Gå til innhold

Kamptråd - Everton - Arsenal

atwater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Noen som husker da ingen tok Arsenal-fans seriøst da de trodde de kunne vinne ligaen i år? Jeg gjør.

Fleste her inne mente jo at vi ikke ville vinne, men hadde en sjanse som vi forsåvidt hadde.

Leste en fasit der Arsenal vant samtlige av gjenværende kamper jeg. :p

Lenke til kommentar

Noen som husker da ingen tok Arsenal-fans seriøst da de trodde de kunne vinne ligaen i år? Jeg gjør.

Det var ingen med logikken i behold som trodde vi hadde noen som helst mulighet på det.

Tipper du føler deg kul nå som du hadde rett. Hadde du sett inn i spåkulen din at Walcott, Ramsey, Ozil, Koscielny, Wilshere kom til å bli ute med langtidsskade? For hvis de hadde holdt seg skadefri, hadde vi vunnet.

Lenke til kommentar

Wilshere, Ramsey, Özil og Walcott. Er en hel midtbane det.

Koscielny og Gibbs ute også. Bredden er jo ikke god nok i forhold til de andre topplagene, men hva kan man forvente med CL, FA Cup og mye mindre midler enn de andre?

At Arsenal fortsatt anses som en toppklubb er på grunn av Wenger. Sinnsykt hvor mye dritt han får.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Fleste her inne mente jo at vi ikke ville vinne, men hadde en sjanse som vi forsåvidt hadde.

Leste en fasit der Arsenal vant samtlige av gjenværende kamper jeg. :p

Ja, derfor jeg skrev fleste. Arsenal-fans generelt her inne er like så uenige med han som andre supportere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...