Gå til innhold

NASA har funnet liv på Mars (aprilspøk)

Anbefalte innlegg

Dette var årets aprilspøk. ;)

En viktig nyhet. Vi er ikke lengre alene.

Some parts of Mars produces more methan than other parts, it has long been a question if this could be produced by micro organisms in the red Mars' soil. Today NASA anounces that they have proofs beyond any doubt that this is indeed the case.

http://www.nasa.gov/mission_pages/mars/main/

Endret av SeaLion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Some parts of Mars produces more methan than other parts, it has long been a question if this could be produced by micro organisms in the red Mars' soil. Today NASA anounces that they have proofs beyond any doubt that this is indeed the case.

link til faktisk sak? å linke til hovedsiden hvor det ikke står noen ting er ikke særlig mye bevis :) i alle fall ikke på en slik dag

Endret av Henrik2k
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet til NASA er at vi har hørt slike sensasjonelle proklameringer før. MAO "ulv, ulv"

Noen husker kanskje marssteinen på 90 tallet?

Nylig sendte NASA en "usteril" sonde til Jupiter for å lete etter liv. Eller en sonde med liv med seg for å lete etter det samme der oppe. Dessverre begynner NASA å miste sin troverdighet på dette området.

Endret av debatant
Lenke til kommentar

Problemet til NASA er at vi har hørt slike sensasjonelle proklameringer før. MAO "ulv, ulv"

Noen husker kanskje marssteinen på 90 tallet?

Nylig sendte NASA en "usteril" sonde til Jupiter for å lete etter liv. Eller en sonde med liv med seg for å lete etter det samme der oppe. Dessverre begynner NASA å miste sin troverdighet på dette området.

Goddag mann...

Lenke til kommentar

Er det sonden Juno du tenker på? (Skutt opp 5. august 2011.)

Hvilke av følgende instrumenter ombord vil gi feil målinger som følge av at sonden ikke er steril?:

• A gravity/radio science system (Gravity Science)
  • A six-wavelength microwave radiometer for atmospheric sounding and composition (MWR)
  • A vector magnetometer (MAG)
  • Plasma and energetic particle detectors (JADE and JEDI)
  • A radio/plasma wave experiment (Waves)
  • An ultraviolet imager/spectrometer (UVS)
  • An infrared imager/spectrometer (JIRAM)

Eller er det videokameraet du er redd for?

Så lenge sonden ikke skal lande (i den grad man kan lande på en gassplanet) eller fly gjennom atmosfæren er det ikke noe poeng i å sterilisere den før launch.

• Liker 2
Lenke til kommentar

1 april????

Spør du fordi du

a) Er usikker?

eller

b) Er stolt og vil fortelle alle andre?

eller

c) Måtte bruke opp dagens spørsmålstegnkvote?

sånne som deg som gjør åndenes makt morro og se på.

sånne som deg puster bare helium.

sånne som deg må ha noe og si om andre.

sånne som deg er rett og slett bare UT.........

kondolerer så mye

Lenke til kommentar

1 april????

Spør du fordi du

a) Er usikker?

eller

b) Er stolt og vil fortelle alle andre?

eller

c) Måtte bruke opp dagens spørsmålstegnkvote?

sånne som deg som gjør åndenes makt morro og se på.

sånne som deg puster bare helium.

sånne som deg må ha noe og si om andre.

sånne som deg er rett og slett bare UT.........

kondolerer så mye

1b922d370c012cad145e4aa748ca42e60eaf02e2

Såpass ja...

• Liker 3
Lenke til kommentar

Poenget med frustrasjonen min mot stakkars, sinte Yippie går mer i retning av at under hver aprilspøk-sak på nettaviser eller på facebook så er det nesten halvparten som skal fortelle at det er en aprilspøk.

Hva er greia? Er de rett for at folk skal tro de er idioter om de ikke skriver det?

Og når først en person har påpekt elefanten i rommet, hva er da vitsen med at flere og flere skal påpeke det? "Jeg skjønte det jeg også altså, helt sant. Jeg er smart!"

Personlig tenker jeg at det bare er de aller minst intellektuelt begavede som står og hopper rundt en aprilspøk for å proklamere at det er en aprilspøk til alle andre

Lenke til kommentar

Poenget med frustrasjonen min mot stakkars, sinte Yippie går mer i retning av at under hver aprilspøk-sak på nettaviser eller på facebook så er det nesten halvparten som skal fortelle at det er en aprilspøk.

Hva er greia? Er de rett for at folk skal tro de er idioter om de ikke skriver det?

Og når først en person har påpekt elefanten i rommet, hva er da vitsen med at flere og flere skal påpeke det? "Jeg skjønte det jeg også altså, helt sant. Jeg er smart!"

Personlig tenker jeg at det bare er de aller minst intellektuelt begavede som står og hopper rundt en aprilspøk for å proklamere at det er en aprilspøk til alle andre

1 APRIL SPØK!!!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...