Smedsrud Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Her er våre favoritter.Falt du for noen av disse aprilspøkene? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 http://us.battle.net/wow/en/blog/13474198/artcraft-remaking-the-female-draenei-4-1-2014 Dette var jo den beste fra blizzard. Jeg lo høyt når jeg så den. Lenke til kommentar
Populært innlegg LoveAmiga Skrevet 1. april 2014 Populært innlegg Del Skrevet 1. april 2014 Kanskje bedre å ha en slik artikkel i morgen? 11 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Jeg tror i og for seg aldri på noe som står på nettet 1.april. Lukker meg inne i et skall og sier "gtfo" til det meste. 6 Lenke til kommentar
mrx00x Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 dere har vist en dere også. dere har vist en dere også. PS: Elsker den nye Direkte modusen deres. Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Min erfaring er at man kan finne på de mest utrolige aprilspøker, og mange biter på lell ...Eksempler på dette, og hvor mange faktisk bet på.Et butikksenter annonserte at den lokale vin- og spritprodusenten hadde laget en ny type sprit, og at de i den anledning hadde gratis utdeling av dette på butikksenteret, men at folk måtte ta med flasker e.l. selv. Vitner fortalte om folk som kom løpende ut av bilene sine med bøtter og kanner ...En storavis annonserte at Vikingskipet skulle snus på taket og brukes som en flytende konsertsal på Mjøsa ... Endret 1. april 2014 av 96abrevs 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Ja folk blir helt rabiate hvis det bare nevnes noe gratis. Husker en avis i Nord-Trøndelag hadde aprilsnarr om at Norske Skogs papirfabrikk på Skogn hadde et overskuddslager av papir de ga bort gratis om folk kom å henta selv. Det møtte opp masse folk som hadde leid seg både hengere og lastebiler for å hente seg gratis papir. Lenke til kommentar
NBT Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 er ganske sikkert at denne her er også en aprilsnar =P 1 Lenke til kommentar
pettaroni Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Jeg har fanget rundt 80 pokemon allerede! Endret 1. april 2014 av pettaroni 1 Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Jeg vil ha usynlighetskappe! :-) Lenke til kommentar
kwanza Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Swiftkey Flow Hard https://www.youtube.com/watch?v=-QfhTWJIDCM#t=46 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 (endret) Denne nokiaen oppdaget jeg ikke før i dag.http://conversations.nokia.com/2014/04/01/nokia-3310-gets-41-megapixel-windows-phone-makeover/ Endret 2. april 2014 av Serpentbane Lenke til kommentar
sb2000 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Lo godt av den med nettbrettet: undersøkelser viste et stort hull i markedet rundt 40-tommersstørrelsen. Wonder why? :-) Lenke til kommentar
JohnTheodor Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Eg er framleis ikkje overtydd at dette var ein spøk frå Blizzards side. Makan til grådigheit hjå eit selskap skal ein leita lenge etter. Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 skal ikke tulle av "selfiebot" idèen altså på min quadro copter med arduino kort så kan jeg installere SW som gir den muligheten til å følge etter mobilen min, hvor enn jeg går, på en pre-definert høyde over enhver hindring (ekko lodd i kombinasjon med GPS) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå