DTA Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 hei. har nettopp installert "pc control" etc, men får desverre ikke saken til at fungere. Det er ikke noe galt med bluetoothen siden den fungerer utmerket med min N7650 Saken er dette: komportene msi lar meg bruke er : 9-13. Disse har jeg nå i "phone monitor options" "enabla" og reservert. (i mobilephones delmenyen finner jeg ikke mobilen min). Jeg høyreklikker på "bluetooth" ikonet nede til høyre på startmenyen og der,tar quick connect > bluetooth serial... > mobilen. En kobling blir dannet. Denne er den samme som jeg hadde når jeg brukte N7650, altså port 10 Jeg går på startmenyen , til pc control og starter saken. Velger riktige instillinger for winamp og trykker deretter "connect på port 10". Går inn på moblen min, følger menyen helt inn til tilbehør, men der sier den "intet tilbehør er tilkoblet telefonen". Noen som kan hjelpe? https://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr <-- dette er bluetooth dingsen. Lenke til kommentar
DTA Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 fikk det til at fungere, måtte bare fjerne nokia programvaren først (litt unødvendlig? :-| ), men fungerer nu. Litt irriterende winamp controller dog, den til nokia 7650 er mye bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå