Boss-Znakemaster Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Har ett ASUS M4A785TD-V EVO hovedkort, en AMD PHENOM II X6 1090T cpu og en CoolerMaster Hyper 212 Evo kjøler. Cpu'n er en 6 core cpu, men har merket at PCn har vært undelig treg i det siste. Nylig fant jeg ut at PCn går nå kun på 2 cores istedet for alle 6. Har vært inne i BIOS på PCn å sedd, men klarer ikke å finne noen innstillinger som vil skru på resten av kjernene. Sitter bom fast på å prøve å få dette ordnet. Er det noen som vet en god løsning så er jeg meget takknemmelig. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 under hvilke forhold og hva brukte du til å se at den kjører på 2 cores? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 http://www.tomshardware.co.uk/forum/339659-28-cannot-cores Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 (endret) http://www.tomshardware.co.uk/forum/339659-28-cannot-cores TUSEN TUSEN TUSEN TAKK EasyBCD 2.1.2 gjorde susen. Var viktig for meg å få PCn i stand før helga slik at Trials Fusion ville kjøre smooth da var uka mi reddet Var foresten via CPU-Z og Task Manager -> Set Affinity at jeg på begge kunne se at jeg hadde bare 2 core's kjørende. Tok en test runde i Trials Fusion betaen og den va plutselig helt smooth igjen. Endret 2. april 2014 av Boss-Znakemaster Lenke til kommentar
Bit44 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Gå inn i BIOS. Velg (F5) Restore Default settings, eller noe sånt. Velg F10 for å save. Kanskje dette kan funke. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Det er en Windows "tingy". TS - bare hyggelig å være til hjelp. Virket kanskje litt kort , men blir sånn når man bruker nettbrett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå