krøllx Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 produktivitet i dette hjørnet...mange flotte motiv. fint perspektiv på rakettbildet Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 LIkte linjene som har et kontinuum i 13.4. Ellers stor variasjon i motiv; flott.. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 22.april: NSB tar saga. GX1 med Sigma 30mm. Bommet litt med lukkertiden - skulle hatt den litt lenger 23:april: Endelig sommerdekk Litt nødløsning i dag - men er ajour i festen. Fortsatt GX1 med SIgma 30 produktivitet i dette hjørnet...mange flotte motiv. fint perspektiv på rakettbildet Takk LIkte linjene som har et kontinuum i 13.4. Ellers stor variasjon i motiv; flott.. Takk Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Fint funn og bra vikling på bildet av sagen og toget. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Fint hjulskift-bilde - skiftet i dag jeg også, men har faktisk kjørt bilen bare EN gang i vinter med vinterdekkene. (Synes det er bedre for helsen å la bilen stå...., men må la den få en liten luftetur av og til, for batteriet går ut ellers) Lenke til kommentar
Akre Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Litt mijøfreak :"toget er bedre enn bil " Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Fin serie 16-21, likte spesielt campingvogna og "raketten" - om jeg skal nevne noen spesielle. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Kjenner igjen raketten fra tidligere fest, den har holdt seg bra. Morsom sammenstilling av det store sagbladet og toget. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 24. april 2014 Forfatter Del Skrevet 24. april 2014 24,april : Van der Graaf maskin under fysikk-tentamen. Kjedet meg litt nå jeg arrangerte tentamen i dag. Tok et situasjonbilde ved hjelp av kuppelen på maskinen. Skulle kanskje ha polert den litt først GX1 med SIgma 30mm. P1020038-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr Fint funn og bra vikling på bildet av sagen og toget. Takk Fint hjulskift-bilde - skiftet i dag jeg også, men har faktisk kjørt bilen bare EN gang i vinter med vinterdekkene. (Synes det er bedre for helsen å la bilen stå...., men må la den få en liten luftetur av og til, for batteriet går ut ellers) Takk, på landet blir man mer avhengig av bil. Lange avstander. Litt mijøfreak :"toget er bedre enn bil " Helt enig, men når det er flere mil til nærmeste tog og det går kun i feil retning er bilen å foretrekke. Kollektivtilbud to ganger om dagen Fin serie 16-21, likte spesielt campingvogna og "raketten" - om jeg skal nevne noen spesielle. Takk Kjenner igjen raketten fra tidligere fest, den har holdt seg bra. Morsom sammenstilling av det store sagbladet og toget. Takk Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 25. april 2014 Forfatter Del Skrevet 25. april 2014 25.april: Gjør døren høy, gjør... var min tanke når jeg så dette motivet. GX1 med Sigma 30mm. P1020040-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Du verden, det var interessant vinkling...... Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Det var ikke bare døren som virket kjempehøy, huset ser ut til å nå himmelen også. Deilig himmel Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Liker godt "Gjør døren høy..." med gode linjer og fin komposisjon og gode farger. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 flott perspektiv og dramatisk himmel = Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 26. april 2014 Forfatter Del Skrevet 26. april 2014 26.april. Våronn på Toten. GX1 med Sigma 30mm. Nytt terrassegolv ble lagt i dag og hadde ikke tid til mye foto. Det ble ta med bikkja og kamera på tur, for å se om det dukker opp noen motiv:) P1020046-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr Du verden, det var interessant vinkling...... Takk Det var ikke bare døren som virket kjempehøy, huset ser ut til å nå himmelen også. Deilig himmel Det er en gammel silo - så den er rimelig "høy". Liker godt "Gjør døren høy..." med gode linjer og fin komposisjon og gode farger. Takk flott perspektiv og dramatisk himmel = Takk Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Tøff vinkling på det fra 25! Stilig kule også Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 27. april 2014 Forfatter Del Skrevet 27. april 2014 (endret) 27.april: Tom plass i solveggen. GX1 og Sigma 30mm. I denne husmannsplassen bodde Gamle Ole. Ungkar og ensom i verden. Hilste ofte på ham på turer med bikkja - og han brukte denne plassen mye. Han gikk bort i går, og dette var Oles plass. P1020047-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr Supert våronn-bilde! Takk Tøff vinkling på det fra 25! Stilig kule også Takk Endret 27. april 2014 av BjørnÅgeS 1 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Fin historie i det bildet, talende med den tomme stolen til gamle Ole. Tror han har hatt det godt på denne plassen. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 28. april 2014 Forfatter Del Skrevet 28. april 2014 28.april: Nypolert. Brukte dagen til å avfette, vaske, rense lakk og polere 2 stk biler. Foto i dag ble en avfotografering av resultatet. Måtte time bildet godt, for å få med en passerende bil på veien. (Kanskje noen ser hvilken bil?) IMG_3495-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr Fin historie i det bildet, talende med den tomme stolen til gamle Ole. Tror han har hatt det godt på denne plassen. Takk, han hadde det nok fint på den plassen. (Ble 83 år) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå