baby-b Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Har investert i dette utstyret, sliter nå med å få rett innstillinger i bios slik at den kjenner igjen processoren. Den gjenkjenner den bare som AMD Athlon XP 2500+. Hvilke instillinger må til og må jeg eventuelt endre noen jumpere? Lenke til kommentar
teekay19 Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Finn ein plass det står "FSB" (front side bus) i bios. Tallet 166 (mhz) skal stå ved siden av. Endre denne verdien til 200, save and exit og maskinen skal kjenne igjen prosessoren som XP3200+. Lenke til kommentar
baby-b Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Takk skal du ha... Et tillegs spørsmål: Får jeg utnyttet processoren maks med dette hovedkortet ? Processoren skal jo kjøre 400 FSB.... Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Ja, det får du 100% hvis du har DDR400 dual-ddr RAM. Lenke til kommentar
baby-b Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Tusen takk ska du ha, va litt fortvila, trodde eg hadde kjøpt katta i sekken med tanke på kombinasjon hovedkort/cpu... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå