Yippee Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Positive og negative opplevelser Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Reisebyrå? Til hva da? Reiser bestiller du på internett. Eller tenker du på pakketur? Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Beklager, var litt dårlig utfylt spm mente en pakketur ja, som de kan sette sammen for deg, og anbefale gode reisemål.. og jeg tenker på reise i asia, ikke noe charter tur til mallorca. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Slikt ordner jeg alltid selv. Bruker av og til "reisebyrå" type ving.no til på-sparket sydentur, men ikke ellers. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Er det jeg har hørt fra andre her inne også.. da googler jeg litt og bestiller selv. Takk igjen Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 For de som ikke er vant med å reise kan det være greit med tryggheten av det er et chartermål med reiseledere som hjelper dere dit dere skal og svare på spørsmål dere har. Bakdelen er at du havner sammen med masse nordmenn, og av den typen som ser realityserier og er ute av stand til å ta vare på seg selv. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Det skal jeg ikke ha noe av, så jeg fikser turen selv. bare planlegge litt. Lenke til kommentar
Akselev Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Om du fortsatt er interessert kan jeg anbefale Kilroy.no. Har benyttet meg av de to ganger. Palestina og Sør-Afrika. Dog bestilte jeg kun flybillettene der. Om du ringer de er de veldig behjelpelige med å lage en reiseplan med flybilletter, hotell og div. opplevelser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå