Mr. Sanders Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 LIker den definerte lagdelingen i traktorbildet. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 Den ble flott, Linepusle - fikk ikke med meg den jeg, objektivet passet ikke. Takk skal du ha. fint bilde av traktoren linepuls. fint bakgrunn også, harmoniserer med fargene på traktoren. Hyggelig at du synes det - jeg likte fargene selv Dagens bilde fra Rotvoll ga skikkelig vårfølelse. Fint dokumentarpreg over bildet med rørene, liker dog det med bokkassa aller best, veldig godt sett og fotografert Takk skal du ha! Koselig bonderomantikk. Tusen takk. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 Noen dager i "vårdvale" og poster et bilde fra 6. april, så får jeg se hva de neste dagene bringer. 6. april. Ny vår i fjæra. Fuglene i fjæra er amorøse og skriker fælt, men er fine å se på. (Og noen liker å se på sitt eget speilbilde også, kanskje?) Hettemåker: 1/640s, f/7.1, 200 mm, ISO 200: 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Oi,det ble flott - nydelige speilinger Endret 9. april 2014 av RandiA Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Den til høyre ser jo riktig ut som om den betrakter speilbildet. Fine farger også her. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 LIker den definerte lagdelingen i traktorbildet. Takk skal du ha. Kontrasten mellom stubbmark og nyvendt brun jord var fin, ja. Bra du synes jeg fikk fram det. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 fint blåtoner og ganske skarpt fugler kan være selvopptatte de oxo Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 Oi,det ble flott - nydelige speilinger Det var en flott og stille dag langs fjorden. Vi får ta en tur en dag! Den til høyre ser jo riktig ut som om den betrakter speilbildet. Fine farger også her. Takk for det! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 fint blåtoner og ganske skarpt fugler kan være selvopptatte de oxo Takk for det. Fin dag ved fjorden. Alr var håndholdt den dagen. Jeg burde nok tatt med stativet hvis jeg hadde visst at det var så stille og så mange fugler i fjæra. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Meget pent bilde av hettemåkene Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Jeg liker bildet av fuglene, syns det var ekstra kult med de regelmessige stripene horisontalt, det er vel sikkert "bølger". Lenke til kommentar
Akre Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Flott traktor- likte fargene godt og syns bildet gir en god stemning om vår! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 12. april 2014 Forfatter Del Skrevet 12. april 2014 Jeg liker bildet av fuglene, syns det var ekstra kult med de regelmessige stripene horisontalt, det er vel sikkert "bølger". Takker. Bølger, ja. Eller floa på vei inn, tenker jeg. Flott traktor- likte fargene godt og syns bildet gir en god stemning om vår! Nå er det vårstemning, ja. Takk for det! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 12. april 2014 Forfatter Del Skrevet 12. april 2014 11. april - Ny vår for bysyklene - litt på etterskudd. Bysyklene er igjen på plass! EXIF:1/250s, f/3,5, 35 mm, ISO 200. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 (endret) Jeg er nok ingdn sjømann. Har to fjorder nærheten. Den eneste som går nordover, og den eneste som går østover.. altså i Norge.. eller Sápmi som vi liker kalle det. ----- edit: altså der de fjordene er.. Endret 12. april 2014 av pybalto Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Fint sykkelbilde, rene og pene nå - gikk forbi der i går jeg - overså dem da sannsynligvis, var vel for fokusert på tannlegen jeg skulle til.... Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Skikkelig vårtegn det der. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Koselige bysykler, fanget i omgivelser med trivelig trehusbebyggelse. Er de røde i Trondheim, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå