Linepusle Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Oles plass er sjarmerende, og noe litt ekstra med historien til. Flott tekstur og farge på den rde veggen og de gule blomstene gjør seg godt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Det ligner en god gammel Volvo (14x/24x), den bilen i bakgrunnen. Stilig bilde. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 27.4 fikk en ekstra dimensjon med bakgrunnen. Med fare for å bli misforstått; flott presentert (bilde / tekst i sammen). Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 27.: Strålende farger på blomstene, den slitte, men solide og trauste røde husveggen, historien om Ole - rørende! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 (endret) 29.april: Det spirer. Nysådde åkre begynner å spire. Tatt med 5D og Tamron 28-75. Fikk med litt lens-flare men jeg synes det passer her. IMG_3496-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr Oles plass er sjarmerende, og noe litt ekstra med historien til. Flott tekstur og farge på den rde veggen og de gule blomstene gjør seg godt. Takk Det ligner en god gammel Volvo (14x/24x), den bilen i bakgrunnen. Stilig bilde. Riktig land, tror det var en Saab 9-3 estate Takk 27.4 fikk en ekstra dimensjon med bakgrunnen. Med fare for å bli misforstått; flott presentert (bilde / tekst i sammen). Takk 27.: Strålende farger på blomstene, den slitte, men solide og trauste røde husveggen, historien om Ole - rørende! Takk Endret 29. april 2014 av BjørnÅgeS Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Blå himmel og spirende, grønn åker er en fin kombinasjon, og fint at såradene går inn mot midten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Fin dybde på det siste der. Ellers så likte jeg ekstra godt bildet den 25. april. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Når jeg ser på bildet din av åkeren, tenker jeg at sommeren er her - blir i godt humør! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 30. april 2014 Forfatter Del Skrevet 30. april 2014 30.april: Macro. Hadde ikke laget et eneste macro-bilde, så jeg avslutter med det. 5D og 50mm F1.8 med mellomringer. Off camera blits. Kjøleribber på et skjermkort. Har gjennomført etter planen med et bilde per dag. Ingen crop og alle bildene har vært gjennom LR, PS og Nik collection. Ikke alle bildene har like høy kvalitet , men jeg har fått brukt mye av utstyret mitt og variert motivene. IMG_3501-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr Blå himmel og spirende, grønn åker er en fin kombinasjon, og fint at såradene går inn mot midten. Takk Fin dybde på det siste der. Ellers så likte jeg ekstra godt bildet den 25. april. Takk Når jeg ser på bildet din av åkeren, tenker jeg at sommeren er her - blir i godt humør! Takk Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Mange fine motiver her - 27, og 29 likte jeg spesilet. Takk for fin Aprilfest-2014 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Jeg ble sittende lenge å se på det siste bildet ditt, men klarte ikke å gjette hva det var, interessant var det , uansett. Takk for mange og varierte bilder gjennom festen. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 det spirer - nydelig - likte perspektivet og dybden. takk for en fin fest Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Mange fine bilder i denne festen, det aller siste ble veldig tøfft! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå