Gå til innhold

Kamptråd - Everton - Arsenal

atwater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ramsey

Walcott

Wilshere

Koscielny

Gibbs

Özil.

Det er 6 klassespillere som er ute for oss. Over en halv startellever. Nå er riktignok Ramsey tilbake, men dette er fortsatt skrekktall.

Selv om Ramsey og Özil blir essensielle, tror jeg Walcott tilbake vil gjøre mye for oss. Vi mangler den spilleren som lager ubehag og uro i motstanderens forsvar. Nå tillater vi alle med over middels forsvar til å totaldominere oss, fordi vi har null og niks å bidra med når vi nærmer oss 16-meteren.

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Ramsey

Walcott

Wilshere

Koscielny

Gibbs

Özil.

Det er 6 klassespillere som er ute for oss. Over en halv startellever. Nå er riktignok Ramsey tilbake, men dette er fortsatt skrekktall.

Selv om Ramsey og Özil blir essensielle, tror jeg Walcott tilbake vil gjøre mye for oss. Vi mangler den spilleren som lager ubehag og uro i motstanderens forsvar. Nå tillater vi alle med over middels forsvar til å totaldominere oss, fordi vi har null og niks å bidra med når vi nærmer oss 16-meteren.

So? Hadde vi kunne gjort noe med bredden i stallen i januar? ja/nei definitivt ja.

Edit:

Chelsea hentet jo Salah som har fuckings bært de i 2 kamper allerde

Endret av infinety
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Se på benken. Hvem er det som liksom burde startet? Oxlade har vært skremmende dårlig i det siste, mens Ramsey har 2 dager med trening etter 3 og 1/2 måned ute.

Vil bare nevne at West ham-Liverpool har fått kamptråd. :)

(er du fortsatt Bubble-fan? Sett mye mindre av deg de siste 2 sesongene her i Premier League-delen)

Joda. Studerer i London så har fått vært på en del kamper også. Blir aldri helt klok på hva jeg skal tro om Allardyce, men sånn er det.

Nivået på diskusjonene har vel dalt litt, og forrige sesong var kjempekjedelig. Har også begynt å studere som sagt, etter 2 fri år med jobb, så føler vel litt mer press på å levere skriverier på universitet framfor forum.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Se på benken. Hvem er det som liksom burde startet? Oxlade har vært skremmende dårlig i det siste, mens Ramsey har 2 dager med trening etter 3 og 1/2 måned ute.

Vil bare nevne at West ham-Liverpool har fått kamptråd. :)

(er du fortsatt Bubble-fan? Sett mye mindre av deg de siste 2 sesongene her i Premier League-delen)

Joda. Studerer i London så har fått vært på en del kamper også. Blir aldri helt klok på hva jeg skal tro om Allardyce, men sånn er det.

Nivået på diskusjonene har vel dalt litt, og forrige sesong var kjempekjedelig. Har også begynt å studere som sagt, etter 2 fri år med jobb, så føler vel litt mer press på å levere skriverier på universitet framfor forum.

Ser den.

Lenke til kommentar

Ramsey

Walcott

Wilshere

Koscielny

Gibbs

Özil.

So? Hadde vi kunne gjort noe med bredden i stallen i januar? ja/nei definitivt ja.

Edit:

Chelsea hentet jo Salah som har fuckings bært de i 2 kamper allerde

"So?" Jeg statuerer bare hvor syk den statistikken er. Finnes det andre lag i England med lignende tall, år etter år?

Jeg har forøvrig ingen tro på at en spiller i januar ville reddet dette. Skal man bygge dybde i stallen skjer ikke dette i et allerede svært gjerrig januarvindu. Helt enig i at vi mangler klassespillere, men de beste signeringene er tilgjengelige i sommervinduet. Nå kunne sikkert Wenger gjort mye mer, men hvis vi får kustus på skadene blir kanskje ikke skrikene etter signeringer like høye?

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...