SeaLion Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Dette var årets aprilspøk. En viktig nyhet. Vi er ikke lengre alene. Some parts of Mars produces more methan than other parts, it has long been a question if this could be produced by micro organisms in the red Mars' soil. Today NASA anounces that they have proofs beyond any doubt that this is indeed the case. http://www.nasa.gov/mission_pages/mars/main/ Endret 2. april 2014 av SeaLion Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) En viktig nyhet. Vi er ikke lengre alene. Some parts of Mars produces more methan than other parts, it has long been a question if this could be produced by micro organisms in the red Mars' soil. Today NASA anounces that they have proofs beyond any doubt that this is indeed the case. http://www.nasa.gov/mission_pages/mars/main/ link til faktisk sak? å linke til hovedsiden hvor det ikke står noen ting er ikke særlig mye bevis i alle fall ikke på en slik dag Endret 1. april 2014 av Henrik2k 1 Lenke til kommentar
JonH Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 En perfekt dag å publisere slike nyheter 2 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Og proofs beyond any doubt er en sjelden frase i romvitenskapens verden 2 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Idag tror eg ikkje på noe 2 Lenke til kommentar
debatant Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) En viktig nyhet. Vi er ikke lengre alene. Some parts of Mars produces more methan than other parts, it has long been a question if this could be produced by micro organisms in the red Mars' soil. Today NASA anounces that they have proofs beyond any doubt that this is indeed the case. http://www.nasa.gov/mission_pages/mars/main/ Problemet til NASA er at vi har hørt slike sensasjonelle proklameringer før. MAO "ulv, ulv" Noen husker kanskje marssteinen på 90 tallet? Nylig sendte NASA en "usteril" sonde til Jupiter for å lete etter liv. Eller en sonde med liv med seg for å lete etter det samme der oppe. Dessverre begynner NASA å miste sin troverdighet på dette området. Endret 1. april 2014 av debatant Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Problemet til NASA er at vi har hørt slike sensasjonelle proklameringer før. MAO "ulv, ulv" Noen husker kanskje marssteinen på 90 tallet? Nylig sendte NASA en "usteril" sonde til Jupiter for å lete etter liv. Eller en sonde med liv med seg for å lete etter det samme der oppe. Dessverre begynner NASA å miste sin troverdighet på dette området. Goddag mann... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Jaja, ikke alle kan følge med Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Nylig sendte NASA en "usteril" sonde til Jupiter for å lete etter liv. Eller en sonde med liv med seg for å lete etter det samme der oppe. Dessverre begynner NASA å miste sin troverdighet på dette området. Er det sonden Juno du tenker på? (Skutt opp 5. august 2011.) Hvilke av følgende instrumenter ombord vil gi feil målinger som følge av at sonden ikke er steril?: A gravity/radio science system (Gravity Science) A six-wavelength microwave radiometer for atmospheric sounding and composition (MWR) A vector magnetometer (MAG) Plasma and energetic particle detectors (JADE and JEDI) A radio/plasma wave experiment (Waves) An ultraviolet imager/spectrometer (UVS) An infrared imager/spectrometer (JIRAM) Eller er det videokameraet du er redd for? Så lenge sonden ikke skal lande (i den grad man kan lande på en gassplanet) eller fly gjennom atmosfæren er det ikke noe poeng i å sterilisere den før launch. 2 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 1 april???? Spør du fordi du a) Er usikker? eller b) Er stolt og vil fortelle alle andre? eller c) Måtte bruke opp dagens spørsmålstegnkvote? 2 Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 1 april???? Spør du fordi du a) Er usikker? eller b) Er stolt og vil fortelle alle andre? eller c) Måtte bruke opp dagens spørsmålstegnkvote? sånne som deg som gjør åndenes makt morro og se på. sånne som deg puster bare helium. sånne som deg må ha noe og si om andre. sånne som deg er rett og slett bare UT......... kondolerer så mye Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Det var ikke meningen å snuble over den store, røde knappen din Lenke til kommentar
G Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Idag tror eg ikkje på noe Må være en fascinerende dag for Jehovas vitner å vandre rundt og fortelle at det "ekstisterer en gud" på. Lenke til kommentar
debatant Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 ....... Hehe eller å si at det er liv på mars Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 1 april???? Spør du fordi du a) Er usikker? eller b) Er stolt og vil fortelle alle andre? eller c) Måtte bruke opp dagens spørsmålstegnkvote? sånne som deg som gjør åndenes makt morro og se på. sånne som deg puster bare helium. sånne som deg må ha noe og si om andre. sånne som deg er rett og slett bare UT......... kondolerer så mye Såpass ja... 3 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hvis en skummel mann på gata hadde sagt "kondolerer så mye" til meg, så hadde jeg blitt ganske redd... Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Poenget med frustrasjonen min mot stakkars, sinte Yippie går mer i retning av at under hver aprilspøk-sak på nettaviser eller på facebook så er det nesten halvparten som skal fortelle at det er en aprilspøk. Hva er greia? Er de rett for at folk skal tro de er idioter om de ikke skriver det? Og når først en person har påpekt elefanten i rommet, hva er da vitsen med at flere og flere skal påpeke det? "Jeg skjønte det jeg også altså, helt sant. Jeg er smart!" Personlig tenker jeg at det bare er de aller minst intellektuelt begavede som står og hopper rundt en aprilspøk for å proklamere at det er en aprilspøk til alle andre Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Poenget med frustrasjonen min mot stakkars, sinte Yippie går mer i retning av at under hver aprilspøk-sak på nettaviser eller på facebook så er det nesten halvparten som skal fortelle at det er en aprilspøk. Hva er greia? Er de rett for at folk skal tro de er idioter om de ikke skriver det? Og når først en person har påpekt elefanten i rommet, hva er da vitsen med at flere og flere skal påpeke det? "Jeg skjønte det jeg også altså, helt sant. Jeg er smart!" Personlig tenker jeg at det bare er de aller minst intellektuelt begavede som står og hopper rundt en aprilspøk for å proklamere at det er en aprilspøk til alle andre 1 APRIL SPØK!!! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå