Gå til innhold

Kamptråd - Everton - Arsenal

atwater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Engelske lag har ikke imponert spesielt i CL de siste sesongene, så jeg tror ikke du skal bekymre deg for at det går så mye dårligere.

United uavgjort mot Bayern i kvartfinalen. Andre ting enn det sportselige som ødela for oss ifjor i kvartfinalen.

Chelsea seier mot Barcelona i semifinalen i 2012. Finaleseier mot Bayern.

2 engelske lag har vunnet CL siden 2008. Fra Spania så har det bare vært Barcelona. Bayern fra Tyskland og Inter fra Italia. Milan vant i 2007 dog, men i de siste har det bare vært et lag fra Italia som har imponert.

Kommer egentlig til å bli litt synd hvis Everton kommer seg til CL. Liverpool er mest sannsynlig allerede inne. Tror det kommer til å bli en veldig svak CL-sesong for engelsk fotball.

Everton har minimalt med CL-erfaring. Liverpool har noe i enkelte spillere, men de fleste har ikke det, inkludert herr Rodgers.

Var kanskje ikke fotballsupporter den tiden Liverpool var i Champions League du, men laget gjorde det temmelig sterkt. S

Leste du i det hele tatt hva jeg skrev? Ikke mange igjen på Liverpool-laget som har CL erfaring. Manageren er ikke en av dem. Tar jeg feil kanskje?

Sier absolutt ikke at det kommer til å gå til helvete selv om manageren ikke har CL-erfaring, men det er alltid en bonus. Spesielt når man ser på hvor stor forskjell det er på nasjonal liga og CL. United er ræva i PL, men vi har imponert i CL.

Holder å ha Steven Gerrard i laget. :) Men ellers så har vi dette laget med CL-erfaring

Reina

Johnson-Agger-Skrtel-Aly

Moses-Gerrard-Lucas-??

Strurridge-??

Lenke til kommentar
Gjest medlem-316240

Arsenal skal virkelig få det tøft resten av sesongen. Slik det ser ut nå, så jeg tipper Arsenal på 5.plass. 4.plassen går til Everton, og United kommer havner på 6.plass. Totenham, Southampton og Newcastle beholder sine tabellplasser, mens Cardiff, Sunderland og Fulham rykker ned.

1: Chelsea

2: Man City

3: liverpool

4: Everton

5: Arsenal

6: Man.United

7: Totenham

8: Southampton

9: Newcastle

10: Aston Villa

11 . Stoke

12: West Ham

13: Swansea

14:West Bromwich

15: Norwich

16:Hull

17: Crystal palace

18: Sunderland

19: Fulham

29: Cardiff

Lenke til kommentar

I år og i fjor.

Javel? Kanskje fjoråret var dårlig, men i år har da England to lag med i CL i kvartfinalen. United har 1-1 mot Bayern (som av alle er ansett som det desidert beste klubblaget), mens Chelsea ligger under 3-1 mot PSG før returoppgjøret på Stamford Bridge til uken. Om et av de Engelske lagene blir blant de fire beste så er da det godkjent?

Lenke til kommentar

Arsenal skal virkelig få det tøft resten av sesongen. Slik det ser ut nå, så jeg tipper Arsenal på 5.plass. 4.plassen går til Everton, og United kommer havner på 6.plass. Totenham, Southampton og Newcastle beholder sine tabellplasser, mens Cardiff, Sunderland og Fulham rykker ned.

1: Chelsea

2: Man City

3: liverpool

4: Everton

5: Arsenal

6: Man.United

7: Totenham

8: Southampton

9: Newcastle

10: Aston Villa

11 . Stoke

12: West Ham

13: Swansea

14:West Bromwich

15: Norwich

16:Hull

17: Crystal palace

18: Sunderland

19: Fulham

29: Cardiff

Liverpool på 3?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...