Dragavon Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Poenget med frustrasjonen min mot stakkars, sinte Yippie går mer i retning av at under hver aprilspøk-sak på nettaviser eller på facebook så er det nesten halvparten som skal fortelle at det er en aprilspøk. Hva er greia? Er de rett for at folk skal tro de er idioter om de ikke skriver det? Og når først en person har påpekt elefanten i rommet, hva er da vitsen med at flere og flere skal påpeke det? "Jeg skjønte det jeg også altså, helt sant. Jeg er smart!" Personlig tenker jeg at det bare er de aller minst intellektuelt begavede som står og hopper rundt en aprilspøk for å proklamere at det er en aprilspøk til alle andre The butthurt is strong in this one. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Oops.. er du også en av samfunnets 1.april-voktere? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Poenget med frustrasjonen min mot stakkars, sinte Yippie går mer i retning av at under hver aprilspøk-sak på nettaviser eller på facebook så er det nesten halvparten som skal fortelle at det er en aprilspøk. Hva er greia? Er de rett for at folk skal tro de er idioter om de ikke skriver det? Og når først en person har påpekt elefanten i rommet, hva er da vitsen med at flere og flere skal påpeke det? "Jeg skjønte det jeg også altså, helt sant. Jeg er smart!" Personlig tenker jeg at det bare er de aller minst intellektuelt begavede som står og hopper rundt en aprilspøk for å proklamere at det er en aprilspøk til alle andre Hva med rants om at de som påpeker det åpenbare er mindre intellektuelt begavede, da? Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hva med rants om at de som påpeker det åpenbare er mindre intellektuelt begavede, da? Hva med det? Det er svært nærliggende for meg å tenke at noen som må bevise sin smarthet over noe som er veldig åpenbart kanskje ikke har så mye smarthet i utgangspunktet. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hva med det? Det er svært nærliggende for meg å tenke at noen som må bevise sin smarthet over noe som er veldig åpenbart kanskje ikke har så mye smarthet i utgangspunktet. Kanskje det, men hva med deg selv, da? Gjør ikke du nå akkurat det samme? Ja, her kom teskjeen... 1 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hva med det? Det er svært nærliggende for meg å tenke at noen som må bevise sin smarthet over noe som er veldig åpenbart kanskje ikke har så mye smarthet i utgangspunktet. Kanskje det, men hva med deg selv, da? Gjør ikke du nå akkurat det samme? Ja, her kom teskjeen... Jeg pleier ikke å hoppe og danse rundt i kommentarfelt for å fortelle verden at det er en aprilspøk, nei. Men hvis det allerede er godt etablert, så kan jeg jo komme med mine betrakninger om hva som fikk meg til å gå/ikke gå på den. Men alt dette er egentlig ikke for å henge ut noen (selv om jeg gjorde, sorry.). Jeg lurer bare på .. hva er greia? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Jeg pleier ikke å hoppe og danse rundt i kommentarfelt for å fortelle verden at det er en aprilspøk, nei. Men hvis det allerede er godt etablert, så kan jeg jo komme med mine betrakninger om hva som fikk meg til å gå/ikke gå på den. Men alt dette er egentlig ikke for å henge ut noen (selv om jeg gjorde, sorry.). Jeg lurer bare på .. hva er greia? Jeg tror egentlig ikke du har tolket dette korrekt... Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Please educate me! Jeg syns du tolker svært mye ut av svært lite. Men dette er jo selvsagt ingen "education" - jeg kan godt ta feil. Bare syns det generelt sett er temmelig mye "dumt" folk kan si/gjøre, uten at det betyr noe. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Jeg aner ikke jeg altså. Og jeg er alltid åpen for at jeg kan ta så feil som det er mulig å ta. Anyways, etter en hel dag hvor hver aprilspøk-sak og aprilspøk-oppdatering var nedrent av folk som poengerte at dette jo faktisk var en aprilspøk (og alle skrev det som om de var den første som fant det ut), så fikk jeg rett og slett bare nok. There's only so much a man can take. Skjønner? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Jeg aner ikke jeg altså. Og jeg er alltid åpen for at jeg kan ta så feil som det er mulig å ta. Anyways, etter en hel dag hvor hver aprilspøk-sak og aprilspøk-oppdatering var nedrent av folk som poengerte at dette jo faktisk var en aprilspøk (og alle skrev det som om de var den første som fant det ut), så fikk jeg rett og slett bare nok. There's only so much a man can take. Skjønner? Helt kurant å irritere seg over andre... men litt vanskelig for fremmede forumdeltagere å vite at det bare er for å slippe ut steam... Lenke til kommentar
G Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) Hvis en skummel mann på gata hadde sagt "kondolerer så mye" til meg, så hadde jeg blitt ganske redd... Definer hva en skummel mann er. Endret 3. april 2014 av G Lenke til kommentar
G Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) Poenget med frustrasjonen min mot stakkars, sinte Yippie går mer i retning av at under hver aprilspøk-sak på nettaviser eller på facebook så er det nesten halvparten som skal fortelle at det er en aprilspøk. Hva er greia? Er de rett for at folk skal tro de er idioter om de ikke skriver det? Og når først en person har påpekt elefanten i rommet, hva er da vitsen med at flere og flere skal påpeke det? "Jeg skjønte det jeg også altså, helt sant. Jeg er smart!" Personlig tenker jeg at det bare er de aller minst intellektuelt begavede som står og hopper rundt en aprilspøk for å proklamere at det er en aprilspøk til alle andre Det må vel ha vært den dårligste av alle norskproduserte april-spøker. Var jo ikke morsomt en gang. Annet en det som skjer i denne diskusjonstråden. Ellers tror jeg ikke de "er rett" eller har rett i at folk skal tro de er idioter. Jeg er ikke smart, men hva betyr vel det. Jeg har likevel over snittet god intelligens for det om. Folk liker åpentbar gjetteleker Endret 3. april 2014 av G Lenke til kommentar
G Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) Oops.. er du også en av samfunnets 1.april-voktere? Er du en fallskjermhopper? Endret 3. april 2014 av G Lenke til kommentar
G Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) Hva med rants om at de som påpeker det åpenbare er mindre intellektuelt begavede, da? Hva med det? Det er svært nærliggende for meg å tenke at noen som må bevise sin smarthet over noe som er veldig åpenbart kanskje ikke har så mye smarthet i utgangspunktet. Ååh. Må du terpe sånn på det med å være smart ! Jeg har jo allerede svart på det. At jeg er ikke smart. Men har over snittet god intelligens. MÅ du gjenta deg selv så ofte? Da definerer jeg det å være smart som de handlingene man gjør. Man kan gjøre "dumme" handlinger, men likevel beholde sin porsjon intelligens. Det er to vidt forskjellige ting, mann (du kan jo være kvinne for alt jeg vet da, men nå går vi vel litt off topic)! Endret 3. april 2014 av G Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Ja, jeg hopper fallskjerm så.. Jeg må være minst smart av alle her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå