Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Utifra bildet ser du ganske tynn ut. Du ser også noe ung ut, noe jeg fikk bekreftet når jeg gikk inn på profilen din. Disse strekkmerkene skyldes mest sannsynlig puberteten, og formene har fått med den. Dette er ingenting å tenke over, og du er absolutt ikke overvektig. Kan ikke fatte at folk her inne kan spekulere i det.

Kos deg med de nye formene dine og nyt kroppen din! :)

Lenke til kommentar

Oh, okei.

Um, pondusen? :eek:

øltønne, ølmage, polstra 6-pack, kjært navn mange navn.

Magen er litt større en den skulle ha vært, da jeg er litt for glad i mat, og litt for lat til å trene ;)

Mat er jo digg da :woot:

you see my problem? har forøvrig mista nesten 10 kilo på 6 mnd siden jeg flytta ut da... savner kjøleskap som er konstant fulle av mat...

Jogg til butikken å kjøp mat.

spis maten

repeat

:tease:

faen ta løsningsorienterte mennesker ;) må nå tenke på at jeg er LAT, og gjøre ting som er nødvendig og fornuftig er vansklig... men kan godt løpe etter en kamerat som var frekk i 5 min, eller slåss med en av mine brødre over helt idiotiske ting (klassikern var TVkanal)

Hahahha :grin2: så det vil egt si at du IKKE er flink til å spise siden det er fornuftig (du er nok ikke riktig smart :rofl: )

Smart er relativt du "nesa i sky" riktig skrudd sammen er nok mer treffende

jeg er ikke flink til å spise riktig, jeg trenger press, et mål (som jeg selv velger å sette) og vilje for å gjøre noe.

det er forøvrig grunnen til at jeg gikk fra 3,6 høst 2012/2013 til 4,8 med 6 i yrkesfageksamen vårsemestret.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...