foenix Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Jeg ønsker å kjøpe meg en god og holdbar 4wd SUV og lurte på hvilken av disse som er mest holdbare og har rimelige deler. Aller best om den kunne registreres som varebil. Jeg har tidligere hatt Mits. Spacew. men disse har såpass dyre deler at jeg ønsker meg et annet alternativ denne gangen. Betalte 8000.- sist gang jeg måtte skifte hele eksosanlegget.. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Hvis 8000 for et helt eksosanlegg er for mye vil jeg anbefale et månedskort. 3 Lenke til kommentar
foenix Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Hvis 8000 for et helt eksosanlegg er for mye vil jeg anbefale et månedskort. Hvor får man kjøpt månedskort på eksosanlegg da??? Er du fra en annen planet eller??? 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Månedskort på eksosanlegg er "slang" for eksosforsikring, med eksosforsikring (ca 300kr/mnd avhengig av bil) får du fikset alle feil som kan intreffe på eksosanlegget, fortusetter at anlegget er i god stand ved inngåelse av forsikring. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Hvor får man kjøpt månedskort på eksosanlegg da??? Er du fra en annen planet eller??? Månedskort er et begrep som gjerne brukes om abonnement på kollektivtransport. Ved å bruke kollektivtransport slipper man unna regninger for defekt eksosanlegg og sånt. Å eie en bil koster penger, og 8000,- for et komplett eksosanlegg er faktisk ganske billig. Lenke til kommentar
foenix Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Hvor får man kjøpt månedskort på eksosanlegg da??? Er du fra en annen planet eller??? Månedskort er et begrep som gjerne brukes om abonnement på kollektivtransport. Månedskort et "begrep" ??? Ikke så lett å begripe for oss som vet hva et "begrep" er for noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå