flipsenated Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Hei! Jeg har en iPhone 4 med iOS 7.1 som fungerer helt ok, men i en god stund nå har jeg merket at rekkeviden på Wi-Fien er veldig dårlig. Når jeg er omtrent 4-5 meter unna ruteren viser det signalikonet 1/3 streker, og går jeg lenger unna kommer det ikke noe kobling i det hele tatt. Dette er også veldig tilfeldig, noen ganger funker det fint og noen ganger må jeg enda nærmere ruteren for å kunne motta noe signal. Det jeg lurer på er egentlig om dette er normalt eller om Wi-Fi generelt har så dårlig rekkevidde. Jeg har ingen andre enheter å sammenligne med, men så vidt jeg husker hadde min MacBook Air 11" 2012 (som nå er ødelagt )mye bedre rekkevidde. Takker for svar! // Flipsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Du får selvsagt dårligere rekkevidde med en liten mobil enn med en stor PC, men jeg har ikke merket at iPh4 har dårligere rekkevidde på WiFi enn andre. Edit: Når jeg tenker meg om, er det 4S jeg har, ikke 4. Kanskje det er forskjell på disse? Lenke til kommentar
flipsenated Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Du får selvsagt dårligere rekkevidde med en liten mobil enn med en stor PC, men jeg har ikke merket at iPh4 har dårligere rekkevidde på WiFi enn andre. Edit: Når jeg tenker meg om, er det 4S jeg har, ikke 4. Kanskje det er forskjell på disse? Er klar over det, men syntes det var overdrevent dårlig med bare 4-5 meter før signalet stopper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Kanskje du har en elendig router? Har du ikke en annen mobil du kan prøve med? Lenke til kommentar
flipsenated Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Routeren er en Apple AirPort Express, rart om det er dårlig fordi det er Apples egen ruter ;o Kan spørre broren min hvordan det er med han i morgen, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Har routeren nyeste FW? Det kan selvsagt være feil på telefonen også, men da bør feilen oppleves på alle WiFi-nett, ikke bare ditt. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Du kan jo sjekke om antennen har dårlig kontakt som i denne videoen.https://www.youtube.com/watch?v=kpSIdT7rD3I 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå