krøllx Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Melder meg på i siste liten...Første gang jeg er med på dette, så dette kan bli riktig spennende Utfordring: Skal ta bilde av det jeg ser på vei til og fra.... Skal gå for ingen auto instillinger og ingen bearbeiding unntatt nedskalering. Deltarkernivå: Pingle Utstyr: Nikon D40, AF-S DX NIKKOR, f/3.5-5.6G, 18-55mm, 55-200mm Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 (endret) 2. april Var på farta etter jobben og fikk plutselig øye på en blåfarget moped. I det jeg tok bildet syklet en syklist forbi i bakgrunnen og som tilfeldigvis hadde samme farge som mopeden Lukkertid: 1/320 ISO: 200 Endret 10. oktober 2015 av krøllx 1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 På den mopeden var det mye å studere. Veldig mye som er klart, unntatt bokstavene på det lille skiltet. Men piggdekk på forhjulet på bar asfalt er vel ikke så lurt.. (skjønner at det ikke er din moped.), og mangel på forskjerm.. dårlig ide i vått vær- men det kan jo være en solskinnssykkel. Den er jo tross alt stylet litt, med klistremerke. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Flotte farger, og de to blå stod til hverandre...fint tema du har. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 3. april 2014 Forfatter Del Skrevet 3. april 2014 takk for kommentarene jeg lurer på en ting...hvordan sjekker jeg f-tallet (blender) for et bildefil? bruker explorer og da kan jeg få opp ISO, eksponeringstid og brennvidde, men ikke blender. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 takk for kommentarene jeg lurer på en ting...hvordan sjekker jeg f-tallet (blender) for et bildefil? bruker explorer og da kan jeg få opp ISO, eksponeringstid og brennvidde, men ikke blender. Jeg sjekker det alltid i bilderedigerings programmet mitt jeg (Properties), men det er også enkelt å se det i W.Utforsker, når du bare høreklikker på et bilde, går til Egenskaper og videre på Detaljer, der står alt. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 3. april 2014 Forfatter Del Skrevet 3. april 2014 takktakk (så enkelt ) Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 3. april 2014 Forfatter Del Skrevet 3. april 2014 (endret) 3.april speilbilde Endret 10. oktober 2015 av krøllx Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Fin komposisjon - det ble jo ganske malerisk Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 4. april 2014 Forfatter Del Skrevet 4. april 2014 (endret) takk RandiA 4. april Gate open 1/60 - f/7.1 - ISO 200 Endret 10. oktober 2015 av krøllx Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Og Skansen bro ble kjempebra.... Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Det blir artig å følge med på snapshot'ene dine fra hverdagen. Akamfestene gir ofte en sjanse til å stanse opp og betrakte omgivelsene rundt deg. Bildene dine til nå er nettopp uttrykk for det. De to siste viser vårlyset før/under skumring. En utfordrende tid lysmessig. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 det blir mer utfordrende når man velger å IKKE ha muligheten til å redigere på bildene, må da jobbe litt ekstra. skansen bro åpningen var "a moment". jeg hadde passert broen et stykke før jeg hørte alarmen og ilte så tilbake så fort jeg kunne. gøy var det! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Fin start på april. Fin utfordring. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 (endret) takktakk. har valgt ut et bilde fra fototreffet i trondheim i dag. det ble et bilde av is (det lille som var igjen). 5. april - Isbobler 1/60 - f/5.6 - ISO 200 Endret 10. oktober 2015 av krøllx Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Det ble riktig moderne kunst - takk for hyggelig foto-treff....det var mye latter rundt "vaffel-bordet" Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Kjempefine blåtoner i bildet av broen! Ellers en artig utfordring å finne noe interessant i hverdagen, god start på det synes jeg. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Pent bilde av broen, det gjorde seg med båten som bryter med de monotone blåfargene. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 (endret) takk for kommentarene 7. april - tyholttårnet rakk å få tatt dette bildet rett før det mørknet til 1/80 - f/5.3 - ISO 1600 Endret 10. oktober 2015 av krøllx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå