Kurt Lekanger Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Ny, norsk app har allerede brukere i 70 land.– Vi kombinerer det beste fra Snapchat og Tinder Lenke til kommentar
Selectaa Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Dette kommer ikke til å lykkes før de har app for både Android og WP plattformene. Men kult konsept! Har trua på dette bare appene kommer 2 Lenke til kommentar
Printerstøv Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Haha, da jeg startet og lese artikkelen tenkte jeg med meg selv at dette må være en app som kun er tilgjengelig på Iphone.. Lenke til kommentar
Stigander Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 De er ikke fornøyd med brukermassen, men er eksklusivt på en plattform med ~15% av markedet? Rart de ikke har flere brukere. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 hah, lykke til med å lykkes uten androide, sannsynligvis er det bare midlertidig ikke på androide, men det burde komme asap dersom dem vil lykkes. Lenke til kommentar
Gulbrand Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Hei, Gulbrand fra artikkelen her. Jeg er sent til ballet i kommentarfeltet, men for å svare på det alle lurer på: Vi har fått på plass en mann til, og er i full sving med Android-versjon (og forhåpentligvis også WP) as we speak. Takk for engasjementet, ellers! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Det er vel ikke direkte unormalt at folk går inn på iOS-markedet først, for så å utvide videre til andre plattformer. Slik var det vel med blant annet Snapchat også i begynnelsen? Lenke til kommentar
Gulbrand Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Det er vel ikke direkte unormalt at folk går inn på iOS-markedet først, for så å utvide videre til andre plattformer. Slik var det vel med blant annet Snapchat også i begynnelsen? Nei, det er ganske vanlig. Henger kanskje litt igjen fra smarttelefonens tidlige dager? For vår del var det rett og slett fordi vår primære utvikler på dette prosjektet har jobbet mest med iOS. Vi tenkte det var bedre å ha en app som fungerer skikkelig på én platform først, heller enn en app som fungerer halvveis på flere platformer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg