passionforrelaxing Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Noen tips til en godt program hvor man kan redigere sammen både bilder, videoer og musikk? Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 PC eller MAC ? pc-toshiba Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Skal du bruke penger på dette ? Du kan gjøre dette med gratisprogrammet Windows moviemaker hvis jeg ikke tar helt feil, men det er veldig enkelt da. Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Skal du bruke penger på dette ? Du kan gjøre dette med gratisprogrammet Windows moviemaker hvis jeg ikke tar helt feil, men det er veldig enkelt da. Nei, det må bli et gratis ett Den går sikkert helt greit, skal ikke gjøre noe stort og avansert. Tenkte bare å lage en "avskjedsvideo" til min venninne som drar på utveksling Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Moviemaker er enkelt og greit å bruke/lære. Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Moviemaker er enkelt og greit å bruke/lære. Det er bra, tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå