Benbjo Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Hvor flaut er det ikke å bli pisset på av Everton? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Når vi har mange spillere i boksen kommer aldri innlegget. Når Giroud er der alene da slår vi inn.. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Når vi har mange spillere i boksen kommer aldri innlegget. Når Giroud er der alene da slår vi inn.. ja, og det er bare 1 av flere horrible tekniske feil vi gjør Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Hvor flaut er det ikke å bli pisset på av Everton?Everton spiller bedre fotball enn det vi makter. Jeg kan ikke si at jeg er sjokkert. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Hvor flaut er det ikke å bli pisset på av Everton?Everton spiller bedre fotball enn det vi makter. Jeg kan ikke si at jeg er sjokkert. Ja jeg er jo ikke overrasket. Var 100% sikker på tap og miste CL. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Håper det blir EL neste sesong. Wenger har ridd lenge nok på 4 plass bølgen. Noe må endres... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Begynner å bli drittlei av Giroud. For en elendig spiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Hvor flaut er det ikke å bli pisset på av Everton? Ikke så flaut det, vel. Everton er i kjempeform og spiller feiende flott fotball. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Stryk til alle minus Szczesny og Sagna. 2x stryk til Wenger. Pardew-nivå på taktikken til Wenger Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Nuvel, poppet ølen og håpet på noe underholdende. Blir nok ikke noen CL-plass på oss. Da er det bare å fortsette med ølen og drikke seg snydens i skam. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Igjen blir det stryk til Wenger på laguttaket. Jeg begynner å bli pisslei dette tullet her. Uten Ramsey, Özil og Wilshere på banen så er det NULL kreativitet blant spillerne der ute. Cazorla er en skygge av seg selv når han ikke har andre spillere rundt seg. Rosicky det samme. Giroud spiller som vanlig sentral midtbane eller ute på kantene når han skal stå foran mål. Løpene kommer aldri. Arteta er bøtte. Vermaelen er bøtte. Monreal roter, igjen... Fullt fortjent at Everton leder. De spiller fin og god fotball. Mens vi driter oss lodrett ut. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Se på benken. Hvem er det som liksom burde startet? Oxlade har vært skremmende dårlig i det siste, mens Ramsey har 2 dager med trening etter 3 og 1/2 måned ute. Endret 6. april 2014 av Maefteda Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 I det minste er Ramsey på benken og vil, mest antageligvis bli brukt nå i andre omgang. Fortjent ledelse til Everton er det, men sitter og håper på et mirakel eller tre. Helst tre. Da slipper jeg å drikke opp brettet med øl jeg har stående. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Offside på mål nummer 2 ja. Keeper må se rundt Naismith som står i klar offside. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Se på benken. Hvem er det som liksom burde startet? Oxlade har vært skremmende dårlig i det siste, mens Ramsey har 2 dager med trening etter 3 og 1/2 måned ute. Oxlade, Sanogo, Kallstrøm. VI MÅ PRØVE NOE. Det her latterlig at vi kjører samme ellever i match etter match når de ikke viser noe som helst.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Se på benken. Hvem er det som liksom burde startet? Oxlade har vært skremmende dårlig i det siste, mens Ramsey har 2 dager med trening etter 3 og 1/2 måned ute. Vil bare nevne at West ham-Liverpool har fått kamptråd. (er du fortsatt Bubble-fan? Sett mye mindre av deg de siste 2 sesongene her i Premier League-delen) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 IGJEN så er Wenger en fuckings pingle. Tør ikke gjøre bytter tidlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå