Gå til innhold

Hva har ikke-vestlig innvandring gitt oss?


Anbefalte innlegg

 

 

 

 

At du virkelig mener at «kebabsjapper» tilføyer det norske samfunnet en større verdi, sier mer om deg enn det norske folk.

 

 

 

Store deler av den norske befolkningen ser da ut til å gleder seg stort over kebabsjapper sene fredags og lørdagskvelder.

 

 

Kebab er forsatt ikke norsk mat og ikke en del av samfunnet.

 

 

Men det er jo ikke nødvendig å være primitiv og kaste brannbomber på kebab-sjapper fordi man syns det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

 

At du virkelig mener at «kebabsjapper» tilføyer det norske samfunnet en større verdi, sier mer om deg enn det norske folk.

 

 

 

Store deler av den norske befolkningen ser da ut til å gleder seg stort over kebabsjapper sene fredags og lørdagskvelder.

 

 

Kebab er forsatt ikke norsk mat og ikke en del av samfunnet.

 

 

Men det er jo ikke nødvendig å være primitiv og kaste brannbomber på kebab-sjapper fordi man syns det?

 

Jeg kan si at jeg liker Kebab, men er forsatt ikke så "stor fan" av det og halal

Lenke til kommentar

https://www.ssb.no/arbeid-og-lonn/statistikker/innvregsys/aar/2013-06-20?fane=tabell&sort=nummer&tabell=124555

 

38.4% av NORSKFØDTE barn med en eller to afrikanske foreldre er yrkesaktive. (2012)

 

Resten er det du som må betale for. Det vil si at den kebaben blir fryktelig dyr.

 

At dette kalles verdiskapning blir å tøye begrepet litt, det er netto tap og strekker velferdskostnadene mer og mer inntil det til slutt ikke er mulig å opprettholde kostnadene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

 

Jeg kan si at jeg liker Kebab

 

 

Du er med andre ord nærmest en landsforræder som har latt deg voldta av multikultur. (for å bruke retorikk innen sjangeren)

 

Kaller du meg landsforræder? Nå er jeg ihvertfall ikke en muslimsk fundamentalist (som kanskje en viss person her er). Jeg skjønner heller ikke hva du var ute etter på din forrige innlegg.

Endret av MathiasOslo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

https://www.ssb.no/arbeid-og-lonn/statistikker/innvregsys/aar/2013-06-20?fane=tabell&sort=nummer&tabell=124555

 

38.4% av NORSKFØDTE barn med en eller to afrikanske foreldre er yrkesaktive. (2012)

 

Resten er det du som må betale for. Det vil si at den kebaben blir fryktelig dyr.

 

At dette kalles verdiskapning blir å tøye begrepet litt, det er netto tap og strekker velferdskostnadene mer og mer inntil det til slutt ikke er mulig å opprettholde kostnadene.

 

Sier egentlig veldig lite, ettersom de fleste innvandrene fra feks. Somalia kom på slutten av 90-tallet, dvs. mange av barna er forsatt på skolen.

halal

 

 

Hva mener du med at du ikke er fan av halal?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

https://www.ssb.no/arbeid-og-lonn/statistikker/innvregsys/aar/2013-06-20?fane=tabell&sort=nummer&tabell=124555

 

38.4% av NORSKFØDTE barn med en eller to afrikanske foreldre er yrkesaktive. (2012)

 

Resten er det du som må betale for. Det vil si at den kebaben blir fryktelig dyr.

 

At dette kalles verdiskapning blir å tøye begrepet litt, det er netto tap og strekker velferdskostnadene mer og mer inntil det til slutt ikke er mulig å opprettholde kostnadene.

 

Sier egentlig veldig lite, ettersom de fleste innvandrene fra feks. Somalia kom på slutten av 90-tallet, dvs. mange av barna er forsatt på skolen.

halal

 

 

Hva mener du med at du ikke er fan av halal?

 

Jeg er ikke glad i at dyrene blir drept på den måten (kutte strupen).

Lenke til kommentar

 

 

Jeg er ikke glad i at dyrene blir drept på den måten (kutte strupen).

 

 

 

Slakting uten bedøvelse er ikke lov i Norge eller i EU.

 

No shit. Men hva tror du skjer i de arabiske landene da?

 

 

Den halalmaten du får servert i Norge er fra dyr som er bedøvet under slakting.

Lenke til kommentar

Mr.M, hvis noen her er landsforræder så er det DU. Du er for det første mot fedrelandet. Du støtter innvandringen (Islam), og er for et flerkulturelt land. Du ser ned på etniske nordmenn som er mot innvandring, som er folk vil "redde" sitt eget land (som Norge har pleid å være i alle år). Du er vel helt sikkert for et muslimsk stat [...]

  • Liker 1
Lenke til kommentar

La meg gjenta og utdype det du ignorer

Flere ikke vestlige innvandrer grupper tjener mer penger, får bedre karakterer på skolene og får høyere utdannelse enn norske amerikaner, for eksempel ( gjennomsnittlige tall). Resultatet er at de bidrar mer til økonomisk fremgang i snitt enn europeisk amerikanere

 

Fordi du liker ikke statistikk kan jeg nevne flere eksempler jeg har personlig sett hvis du vill

 

Mange amerikanere og forskere merker at innvandrere og deres barn ser ut til å jobbe hardere enn annen og tredje generasjonen. Amerikaniseringen og rikdom kanskje gjør dem latere?

 

Hva har det med saken å gjøre? Du kan like gjerne si at de stjeler jobber fra etniske nordmenn. Forøvrig hadde det vært ganske greit med en troverdig kilde når du påstår noe sant. Forsvært mange innvandrere går rundt i gjenger og leker tøffe og mange av dem jobber ikke. Og det er mange kriminelle innvandrere.

 

På tide å dra problemet opp med roten!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I de områdene det er krig, er det ikke enda mulig for dem å bygge opp landet. Det ene utelukker ikke det andre. Vi slapp ikke heller ikke inn utallige flyktninger fra Libya, for noe vås.

 

Nei, akkurat. For vi trengte ikke å slippe masse av libyere inn i Norge. Det vi gjorde var heller å knuse terrorregimet så libyerne kunne bygge opp sitt eget land igjen. Og det er akurat det vi burde gjøre med Syria også istedenfor å slippe masse syriske flyktninger inn i Norge.

Lenke til kommentar

 

Hva har det med saken å gjøre? Du kan like gjerne si at de stjeler jobber fra etniske nordmenn. Forøvrig hadde det vært ganske greit med en troverdig kilde når du påstår noe sant. Forsvært mange innvandrere går rundt i gjenger og leker tøffe og mange av dem jobber ikke. Og det er mange kriminelle innvandrere.

 

På tide å dra problemet opp med roten!

 

 

Hva mener du med svært mange? Kilder på dette?

Lenke til kommentar

Joda det har vi, gjennom FN's flyktningskommisjon, internasjonale menneskerettigheter, europeiske menneskerettigher osv. som gjør det til en menneskerett å søke asyl. Vi kan selvsagt stramme inn på regelverket innenfor disse og tolke de langt hardere enn vi gjør nå slik vi gjorde på 90-tallet, men å stenge grensene helt er ikke mulig og det er ikke et flertall selv blandt de mest innvandringsskeptiske som ønsker dette noe som bør være et tankekors.

 

Vi har for lengst sluppet inn vår quote og vel så det. Dette landet er ikke så stort og det er grener for hvor mange vi kan ta inn. Problemet er at det er altfor enkelt å slippe inn i Norge i dag. Det må mye strengere regler til. Og som jeg nevnte med Libya og Syria er det bedre å løse problemene i landet disse folkene kommer fra framfor å slippe dem inn i Norge. Husk at kosovoalbanerne måtte returnere til Kosovo så snart det var trygt å dra tilbake.

 

Hvis du mener at de færreste mener det samme som meg får du dokumentere det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...