Eriksendrul Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Er det en måte jeg kan fjerne Alt+Shift funksjonen i windows som bytter språk/tegn på tastaturet ? Spiller et spill om dagen hvor jeg åpner map med alt og shift så løper jeg og noen ganger gjør jeg det samtidig og da endrer også tastaturet seg, veldig iriterende Lenke til kommentar
Djn Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Ja. Høyreklikk på språkknappen ved/i systrayen (antageligvis ser den ut som teksten NO, om du har norsk tastatur), velg Settings, gå til Advanced Key Settings-tabben, og der kan du endre disse snarveiene. Endret 1. april 2014 av Djn 1 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 har du spåkverkøylinjen oppe? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Ja. Høyreklikk på språkknappen ved/i systrayen (antageligvis ser den ut som teksten NO, om du har norsk tastatur), velg Settings, gå til Advanced Key Settings-tabben, og der kan du endre disse snarveiene. høh ? /i systrayen ? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Fikk fikset det, takk for hjelpen =) Lenke til kommentar
Djn Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Ja. Høyreklikk på språkknappen ved/i systrayen (antageligvis ser den ut som teksten NO, om du har norsk tastatur), velg Settings, gå til Advanced Key Settings-tabben, og der kan du endre disse snarveiene. høh ? /i systrayen ? Teknisk sett er den bare dokket helt til høyre på taskbaren ved systrayen, men det ser ut som om den er i den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå