Jan R. Halvorsen Skrevet 30. april 2014 Forfatter Del Skrevet 30. april 2014 (endret) 30. april - Siste lysstråler Avslutter festen med en småsymbolsk bilde fra Nordby i Ås. X100, F11, 1/17 sek, ISO 400. Klarte faktisk å levere bilde hver dag (for første gang). Ikke alt er så veldig bra eller superspennende, men det ble etterhvert et mål å greie det - så da ble det sånn. Er uansett fornøyd med noe på alle bildene jeg har lagt ut. En veldig bra ting er at jeg har blitt veldig mye bedre kjent med X100´n i løpet av festen, og det var jo et av målene også! Til slutt, tusen takk til alle som har kommentert bildene mine, det settes stor pris på Edit: Jeg har også klart tilleggsutfordringen min, alle bildene er rett fra kameraet, har kun nedskalert og skarpet opp etter at jeg tok minnekortet ut av kameraet. På enkelte av bildene har jeg riktignok benyttet den innebygde rawkonverteren til å endre filmsimulering - stort sett fordi jeg ikke hadde stilt tilbake fra Velvia, som blir for heftig i fargene, spesielt på mennesker. Endret 30. april 2014 av Jan R. Halvorsen Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 kul reklamebilde, og likte godt lyset og perspektivet i det siste bilde. takk for en fin fest Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Fine skyer og fin dybde på det siste der ja. Fin fest Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Enig med foregående, deilige skyer på tampen, og vel gjennomført fest. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 1. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2014 kul reklamebilde, og likte godt lyset og perspektivet i det siste bilde. takk for en fin fest Fine skyer og fin dybde på det siste der ja. Fin fest Enig med foregående, deilige skyer på tampen, og vel gjennomført fest. Takker, hyggelig med kommentarer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå