Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Det målet har jeg sett arsenal slippe inn før. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Klarer ikke bli sur. Er så vanvittig morsomt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Bra kampplan da, Wenger. Nok en ulykke dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Klarer ikke bli sur. Er så vanvittig morsomt. *click* Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Så veldig ut som en offside i forkant for for første sjansen der. Får ikke se noen bilder, så. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Hvor ble det av de byttene lol? Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Vedder 100 kr på at vi ikke får se et bytte før 70 min. Sier 60 min. Møtes på halvveien? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Ramsey kunne bare blitt på benken. Blir ikke poeng her uansett. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Bra kampplan da, Wenger. Nok en ulykke dette. For n’te gang denne sesongen. Helt utrolig at en mann med så mye erfaring ikke makter å få mer ut av disse spillerne. Wenger out. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Noen som husker da ingen tok Arsenal-fans seriøst da de trodde de kunne vinne ligaen i år? Jeg gjør. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Noen som husker da ingen tok Arsenal-fans seriøst da de trodde de kunne vinne ligaen i år? Jeg gjør. Fleste her inne mente jo at vi ikke ville vinne, men hadde en sjanse som vi forsåvidt hadde. 4 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Kan bare legge diskusjonen om at dette er ligaens beste forsvar. Cardiff har bedre. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Noen som husker da ingen tok Arsenal-fans seriøst da de trodde de kunne vinne ligaen i år? Jeg gjør. Det var ingen med logikken i behold som trodde vi hadde noen som helst mulighet på det. 1 Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 (endret) nydelig av Coleman! Endret 6. april 2014 av unitedmann_CFN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Noen som husker da ingen tok Arsenal-fans seriøst da de trodde de kunne vinne ligaen i år? Jeg gjør. Fleste her inne mente jo at vi ikke ville vinne, men hadde en sjanse som vi forsåvidt hadde. Leste en fasit der Arsenal vant samtlige av gjenværende kamper jeg. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Noen som husker da ingen tok Arsenal-fans seriøst da de trodde de kunne vinne ligaen i år? Jeg gjør. Det var ingen med logikken i behold som trodde vi hadde noen som helst mulighet på det. Tipper du føler deg kul nå som du hadde rett. Hadde du sett inn i spåkulen din at Walcott, Ramsey, Ozil, Koscielny, Wilshere kom til å bli ute med langtidsskade? For hvis de hadde holdt seg skadefri, hadde vi vunnet. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Wilshere, Ramsey, Özil og Walcott. Er en hel midtbane det. Koscielny og Gibbs ute også. Bredden er jo ikke god nok i forhold til de andre topplagene, men hva kan man forvente med CL, FA Cup og mye mindre midler enn de andre? At Arsenal fortsatt anses som en toppklubb er på grunn av Wenger. Sinnsykt hvor mye dritt han får. 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Noen som husker da ingen tok Arsenal-fans seriøst da de trodde de kunne vinne ligaen i år? Jeg gjør. Fleste her inne mente jo at vi ikke ville vinne, men hadde en sjanse som vi forsåvidt hadde. Leste en fasit der Arsenal vant samtlige av gjenværende kamper jeg. Ja, derfor jeg skrev fleste. Arsenal-fans generelt her inne er like så uenige med han som andre supportere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå