SiR0 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Hvordan skrur man av den dritten der? Er ikke noen grå boks noen steder her. Hei For å skru av funksjonen trykker du på en av disse knappene Endret 1. april 2014 av SiR0 2 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Dette må være den mest irriterende funksjonen på noen nettavis so far - muligens etter pop-over annonser. Takk gud for at det går an å slå det av globalt. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 De beste idèene starter ofte som en aprilsnarr. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Uventet vri, artig. creds. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981238947 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Hmmm. Liker den ikke. Hvordan deaktivere denne funksjonen (foruten å trykke på krysset). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981238947 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Hmmm. Liker den ikke. Hvordan deaktivere denne funksjonen (foruten å trykke på krysset). Eller... Kanskje er dette aprilsnarr! Lenke til kommentar
arildsd Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Hahaha, beste jeg har kommet over idag Lenke til kommentar
sUpErSoKk- Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 "Nå kan du se oss bruke google translate direkte!" Hurhur hur.. Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Dette bør sette en ny standard for alle nettaviser. Dagbladet og VG får hive seg på. Dette er en fantastisk innovasjon, og vi må sørge for at alle får vite om det! Utrolig spennende, jeg har i dag fått meg en ny hobby. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Noen som har hørt om aprilsnar? Nei, men jeg har hørt om aprilsnarr. Lenke til kommentar
Tuxinet Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Tok den først når dere satt og "skrev" en artikkel fra 2012 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Journalisten ble kidnappet, så han fikk ikke skrevet hele artikkelen Definitivt rom for forbedring, vurdert vepnede vakter? Lenke til kommentar
I am not a bird Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Ikke fullt så gjennomtenkt som google sine, men dere er på god vei tek! Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Se der ja! Her ser vi at kronene fra Ekstra-abonnementet brukes fornuftig! Gleder meg til å slå ned på hver eneste skriveleif med den ubehagelige tonen som bare en anonym tulling på internett kan mane frem. For en ekkel holdning du har. Aprilsnarr er en tradisjon verden over og har vært det i over 300 år for flere europeiske land. Hva er grunnen din til at Tek.no ikke skal være med på aprilsnarr når omtrent alle andre bedrifter er med på denne spøken? Skal du likegodt sende mail til MPX.no og klage på at pengene de bruker på aprilsnarren kunne de heller latt være å bruke så produkter kunne blitt ca en krone billigere? Hva med å ringe Statens Vegvesen og klare på deres aprilsnarr slik at veiavgiften kan bli 2-3 øre billigere? I mine øyne ser det ut til at du ikke evner å se at en tradisjonell spøk her og der en bestemt dag i året faktisk kan lage god stemning, og det er bare trist for deg. Men -holdningen- din kan hvertfall ikke unnskyldes. Jeg syntes dette var trivelig, og jeg er glad for at mine bidrag til Ekstra kan være med på å skape god stemning hos leserne og i redaksjonen. En tilleggseffekt for slikt kan til og med gi bedre artikler på sikt. Endret 1. april 2014 av IceBlitz 2 Lenke til kommentar
willi342 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Dette er det dummeste jeg har sett, du ser jo bare det samme om og om igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Det dummeste er vel at fortsatt er noen som ikke har oppdaga hvilken dato det er i dag... Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 En bedre aprilspøk hadde vært om dere krevde at man klikket på alle annonsene før man fikk lese artikkelen. Men der er jo faren med at mange neppe hadde skjønt at det var en aprilspøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå