RandiA Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Fine kontraster - og fint motiv. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Fint kveldslys i det siste, fint med lyset i tårnet også, men synes nok det er litt vel mye støy i det. En kombinasjon av en "gammel" sensor og høy iso må nok ta skylden for det. Burde nok brukt stativ, lang lukkertid og lav iso - men har en mistanke om at du neppe hadde det tilgjengelig.. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 takk RandiA 4. april Gate open 1/60 - f/7.1 - ISO 200 Likte fargetoner og kontraster! Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 takk for tilbakemeldingene hadde selvfølgelig vært andre boller med stativ. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Fin belysning på Tyholttårnet. Du kunne ha rettet det opp litt . Nå virker det som "det skjeve tårn på Tyholt" Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Like svært godt anda den 3. april. At du midtstiller anda er kult og jeg kan sjelden motstå speilinger. At du ikke har med annet enn speilingene hever bildet. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 Like svært godt anda den 3. april. At du midtstiller anda er kult og jeg kan sjelden motstå speilinger. At du ikke har med annet enn speilingene hever bildet. takk for tilbakemeldingen den anden holdt meg med selskap en stund før jeg fikk til å ta dette bildet. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Flotte isbobler - skarpe og fine. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 10. april 2014 Forfatter Del Skrevet 10. april 2014 Flotte isbobler - skarpe og fine. takk linepuls Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 10. april 2014 Forfatter Del Skrevet 10. april 2014 (endret) 10. april - gatemusikanter 1/400 - f/5 - ISO 200 hadde ekstra god tid i dag og var innom byen for å ta bilde av folkelivet i trondheim. 3 gatemusikanter stilte gladelig opp som modeller Endret 10. oktober 2015 av krøllx Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Så ut til at du hadde tillatelse til å fotografere de der ja - - har visst sett dem ved flere anledninger. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 10. april 2014 Forfatter Del Skrevet 10. april 2014 ja, det er deres faste hjørne på nordregata. eg spurte om tillatelse først. er litt pysa når det gjelder slikt. vet godt hvordan det er å bli tatt bilde mot ens vilje Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 ja, det er deres faste hjørne på nordregata. eg spurte om tillatelse først. er litt pysa når det gjelder slikt. vet godt hvordan det er å bli tatt bilde mot ens vilje Jeg sa det fordi det er meget tydelig å se at de liker du fotograferer dem.... Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Det var noen blide musikanter, ja. Hyggelig situasjon. Jeg synes også det er vanskelig å ta bilder av folk uten tillatelse, men jeg feiger ut veldig ofte... Lenke til kommentar
Akre Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Supertrivelig Nordre!! Kjekke karer.. som ser en enda kjekkere fotograf.. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 12. april 2014 Forfatter Del Skrevet 12. april 2014 (endret) er nå på påskeferie i københavn og får desverre lite tid til å gi tilbakemeldinger her. har travlet rundt i hele i dag og har fått tatt en massemasse bilder. prøver å velge ut et bilde til aprilfesten og jammen var det ikke så enkelt siden jeg ikke skal behandle bildene på noen viss så ble det tilslutt dette bildet som ble tatt i den botaniske hagen... 12. april - magnolia 1/1600 - f/7.1 - ISO 400 Endret 10. oktober 2015 av krøllx Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Fin Magnolia, og morsomt flettverk av greiner...... Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 12. april 2014 Forfatter Del Skrevet 12. april 2014 Fin Magnolia, og morsomt flettverk av greiner...... takk for den er du en natteravn du oxo? skulle ha lagt meg nå så jeg kan komme meg opp litt tidlig imorgen, men så blir jeg sittende med bildene ennå. må liksom se gjennom dem for å kunne vite hva man forbedre seg på eller gjøre annerledes til neste gang (i morgen!). Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Jeg har vært nattmenneske hele livet, trenger lite søvn. Sjelden i seng før kl.3....... Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 17. april 2014 Forfatter Del Skrevet 17. april 2014 har kommet tilbake fra københavn og skal legge ut bildene på etterskudd. lurer på hvordan man legger ut spoiler-bilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå