Alison Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Hei! har noen av dere noen tips til hva man kan gjøre når man kjeder seg? ikke sånn rydde rommet, se på tv osv. men noe som er morsomt eller noe som er brukbart å gjøre TakkTakk Endret 1. april 2014 av Alison Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Last ned "helium video" appen, kjeda meg her om dagen og lastet den ned....fyfader som jeg lo(alene på rommet, så de jeg virket nok lit gal, menmen) Å høre på musikk, og skrive ned lyricsen, gjør jeg noen ganger ;P Sminke deg? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 http://gabrielecirulli.github.io/2048/ Lenke til kommentar
RebekkaT Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Du kan jo finne ut om det er noen fritidsaktiviteter i nærheten som virker spennende. Kanskje håndarbeid er noe for deg? strikking, hekling, sy, osv. eller tegning? kanskje du er interessert i volleyball, eller turn? Du kan jo også finne en god bok å lese. Det er masse man kan finne på! det gjør jo ikke noe om det tar flere uker å finne din personlige hobby. Det er jo greit å kunne prøve ut forskjellige ting også! Lykke til :-) Lenke til kommentar
RebekkaT Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Jeg spiller for eksempel piano, og er ganske glad i å synge også. hvis jeg kjeder meg, setter jeg meg på pianokrakken og begynner å spille ett eller annet. kanskje en cover-låt el. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå