D02 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Da tenkte jeg å prøve meg på dette her. Første gang, så ikke umulig at noe går galt Utfordring: Bilder av ting rundt meg. Det vil si bilder av det som er i nærmilijøet, rundt Oslo-området. Ekstra: Skal også gå for ingen auto instillinger og ingen etterbehandling untatt nedskalering. Deltakernivå: Kandidat Utstyr: Canon EOS 600D med 18-55mm og 70-300mm linse førstnevnte mest brukt. Ønsk meg lykke til Endret 1. april 2014 av D02 Lenke til kommentar
D02 Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 1. april, og første "forsøket" fra dagens fototur Oppdaget hvor drastisk forandring det ble når jeg endret på hvitbalangsen selv. Litt av grunnen til at jeg gikk for null auto var for å lære enda mer om kameraet. Har før gjort meste manuelt, men hvitbalangsen er hittil vært på auto. Den "feilen" skal nok ikke skje igjen Bildet gikk fra flatt og skjedlige farger til lyst og vårlig på ett blunk Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Fin start, med pene skogsfarger. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Takk skal du ha Glad for tilbakemeldinger. Har masse å lære ; ) Lenke til kommentar
D02 Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 2. april. Tur til Bjørvika Ganske fornøyd med reflekksjonen i vinduet på Operaen, men slet med å velge mellom dette og det i spoileren. Kom over noen tapebiter som satt igjen, mest sansynlig etter en plakat på broen over Oslo S. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 På skogsbildet finner jeg ikke motivet? Refleksjonen var litt vanskelig å se på. Litt uvante bilder for meg. Men skal følge med. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Her var spoilerbildet min favoritt, men jeg ville tatt bort noe av luften under den nederste tape-biten og fått litt mer av blokken i bakgrunnen inn i tape-rammen. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 3. april 2014 Forfatter Del Skrevet 3. april 2014 Meningen var at byggningen skulle være litt mer uttenfor "rammen" egentlig, men ble mer bak rammen. Her har du en hvor bygget er "i rammen", men personlig liker jeg det første bedere. Eneste er at jeg liker litt at toget går ut av rammen på dette, men det er jo smak og behag Lenke til kommentar
D02 Skrevet 3. april 2014 Forfatter Del Skrevet 3. april 2014 3. april. Skrotet sykkel Kom over denne sykkelen i dag. Skrap kan se fint ut også. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 2. april har virkelig fine refleksjoner og har en fin komposisjon. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Liker Bjørvikabildet. Det var en del detaljer i bildet. Har du prøvd sykkelvraket i sort/hvitt? Lenke til kommentar
D02 Skrevet 3. april 2014 Forfatter Del Skrevet 3. april 2014 2. april har virkelig fine refleksjoner og har en fin komposisjon. Hyggelig at du likte det Liker Bjørvikabildet. Det var en del detaljer i bildet. Har du prøvd sykkelvraket i sort/hvitt? Takk Har i utfordringen å ikke endre på bildene etter bildet er tatt, så ikke tenkt over det, men her ser du hvordan det vil se ut Litt usikker på hva jeg selv foretrekker. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 4. april 2014 Forfatter Del Skrevet 4. april 2014 4. april. Fugl på snor.. 1 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Likte godt refleksjonene. Sykkeldekket ble pent. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 6. april 2014 Forfatter Del Skrevet 6. april 2014 6. april. Refleksjon Takk skal du ha BjørnÅgeS Lenke til kommentar
D02 Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 8. april. Vått Ikke det helt store i dag. Ikke vær til å ta med seg kameraet ut, så ble lettvindt i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 (endret) Liker Bjørvikabildet. Det var en del detaljer i bildet. Har du prøvd sykkelvraket i sort/hvitt? Takk Har i utfordringen å ikke endre på bildene etter bildet er tatt, så ikke tenkt over det, men her ser du hvordan det vil se ut Litt usikker på hva jeg selv foretrekker. Synes sykkelvraket gjorde seg bra i farger, den rustrøde bakgrunnen står i stil med fargene til sykkelen. Endret 13. april 2014 av Slettet-U8ZiojSR Lenke til kommentar
D02 Skrevet 13. april 2014 Forfatter Del Skrevet 13. april 2014 10. april- Refleksjon Vært stille her i en stund nå. Dårlig vær og lite tid, men så løsnet været på fredag mens jeg satt på jobben, så måtte dokkumenteres. Nok så simpelt bilde dog, men kan regne med flere bilder fremover nå : ) Synes sykkelvraket gjorde seg bra i farger, den rustrøde bakgrunnen står i stil med fargene til sykkelen. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Fine observasjoner fra dagliglivet, det fra Operaen var effektfullt. Som noen andre her likte jeg faktisk spoilerbildet enda bedre, godt sett og fotografert med den "rammen". P.S. Litt av noen omgivelser du har på jobb, misunnelig kjenner jeg! Lenke til kommentar
D02 Skrevet 14. april 2014 Forfatter Del Skrevet 14. april 2014 13. april. sterk strøm Ender på tur i akerselva. Den ene ga seg, mens den andre prøver videre, men blir bare svømmende som på en tredemølle, på stedet. Til slutt gir de opp og følger strømmen nedover i høy fart mot Oslofjorden. Fine observasjoner fra dagliglivet, det fra Operaen var effektfullt. Som noen andre her likte jeg faktisk spoilerbildet enda bedre, godt sett og fotografert med den "rammen". P.S. Litt av noen omgivelser du har på jobb, misunnelig kjenner jeg! Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå