Gå til innhold

Aprilfest 2014 - Jan R. Halvorsen - Rett fra kamera

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ute-is reklamen var herlig. Det er ofte et dilemma når våren kommer; utepils eller soft-ice.

Veldig fin Oslo-idyll på siste bildet.

PS! Tomsi, det ene utelukker ikke det andre! :D

Den reklamen syns jeg også var fin.

Øl og is: det blir vel omtrent som øl og bløtkake.

Fin idyll i gårsdagens bilde, det er virkelig nesten som Sørlandet, øyene utenfor Ormsundet, verdt et besøk (særlig hvis du er interessert i sjeldne orkideer.

Man kan finne en øl som passer til det meste - også is :)

Fin "sørlands"idyll.

Takker alle for kommentarer!

Lenke til kommentar

Syms begge disse to siste er veldig spennende å studere. På blomsterbildet kom jeg frem til at den skyggen midt i er litt forstyrrende, det var den jeg til slutt ble sittende å studere. Men det er et pent bilde altså.

På det nederste syns jeg nesten det sitter en "person" til, i nederste venstre hjørne i det mørkegrønne feltet. Syns uansett det var moro å se, og liker bildet. :)

Lenke til kommentar

Syms begge disse to siste er veldig spennende å studere. På blomsterbildet kom jeg frem til at den skyggen midt i er litt forstyrrende, det var den jeg til slutt ble sittende å studere. Men det er et pent bilde altså.

På det nederste syns jeg nesten det sitter en "person" til, i nederste venstre hjørne i det mørkegrønne feltet. Syns uansett det var moro å se, og liker bildet. :)

Flott variasjon rett fra kamera. :) Med fare for å virke kjedelig, så stemmer jeg også for at den reklamegreia var det som trigga interessen / nysgjerrigheten aller mest på denne siden i denne tråden.

Takker dere for kommentarer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...