andesam Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 se på systemet mitt, på profilen. Jeg får bare litt over 4000 i 3dmark03. jeg mener jeg skrudde av aa og alt det derre. Mne kan det ha vært noe jeg har glemt? Og, forresten. hva er det vanlig å få i pcmark02? jeg fikk 6300 i cpu testen, er det bra? Lenke til kommentar
opticus Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 har du søkt i forumet her? her er en link hvertfall: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...1328&highlight= Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 4000 er for lite for det oppsettet, ja. Sjekk om du har siste drivere fra Ati (Catalyst 3.8 ) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg er ingen ekspert på dette området, men jeg dreiv å rota frem og tilbake for en tid siden da også jeg synes jeg hadde skummelt lite i 3DMark.. Løsningen på mitt problem var at jeg ikke hadde installert intel chipset-driveren til systemet mitt.. Det fikk 3d-scoren (på 3dmark01) til å øke med ca 100% .. Men, dette har du kanskje allerede gjort.. !? Uansett, lykke til! Med vennlig hilsen Bone Lenke til kommentar
Chopper Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hvor finner man intel chipset drivere osv? Jeg har også Radeon 9800 Pro, men har litt vansker med å finne software til den. Jeg har fått med meg at det er en pakke man kan laste ned fra ati, men jeg vet ikke hvilke av de programmene jeg trenger. Noen som har noen gode forslag? Det som fulgte med kortet var KUN driver.. ingen kontrollpanel eller noe slikt til windows. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 De finner du på www.intel.com Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 HER skal allt som har med benchmarks postes.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå