t0mb-exe Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Ved installasjon av disk virtuellt, Hva er forskjellen på Eager Zeroed And Lazy Zeroed Thick Provisioned Disks? Har lest mye på nett, men skjønner ikke hva forskjellen er, og hva jeg bør velge. Lenke til kommentar
Snabel@ Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Eager zeroed = skriver 0 mens man lager disken. Lazy zeroed = Skriver 0 etterhvert som man trenger diskplassen. Eager zeroed format/creation tar lengre tid, MEN på tester ser det ut til at cpu forbruk går litt ned når man bruker denne måten fremfor Lazy zeroed. Om det i praktisk betydning betyr noe er jeg heller usikker på Snabelen Lenke til kommentar
t0mb-exe Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 Eager zeroed = skriver 0 mens man lager disken. Lazy zeroed = Skriver 0 etterhvert som man trenger diskplassen. Eager zeroed format/creation tar lengre tid, MEN på tester ser det ut til at cpu forbruk går litt ned når man bruker denne måten fremfor Lazy zeroed. Om det i praktisk betydning betyr noe er jeg heller usikker på Snabelen Det var enklere å forstå! Tusentakk! Har enda et spørsmål, hvis jeg vil sette opp et lokalt nett i vSphere, og WinServer2008, hvordan kan jeg da sikre det for god stabilitet? Og er det mulig å gjøre det til et internt nett? Lenke til kommentar
Snabel@ Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 mener du nå at nettverket kun skal være mellom virituelle maskiner i Vsphere? Lenke til kommentar
t0mb-exe Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 mener du nå at nettverket kun skal være mellom virituelle maskiner i Vsphere? Riktig. Kobler meg på vSphere i et lokalt nett hjemme via kabel. Lenke til kommentar
Snabel@ Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Det er noen mnd siden jeg drev på med vsphere... men du har et valg å velge / sette opp maskinene med private nettverk når du definerer nettverkene dine. Må se om jeg får boota droget av en vsphere ... Snabelen Lenke til kommentar
t0mb-exe Skrevet 3. april 2014 Forfatter Del Skrevet 3. april 2014 (endret) . Endret 4. april 2014 av t0mb-exe Lenke til kommentar
t0mb-exe Skrevet 4. april 2014 Forfatter Del Skrevet 4. april 2014 Hvordan kan jeg koble klienten til det lokale nettverket i vSphere 5.5? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå