Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Mistet min samusng galaxy s3 i bakken i dag. Den så fin ut etter det, men når jeg kom hjem så jeg at skjermen hadde litt lilla farge på skjermen. Nå er skjermen neste helt lilla/blå, og den delen som traff bakken har blitt svart. Er det mulig å gjøre noe med? Om ikke, kom med tips til ny bra mobil. Har ikke noe særlig budsjett men 6.000 blir for mye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Trenger ikke den beste telefonen der ut. Bruker den til å ringe, sende meld, facebook, instagram, internett, kamera osv.. Vil ha en rast telefon som ikk stopper opp i menyen, da klikker jeg Lenke til kommentar
y tho Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Gamle HTC One (M7) har jo droppet ganske mye i pris nå, eller så har du jo Nexus 5. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Gamle HTC One (M7) har jo droppet ganske mye i pris nå, eller så har du jo Nexus 5. Disse? https://www.komplett.no/htc-one-black/775054 https://www.komplett.no/lg-nexus-5-lgd821-black-16gb/799354 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Yupp, det er telefonene, kan kikke på LG G2 og høres ut som skjermbytte muligens er alt du trenger til S3'en btw... Endret 1. april 2014 av technicality Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Yupp, det er telefonene, kan kikke på LG G2 og høres ut som skjermbytte muligens er alt du trenger til S3'en btw... hvor mye koster et skjermbytte_? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Yupp, det er telefonene, kan kikke på LG G2 og høres ut som skjermbytte muligens er alt du trenger til S3'en btw... hvor mye koster et skjermbytte_? Svinger.... 1000-2500 muligens rimeligere om du gjør jobben selv baserer meg på random annonser jeg fant Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Lg g2 kommer med android 4.2 Lg nexus 5 kommer med android 4.4 Er det mulig å få android 4.4 på g2 da? Lenke til kommentar
imZreed Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Lg g2 kommer med android 4.2 Lg nexus 5 kommer med android 4.4 Er det mulig å få android 4.4 på g2 da? Du kan jo roote g2'en og installere et kitkat rom for å få samme "look" som Nexus 5 ser etter ny telefon selv, etter at min note 2 ikke starter opp. Tenker mitt valg blir nexus 5, siden alle telefonene jeg har rootet og installert rom på går føyken Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 LG G2 skal være oppdatert til Android 4.4.2 KitKat. Mulig den rulles ut gradvis, dvs. ikke alle får den samtidig. Ellers er jo rooting og CM11 alltid et alternativ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Tror jeg blir å kjøpe nexus 5 eller g2, men er usikker. Bruker kamera en del, å der er jo g2 best. Men liker ellers nexus 5. Er det noen som vet om der er mye forskjell på nexus 5 kamera og s3 kamera? Lenke til kommentar
imZreed Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Tror jeg blir å kjøpe nexus 5 eller g2, men er usikker. Bruker kamera en del, å der er jo g2 best. Men liker ellers nexus 5. Er det noen som vet om der er mye forskjell på nexus 5 kamera og s3 kamera? Her kan du se forskjellen på kameraene https://www.youtube.com/watch?v=BabmQmCV-MM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hva tror dere om xperia z2? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hva tror dere om xperia z2? Heller ikke en dårlig telefon, ligger høyt prismessig, men det får du bare veie opp selv om den er verdt Lenke til kommentar
kimare Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 (endret) Hva tror dere om xperia z2? Personlig hadde jeg ikke betalt dobbel pris for å få nyeste telefon. Samtlige toppmodeller som nå er på vei til å erstattes vil fungere svært bra lenge. Jeg ville valgt den som dukket opp med det beste tilbudet. Følg med på helgetilbudene til Lefdal/ Elkjøp/ Komplett. Ofte dukker det noe opp der. http://www.prisjakt.no/product.php?j=2507852,2114508,1679514,1732378,2300405,2168965 Mine tanker om disse: Nexus 5: siste versjon av Android, noen liker at den er ren. Litt plastikk etter min smak. Finnes også med 16GB som er litt billigere. LG G2: Nexus bygger på denne, men G2 har større minne og et par andre ting som er bedre enn Nexus. LG har vært litt trege med å oppdatere Android, personlig opplever jeg lite endringer fra versjon til versjon med Android. Finnes også med 16GB som er litt billigere. HTC One M7: Har svært god lyd og jeg mener dette er den peneste telefonen. Får kritikk for kamera, selv har jeg aldri opplevd at et mobilkamera er spesielt bra. Dersom kameraet kun brukes til å ta bilder som skal lastes opp på Facebook, Instagram etc er det heller sjelden du får utnyttet x-antall megapixler. Samsung S4(+): Finnes i to versjoner (forskjellig prosessor), har mulighet til minnekort og bytte batteri. Får kritikk for Touchwiz og mye plastikk (men dette er jo subjektivt). Sony Z1: Vann- og støvtett, ser også bra ut men personlig ble den litt for stor og klumpete etter min smak. Prøv selv om denne er aktuell. Eller har jeg lite å utsette på denne. Endret 2. april 2014 av kimare Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hva tror dere om xperia z2? Personlig hadde jeg ikke betalt dobbel pris for å få nyeste telefon. Samtlige toppmodeller som nå er på vei til å erstattes vil fungere svært bra lenge. Jeg ville valgt den som dukket opp med det beste tilbudet. Følg med på helgetilbudene til Lefdal/ Elkjøp/ Komplett. Ofte dukker det noe opp der. http://www.prisjakt.no/product.php?j=2507852,2114508,1679514,1732378,2300405,2168965 Mine tanker om disse: Nexus 5: siste versjon av Android, noen liker at den er ren. Litt plastikk etter min smak. Finnes også med 16GB som er litt billigere. LG G2: Nexus bygger på denne, men G2 har større minne og et par andre ting som er bedre enn Nexus. LG har vært litt trege med å oppdatere Android, personlig opplever jeg lite endringer fra versjon til versjon med Android. Finnes også med 16GB som er litt billigere. HTC One M7: Har svært god lyd og jeg mener dette er den peneste telefonen. Får kritikk for kamera, selv har jeg aldri opplevd at et mobilkamera er spesielt bra. Dersom kameraet kun brukes til å ta bilder som skal lastes opp på Facebook, Instagram etc er det heller sjelden du får utnyttet x-antall megapixler. Samsung S4(+): Finnes i to versjoner (forskjellig prosessor), har mulighet til minnekort og bytte batteri. Får kritikk for Touchwiz og mye plastikk (men dette er jo subjektivt). Sony Z1: Vann- og støvtett, ser også bra ut men personlig ble den litt for stor og klumpete etter min smak. Prøv selv om denne er aktuell. Eller har jeg lite å utsette på denne. Syns det va bra tilbud på forhåndsbestilling av z2 på netonnet. Du får med et smartband og. Tror du den blir mye bedre enn z1? Har ikke budsjett, så om du vet om noe bra, som er eller kommer bare si ifra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 S5 eller Z2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå