Gå til innhold

Hvordan få tak i Gammel skjermbeskytter.

Bone

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg tror det var under Plus-pakka til Windows95, eller så var det under "ekstra-themes" på selve Win95 CD'n (Win98??), at det fulgte med en stilig skjermbeskytter som jeg lurte på om var mulig å få tak å installere nå under XP.

Jeg kan desverre ikke huske hvilket navn den bar, men opplegget var at det var en "gjennomsiktig glasskule" som spratt frem og tilbake over skrivebordet, og i denne glasskulen ble bakgrunnen forstørret som lysbrytningen i ei boble, eller man kunne også velge at den skulle trekke ting til seg som et sort hull, eller også ned som i et dragsug.. Flere egenskaper tror jeg den også hadde! Noen som husker denne?

Noen som vet om det mulig å få tak i denne på et slags vis, og om det er mulig å få installert den under XP? (da dette er den stiligste skjermspareren jeg har sett; faktisk to hakk bedre enn "klokkeviseren" som følger med. :D )

På forhånd; tusen takk

med vennlig hilsen

Bone

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
Den heter sphere .

Få tak i den fra 95/98/me cd .

Kan jeg bruke denne i XP? :)

EDIT:

Stilig, Stilig! :w00t:

Jeg fant Win98 CD'n min, og der funka det gitt! Knallbra! Tusen takk for hjelpen! Det har vært et ubesvart spørsmål som har bestått i en laaang tid! :thumbup:

Men, når vi først er i gang.. På Elkjøp på Carl Berner i Oslo, så surrer det et lite "akvarium" som skjermbeskytter.. Noen som kjenner til et slikt akvarium med masse fisker i? Først så kan man se de svømme ved havbunnen, og etter på er de litt lengere mot "overflaten" (for da synes ikke bunnen lengre). Denne her er også veldig stilig synes jeg. Noen som har peil på hvor denne kan finnes?

Takk igjen! ;)

EDIT2:

Fant denne også jeg da.. :p

hmm.. Svært så bra det skulle gå i dag da.. ..får vel en counter-attack i kveld da, sikkert, hvor alt går til hælvette med ettellerannet.. :innocent:

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...