dubitat Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Noen som har hørt om aprilsnar? Nei, men jeg har hørt om aprilsnarr. Så flink du er som så det! Håper ikke tastaturet ditt ble vått. 1 Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Noen som har hørt om aprilsnar?Nei, men jeg har hørt om aprilsnarr. Så flink du er som så det! Gratulerer også til den eneste som så at dette var en aprilsnarr og opplyste de andre. 3 Lenke til kommentar
Boye Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 haha, kom hjem trøtt og sulten fra jobb, setter meg ned, og blir fly forbanna av en £@!popup, skjønner ingenting. Leser nå, og ler godt C-: Goood one! 1 Lenke til kommentar
adre Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Tror dere er de eneste noen sinne som har livestreamet via GIF 4 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Faktisk ikke en dårlig ide selv om det er aprilsnarr. Da kan dere få DIREKTE Feedback om en artikkel er dårlig og skulle helst gått til sletting med en gang før det trykkes på "Publiser" knappen Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Kan jeg sende en knyttneve i posten? Lenke til kommentar
Deepo Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Se der ja! Her ser vi at kronene fra Ekstra-abonnementet brukes fornuftig! Gleder meg til å slå ned på hver eneste skriveleif med den ubehagelige tonen som bare en anonym tulling på internett kan mane frem. For en ekkel holdning du har. Aprilsnarr er en tradisjon verden over og har vært det i over 300 år for flere europeiske land. Hva er grunnen din til at Tek.no ikke skal være med på aprilsnarr når omtrent alle andre bedrifter er med på denne spøken? Skal du likegodt sende mail til MPX.no og klage på at pengene de bruker på aprilsnarren kunne de heller latt være å bruke så produkter kunne blitt ca en krone billigere? Hva med å ringe Statens Vegvesen og klare på deres aprilsnarr slik at veiavgiften kan bli 2-3 øre billigere? I mine øyne ser det ut til at du ikke evner å se at en tradisjonell spøk her og der en bestemt dag i året faktisk kan lage god stemning, og det er bare trist for deg. Men -holdningen- din kan hvertfall ikke unnskyldes. Jeg syntes dette var trivelig, og jeg er glad for at mine bidrag til Ekstra kan være med på å skape god stemning hos leserne og i redaksjonen. En tilleggseffekt for slikt kan til og med gi bedre artikler på sikt. Jeg velger å tro at dette var en elegant dobbel-aprilspøk siden du jo skrev det 1. april. Hvis du virkelig mente det der: Wow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå