Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Slapp helt av, du er ikke alene selv om du føler deg som en Hvis det bestandig har vært bare en, hvordan kan en da virkelig føle ensomhet? En dråpe vann innholder hele havet og alle regndråper som har falt og kommer til å falle Folk må våkne! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 "Folk må våkne!" er vel oftest sagt av folk som er troende i sin ideologi. Hva er det du ønsker å få frem i innleggene dine? De er litt vanskelige å tyde. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Det jeg forsøker å si er banalt enkelt har jeg hørt mer "avanserte hjerner" si .. og dermed synes de ikke det er verdt å sjekke nærmere. Du og jeg og alle kan erfare eksistensen på to bevisssthetsplan, det ordinære tenkende planet, og det andre planet er hvor det som tenker er "borte". Hva tror du er mest virkelighetsnært av de to? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Er det noe sånt som de som driver med kinesiologi snakker om? Gikk til en sånn noen ganger for en del år siden. Der var det noe med at de communiserte med deg, men det var ikke den bevisstee deg de snakket til. Sto og mumlet noe til kroppen min. Men jeg var ganske forbløffet hva de kom opp med faktisk. Fikk rett bakoversveis enkelte ganger; hvordan kunne de vite det om meg da jeg var 5 år osv ??Men jeg vet ikke, sluttet med det. Ble litt skremt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Jeg vet ikke noe om den læren, men vet såpass at det er ikke jeg som "styrer", og jo mer jeg klarer å være våken jo nærmere befinner en seg til virkeligheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå