Bykatt Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Interessant grusleggingsbilde, godt sett, tenkt og gjennomført. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 7.April: Vårtegn. Snøen smelter og det dukker opp litt småting i naturen. Gx1 med Sigma 30 @ 2.8 Det var da ett fotogent rådyr og den bilen ble flott. Takk Jeg syns også at det paprikabildet var interessant. Syns de små bitene av rødt rundt omkring tilfører bildet noe i positiv retning, usikker om jeg klarer å ordlegge meg riktig for å beskrive hvorfor.. så jeg dropper det. Et bra splashebilde altså (jeg har dog ikke noe å sammenligne med for dette er en type bilder jeg ikke har sett noe særlig av tidligere) Den gamle bilen var kjempeflott. Syns det er litt synd at den bilen som står bak er med i bildet, og så kunne jeg nok ønsket at røyken i bakgrunnen ikke var synlig. Ser du har brukt mobilen så det ville vel vært ganske vanskelig å få det noe særlig annerledes mtp det. Tenker da på at dybdeskarpheten ikke hadde vært så stor. Ellers er det gøy å studere bildene. Se litt på detaljer og sånt, ting man ikke trenger trekke frem. Takk for utfyllende kommentar, var dessverre ikke mulig å få flyttet den andre bilen. Interessant grusleggingsbilde, godt sett, tenkt og gjennomført. Takk Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 6.april var lekkert - og 7: går Sigma på GX1? Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Fint brobilde, visste ikke at det var slikt på Lillestrøm.. Syns jeg kjenner igjen måten Sigma 30 tegner på, har den selv. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 6.april var lekkert - og 7: går Sigma på GX1? Sigma har en 30mm som går på GX1, og billig er den også Jeg har forgjengeren - et trivelig stykke glass. I tillegg finnes det en 19mm og 60mm. 60mm-en har blitt en favoritt. Mange fine bilder her - kjenner meg igjen i vårtegn; jeg tar ofte slike bilder. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 3.april: Timber. Sony Xperia Z1. Kom over "litt" tømmer når jeg var ute for å prøvekjøre en bil Flott, av tømmeret! Kan formelig kjenne lukten! Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 mange flotte bilder her. likte spesielt godt perspektivet på tømmerbildet og broen med bra lys, og hjulet i høyre hjørnet ga bildet en viss dybdeeffekt Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 8.April: 474km hjem. Har nok bosatt meg litt langt hjemmefra. Gx1 med 30mm Sigma. Grisevær - kraftig vind og sludd. Tok med et værbilde i spoiler - ikke godt fotovær. 6.april var lekkert - og 7: går Sigma på GX1? Takk, og Signa har flere fine objektiver til mikro 4/3. De er følsomme mot motlys men ellers utmerket til prisen. Fint brobilde, visste ikke at det var slikt på Lillestrøm.. Syns jeg kjenner igjen måten Sigma 30 tegner på, har den selv. Takk, bilbro og jernbane parallellt. Sagbladet er nok en dekorasjon til ære for flisbyen. Mange fine bilder her - kjenner meg igjen i vårtegn; jeg tar ofte slike bilder. Takk 3.april: Timber. Sony Xperia Z1. Kom over "litt" tømmer når jeg var ute for å prøvekjøre en bil Flott, av tømmeret! Kan formelig kjenne lukten! Takk mange flotte bilder her. likte spesielt godt perspektivet på tømmerbildet og broen med bra lys, og hjulet i høyre hjørnet ga bildet en viss dybdeeffekt Takk, hjulet er nok et sagblad. Tror det er neon om natta - men ikke sikker. 1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Dette siste bildet likte jeg veldig godt. Jeg fant noen sånne tegn i Oslo på små røde (syns jeg jeg husker) merker. Og begynte følge dem i den retningen pilen pekte. Da jeg passerte en kirke og syns jeg hadde kursen ut av byen så snudde jeg. Neste dag gikk jeg motsatt vei. Da kom jeg til et lignende skilt, ikke dette, ved en ruin som fortalte hvor langt det var. Fant ut etterpå at det er pilgrimsleder eller noe sånt. Din er vel den andre, forsto at det var to, om jeg ikke husker feil. edit:http://pilegrimsleden.no/no/map Endret 8. april 2014 av pybalto Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Takk til BjørnÅgeS for bildet den 8. april og pybaltos historie. Helheten / kombinasjonen var lærerik. Endret 8. april 2014 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Verdt å prøve den Sigma da kanskje....Flotte grå-toner i det siste bildet, fin stemning - lurer på om jeg kan ha sett det noe sted.... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Likte det mosegrodde gjerdet. Pen diagonal. Personlig ville jeg kanskje blendet ned enda et trinn. Bildet av polet gjorde seg også med tittelen og fokus på grusen. 474km til Nidaros hadde fått pen og nostalgisk behandling Endret 8. april 2014 av Andreasfe Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 474 km til Nidaros ja... Er vel fremdeles på Lillestrøm da? Etterbehandlingen står veldig i stil med selve støtten, ser gammelt ut Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Enig, fin behandling i bildet fra 8 april,godt samsvar mellom tema og stemningen du la i det. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 fin svarthvitt effekt på bildet tatt 8. april Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Veldig bra resultat den 8. april, til tross for regn og sludd! Bra svarthvitt. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 (endret) 9.april: Agurktid. Dette drivhuset produserer tonnevis med agurker. Gir et spesielt lys på regnkvelder. GX1 med sigma 30. Lukkertid 0.5s, Iso 320 og f4.5. Støttet på taket av bil med motor i gang. Var innom Minnesundbrua - men ble ikke helt fornøyd med vinkelen og lyset. Dette siste bildet likte jeg veldig godt. Takk, og du har rett - det er en del av pilgrimsleden. Takk til BjørnÅgeS for bildet den 8. april og pybaltos historie. Helheten / kombinasjonen var lærerik. Takk Verdt å prøve den Sigma da kanskje....Flotte grå-toner i det siste bildet, fin stemning - lurer på om jeg kan ha sett det noe sted.... Takk, Nik volor effex 4 har slike filtre Stedet er Hoffsvangen Kirke på Østre Toten. Likte det mosegrodde gjerdet. Pen diagonal. Personlig ville jeg kanskje blendet ned enda et trinn. Bildet av polet gjorde seg også med tittelen og fokus på grusen. 474km til Nidaros hadde fått pen og nostalgisk behandling Takk. 474 km til Nidaros ja... Er vel fremdeles på Lillestrøm da? Etterbehandlingen står veldig i stil med selve støtten, ser gammelt ut Takk, men stedet er Østre Toten og Hoffsvangen kirke. Ca like langt til Nidaros som fra Lillestrøm Enig, fin behandling i bildet fra 8 april,godt samsvar mellom tema og stemningen du la i det. Takk fin svarthvitt effekt på bildet tatt 8. april Takk Veldig bra resultat den 8. april, til tross for regn og sludd! Bra svarthvitt. Takk Endret 9. april 2014 av BjørnÅgeS Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Agurktid den 9. april liker jeg godt. Spennende lys, og hadde du ikke skrevet hva det viste, ville jeg lurt på om det brant et sted. Bra komposisjon. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Ja, da har jeg vært der - Østre Toten altså. 9.april ble veldig spesielt Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 liker kontrasten på 9.april Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå