EinarEriksen Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Ved å bytte launcher kan du få en treg mobil til å bli rask, samtidig som du får helt nytt utseendet i menyene.Guide: Slik får du «ny» og bedre Android-mobil (Ekstra) Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 *utseende Takk! Lenke til kommentar
nonofyourbusiness Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hva med Themer og Aviate? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 Themer..? Hva med Themer og Aviate? Utvalget av launchere er altfor stort til at vi har kunnet prøve alle i forbindelse med denne saken, og denne saken er ikke markert som en samletest men en guide der vi bare har plukket ut noen favoritter som fanget oppmerksomheten vår mens vi prøvde ut 10-15 forskjellige. Med andre ord finnes det nok veldig mange launchere som vi ikke har omtalt. Lenke til kommentar
Kybber Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Takk for glimrende artikkel! Midt i blinken for meg som har ønsket kjappere respons fra min HTC Desire X i lengre tid, men ikke tatt meg tid til å orientere meg i alle de tilgjengelige launcherne Lenke til kommentar
Dayiqbx Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Themer er vel en launcher som bør fremheves istedenfor buzz launcher. Langt flere muligheter og mye lettere å sette seg inn i, du kan ha designer hjemmeskjerm på få klikk. Themer er også en av de mest populære av alle launchere 1 Lenke til kommentar
desverre Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Themer er faktisk mye bedre enn buzz siden du har themer lar deg bytte utseende uten og sette opp telefonen og snarveiene på nytt, du gjør det en gang og da er det gjort :-) så for alle som vil ha nye telefoner ofte prøv themer, det finnes mangen themes og velge blandt. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Bruker selv Action Launcher og digger shutters veldig mye. Veldig greit å ha shutters og covers. Spesielt covers er jeg glad i, i stedet for mapper. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Tester Themer litt. Spennende launcher, må se om jeg blir vant til den ;-) Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Funnet en irriterende ting med themer. På de themene jeg ville ha var det som regel en mail widget. Denne viste bare -1. Ser at dette kanskje blir ordning på senere. Så får se om jeg husker å sjekke dette om en stund :-) http://support.themerapp.com/knowledgebase/articles/261819-why-does-my-unread-email-count-show-invalid-accou Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg