Hazelhart Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 (endret) Jeg får røde prikker under huden på hælene etter første soling i solarium som klør og svir, uansett hvor lenge jeg har solt meg. Ved gjentatt soling får jeg etter hvert de samme prikkene på fingertuppene og albuene. Huden kan bli lett rosa, men det forekommer vanligvis kun røde prikker. Huden blir ikke nuppete, så jeg tenker kanskje at det ikke er soleksem likevel. Jeg lurer på om andre får de samme symptomene også og kanskje vet hva det faktisk er. Endret 2. april 2014 av Hazelhart Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Jeg ville hvertfall stoppet med en gang. Er jo veldig usunt å ta solarium i utgangspunktet, og det er nok hvertfall ikke noen god idé dersom man får "utslett" av det. Lenke til kommentar
Hazelhart Skrevet 4. april 2014 Forfatter Del Skrevet 4. april 2014 Jeg ville hvertfall stoppet med en gang. Er jo veldig usunt å ta solarium i utgangspunktet, og det er nok hvertfall ikke noen god idé dersom man får "utslett" av det. Jeg legger jo klær under de områdene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå