medlem-124997 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Vellykket dag så langt! Fikk igjen noen kroner på skatten og dette trivelige brevet lå i postkassa etter jobb. De går rett inn på sparekonto og blir lagt inn i hund til sensommeren!! Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Jøss, får bare gratulere! er ikke ofte vi får se noe sånt 2 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Er dette noe alle forsikringsselskaper gjør? Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Nei det er ytterst få, trur gjensidige er den eneste jeg har hørt om i hvert fall.. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Score, gjensidige jeg har ^^ Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Jøss, får bare gratulere! er ikke ofte vi får se noe sånt Takk takk! Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Score, gjensidige jeg har ^^ Er du fornøyd med gjensidige eller? har IF nå, men er ikke fornøyd... Jøss, får bare gratulere! er ikke ofte vi får se noe sånt Takk takk! Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Score, gjensidige jeg har ^^ Er du fornøyd med gjensidige eller? har IF nå, men er ikke fornøyd... Var gjensidige som ga best pris, hatt gjensidige på 3 biler nå, fant ut at en får mye bedre tilbud hvis en ringer istedenfor å bestille via nett. Har ikke hatt noe forsikringssaker enda så blir kanskje penger i september på meg da. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Score, gjensidige jeg har ^^ Er du fornøyd med gjensidige eller? har IF nå, men er ikke fornøyd... Var gjensidige som ga best pris, hatt gjensidige på 3 biler nå, fant ut at en får mye bedre tilbud hvis en ringer istedenfor å bestille via nett. Har ikke hatt noe forsikringssaker enda så blir kanskje penger i september på meg da. Sier du det ja.. trur jeg skal ta en tlf til gjensidige og høre. det er helt klart, om du ringer vil du få mye bedre tilbud. i hvertfall på fredagene hehe.. da kan du nok hende det venter noen penger på deg også! skattepenger, ferie penger og forsikrings penger! dette må jo bli en knall sommer Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Det var Gjensidige som var billigst når jeg var 18 også. Mye billigere enn banken min ihvertfall!! Nå har jeg reiseforsikring, bil, og innbo under Gjensidige. Tenkte å forsikre hunden min i dem også etterhvert.Pleier å få igjen en liten sum av dem hvert år fra overskuddet deres. Sist tror jeg at jeg fikk rundt en tusing. Har jo ikke hatt noen skader enda, så kan liksom ikke uttale meg utover det.Er uhellet først ute så er det vel mye krangling med forsikringsselskapene uansett hvilket du har tenker jeg. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Det var Gjensidige som var billigst når jeg var 18 også. Mye billigere enn banken min ihvertfall!! Nå har jeg reiseforsikring, bil, og innbo under Gjensidige. Tenkte å forsikre hunden min i dem også etterhvert. Pleier å få igjen en liten sum av dem hvert år fra overskuddet deres. Sist tror jeg at jeg fikk rundt en tusing. Har jo ikke hatt noen skader enda, så kan liksom ikke uttale meg utover det. Er uhellet først ute så er det vel mye krangling med forsikringsselskapene uansett hvilket du har tenker jeg. Krangling vil det alltid bli, men så lenge du har reglene på papir, så kan de ikke si noe som helst. IF er forresten svin dyrt. og kundeservice sucks. Banken er i hvertfall RAN, om en er ung Endret 1. april 2014 av Yippee Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Ja, virker ikke som IF vil ha konkurransen på bil ^^ de lever kanskje av at folk samler forsikringene sine feks hus, bil osv Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Virker som IF har gitt opp spør du meg... Kan jeg spørre hvordan type bil, forsikring og mnd's beløp du betaler? 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Volvo S40 '98 betaler 5400 / året Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Har hatt samme bil i 2.0t god bil det! det var rimelig! står forsikringen på deg, og over 24 år? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Serr? Det var billig! I starten betalte jeg over 900,- mnd. Honda Accord 2.2 Nå har jeg vært nede i en femhundre lapp inklussive reise og innbo. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Har hatt samme bil i 2.0t god bil det! det var rimelig! står forsikringen på deg, og over 24 år? Førstebilen når jeg var 18 var en Scorpio 2,9L den betalte jeg vel 6700 / året på, nå som 22 betaler jeg 5400 uten egenandel Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Har hatt samme bil i 2.0t god bil det! det var rimelig! står forsikringen på deg, og over 24 år? Førstebilen når jeg var 18 var en Scorpio 2,9L den betalte jeg vel 6700 / året på, nå som 22 betaler jeg 5400 uten egenandel Dæven! scorpio ja, de er passe tørste, hehe.. gjorde ikke annet enn og fylle på min. skal snakke med gjensidige i morgen jeg, så skal vi se hva de kan klare og fikse. Lenke til kommentar
G Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Dette må være en ganske godt skjult gladmelding. Har aldri hørt om tiltaket før. Men så har jeg vel hatt feil forsikringsselskap. Samt at jeg var passert "ung" når jeg fikk min første bil. Hadde lappen i årevis og tok buss i årevis (aldri mer bussing - nesten ihvertfall !!). Grattis likevel. Men, jeg fikk inntrykk av at det er en viss vanskelighetsgrad over å kjøre skadefritt, eller at man kan tolke tråden den retningen. Jeg kan forstå om noen synes det forholder seg slik. Men, selv synes jeg ikke det er særlig vanskelig å kjøre skadefritt. Jøss, får bare gratulere! er ikke ofte vi får se noe sånt Endret 1. april 2014 av G Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Nå er det jo også slik at det ikke alltid er din feil når noe oppstår. Scorpio'en var litt tørst ja, men ekstremt morro på vinterføre da ^^! Dessverre gikk toppen på den og solgte den for 5k til mekanikeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå