anonymc Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Hei! Jeg har en kommende naturfagframføring som skal omhandle energi og hydrogenbruk. I denne sammenhengen må jeg finne min egen problemstilling. Er det noen av dere som har forslag til en problemstilling som kan dekke noe innenenfor dette? Eks. om energiproblematikk eller noe lignende? Takk på forhånd! Endret 4. april 2014 av anonymc Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Energiforbruk ved fremstilling av hydrogen? Selv om hydrogen er miljøvennlig å forbruke, så koster det en del energi å fremstille det Endret 1. april 2014 av Twinflower Lenke til kommentar
anonymc Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 Energiforbruk ved fremstilling av hydrogen? Selv om hydrogen er miljøvennlig å forbruke, så koster det en del energi å fremstille det Hei! Takk for kjempefint svar. Jeg vurderer virkelig en slik problemstilling, men i tillegg har jeg tenkt på noe annet også.. Jeg har nemlig også veldig lyst til å skrive noe om bruken av hydrogen i energiproblematikken, men har du/ dere noen forslag til hvordan jeg kan spisse/ vinkle det? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 (endret) Tomt Endret 12. april 2014 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå