmodellene vertfall). Da de er veldig dyre med en gang de kommer

Lenke til kommentar

Hvor stor TV skal du ha?

Om det står mellom Philips og Samsung, hadde jeg uten tvil gått for Philips - siden bildekvalitet er viktig!

Den har også matt bildepanel, som jeg ser på som en stor fordel, spesielt om du har vindu eller gjenskin der du har TVen.

Når det gjelder Sony har de også veldig mye bra. Blant annet W905ABAE som ble kåret til beste TV 2013/2014 av lyd og bilde :)

Det kommer snart nye modeller fra alle produsenter (rundt mai), så om du har tolmodighet kan du vente til da, men de kommer nok til å bli endel dyrere enn det ditt budsjett er (for topmodellene vertfall). Da de er veldig dyre med en gang de kommer

Takk 55 i størrelse. vis det kommer en som tar over den 8008s venter jeg gledelig. dumt og kjøpe den så kommer det en som er mye bedre

Lenke til kommentar

Tror ikke det har blitt annonsert noe ennå, men er typisk at de kommer rett før sommeren. Har vertfall vært slik tidligere :)

Sonyen tror jeg vertfall er et veldig godt alternativ! :)

ok takk tror jeg venter og ser om det kommer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...