lion33 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Jeg tar 65 kg benkpress nå, 90 kg knebøy 90 kg markløft 40-45 kg skulderpress Før klarte jeg bare stanga eller 30 kg, skulderpress, samme gjelder knebøy klarte bare 50 kg, nå 80 uten problem 90 er slitsomt. Jeg sitter fast, jeg tror jeg begynte for tung. Burde jeg prøve 12 uker ? der jeg starter lavt, 40 kg benkpress - legge på 2,5 neste gang ? men hvordan skal jeg trene varme opp ? varme opp med stanga ? så ta 40kg x5 ? eller ta stangax10, 30 kgx5, 40 kgx5 , 40 kg x5 , 40kg x5? Lenke til kommentar
ræss93 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Ja, du skal starte lavere i alle øvelser, som vi har sagt før Varm opp til du blir litt varm, du skal ikke slite deg ut.. Noen med stang og noen med 30 kg for eksempel. Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Ja, du skal starte lavere i alle øvelser, som vi har sagt før Varm opp til du blir litt varm, du skal ikke slite deg ut.. Noen med stang og noen med 30 kg for eksempel. Tror jeg trener som før, siden det står at målet ditt skal ikke være å bli " pumpet" biff, men jeg vil jo bli biff, tror jeg fokuserer på styrke senere. Vil heller legge på meg 5 i løpet av 2 mnd. Lenke til kommentar
ræss93 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Jeg har lagt på meg 12 kg på 5 mnd. Det er et startprogram. Du er nybegynner som meg, og da er det lurt å starte med et sånt program, for du kommer til å legge på deg muskelmasse uansett.Du blir ikke bare sterk. Det er sånn du skal trene stronglifts. Hvis du bare skal pumpe for å bli stor kan du finne deg et bodybuilding-program der du trener 6 dager i uka. Jeg vil uansett anbefale å starte med dette programmet. Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Jeg har lagt på meg 12 kg på 5 mnd. Det er et startprogram. Du er nybegynner som meg, og da er det lurt å starte med et sånt program, for du kommer til å legge på deg muskelmasse uansett.Du blir ikke bare sterk. Det er sånn du skal trene stronglifts. Hvis du bare skal pumpe for å bli stor kan du finne deg et bodybuilding-program der du trener 6 dager i uka. Jeg vil uansett anbefale å starte med dette programmet. Jeg vil liksom få litt større armer, brystet med er ok ,men litt større, jeg føler slik jeg trente før, fikk jeg framgang fort og effektivt, derfor burde jeg trene som jeg trente før i 2 mnd, så kan jeg prøve det her igjen etterpå . Savner å trene biceps og mye bryst. Hvordan har du satt opp programmet? Endret 1. april 2014 av lion33 Lenke til kommentar
ræss93 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 http://stronglifts.com/stronglifts-5x5-beginner-strength-training-program/ Les dette, du. La til dips på A dagen og pullups på B-dagen. Må legge meg nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå