Gå til innhold

Aprilfest 2014 - krøllx - Det jeg ser...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Like svært godt anda den 3. april. At du midtstiller anda er kult og jeg kan sjelden motstå speilinger. At du ikke har med annet enn speilingene hever bildet. :)

takk for tilbakemeldingen :) den anden holdt meg med selskap en stund før jeg fikk til å ta dette bildet.

Lenke til kommentar

10. april - gatemusikanter

post-316212-0-79778000-1444488441_thumb.jpg

1/400 - f/5 - ISO 200

hadde ekstra god tid i dag og var innom byen for å ta bilde av folkelivet i trondheim. 3 gatemusikanter stilte gladelig opp som modeller :)

Endret av krøllx
Lenke til kommentar

ja, det er deres faste hjørne på nordregata. eg spurte om tillatelse først. er litt pysa når det gjelder slikt. vet godt hvordan det er å bli tatt bilde mot ens vilje :)

Jeg sa det fordi det er meget tydelig å se at de liker du fotograferer dem....

Lenke til kommentar

er nå på påskeferie i københavn og får desverre lite tid til å gi tilbakemeldinger her. har travlet rundt i hele i dag og har fått tatt en massemasse bilder. prøver å velge ut et bilde til aprilfesten og jammen var det ikke så enkelt :hm:

siden jeg ikke skal behandle bildene på noen viss så ble det tilslutt dette bildet som ble tatt i den botaniske hagen...

12. april - magnolia

post-316212-0-81765800-1444488472_thumb.jpg

1/1600 - f/7.1 - ISO 400

Endret av krøllx
Lenke til kommentar

Fin Magnolia, og morsomt flettverk av greiner......

takk for den :) er du en natteravn du oxo? skulle ha lagt meg nå så jeg kan komme meg opp litt tidlig imorgen, men så blir jeg sittende med bildene ennå. må liksom se gjennom dem for å kunne vite hva man forbedre seg på eller gjøre annerledes til neste gang (i morgen!).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...