Jan R. Halvorsen Skrevet 25. april 2014 Forfatter Del Skrevet 25. april 2014 Fine kontraster med det fokuserte netting-gjerdet, og de diffuse kjøredoningene.... Takker! Leseren på senga er veldig bra - fint fokus, og så godt å se en ung mann lese en bok! Gjør meg glad, og uttrykket i ansiktet hans sier alt. Takker! Ja, er bra å se ham uten en elektronisk duppeditt Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 25. april 2014 Forfatter Del Skrevet 25. april 2014 25. april - Snikreklame Veldig langt fra dagens beste bilde, men syntes det var så morsomt at jeg valgte dette allikevel X100, F2.8, 1/85 sek, ISO 200. Dette er bedre iallfall: 1 Lenke til kommentar
Akre Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Det med hatten var stemnings fylt.. kan styre meg for saftis.. både ute og inne.. som sorbet i kuler funker det muligens Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Synes reklamen var morsom, Ute(p)i(l)s. Snikreklame. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 26. april 2014 Forfatter Del Skrevet 26. april 2014 Det med hatten var stemnings fylt.. kan styre meg for saftis.. både ute og inne.. som sorbet i kuler funker det muligens Synes reklamen var morsom, Ute(p)i(l)s. Snikreklame. Snedig reklame det der, Takker for kommentarer! Ja, syns den var kreativ Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 26. april 2014 Forfatter Del Skrevet 26. april 2014 26. april - Kveldslys Kan nesten se ut som Sørlandsidyll dette, men er faktisk Oslo. Tatt fra Ormsundbroa, retning syd, fastlandet til venstre, Ormøya til høyre. X100, F5.6, 1/80 sek, ISO 1000, Velviasimulering. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Ute-is reklamen var herlig. Det er ofte et dilemma når våren kommer; utepils eller soft-ice. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Veldig fin Oslo-idyll på siste bildet. PS! Tomsi, det ene utelukker ikke det andre! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Den reklamen syns jeg også var fin. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 PS! Tomsi, det ene utelukker ikke det andre! Sant nok - men det er ikke to ting som går godt sammen ... 2 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Øl og is: det blir vel omtrent som øl og bløtkake. Fin idyll i gårsdagens bilde, det er virkelig nesten som Sørlandet, øyene utenfor Ormsundet, verdt et besøk (særlig hvis du er interessert i sjeldne orkideer. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Man kan finne en øl som passer til det meste - også is Fin "sørlands"idyll. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 27. april 2014 Forfatter Del Skrevet 27. april 2014 Ute-is reklamen var herlig. Det er ofte et dilemma når våren kommer; utepils eller soft-ice. Veldig fin Oslo-idyll på siste bildet. PS! Tomsi, det ene utelukker ikke det andre! Den reklamen syns jeg også var fin. Øl og is: det blir vel omtrent som øl og bløtkake. Fin idyll i gårsdagens bilde, det er virkelig nesten som Sørlandet, øyene utenfor Ormsundet, verdt et besøk (særlig hvis du er interessert i sjeldne orkideer. Man kan finne en øl som passer til det meste - også is Fin "sørlands"idyll. Takker alle for kommentarer! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 27. april 2014 Forfatter Del Skrevet 27. april 2014 27. april - Hvitt og gult Fikk ikke tatt noen bilder i dag, måtte ty til naboens blomsterbed nå i kveld, med lys fra mobiltelefonen. Er vel det man kan kalle en nødløsning X100, F11, 0.4 sek, ISO 200. 1 Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 28. april 2014 Forfatter Del Skrevet 28. april 2014 28. april - En smak av sommer Tatt ved Bredebukt på Jeløya ved Moss. X100, F4, 1/1600 sek, ISO 200. 1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Syms begge disse to siste er veldig spennende å studere. På blomsterbildet kom jeg frem til at den skyggen midt i er litt forstyrrende, det var den jeg til slutt ble sittende å studere. Men det er et pent bilde altså. På det nederste syns jeg nesten det sitter en "person" til, i nederste venstre hjørne i det mørkegrønne feltet. Syns uansett det var moro å se, og liker bildet. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Flott variasjon rett fra kamera. Med fare for å virke kjedelig, så stemmer jeg også for at den reklamegreia var det som trigga interessen / nysgjerrigheten aller mest på denne siden i denne tråden. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 Syms begge disse to siste er veldig spennende å studere. På blomsterbildet kom jeg frem til at den skyggen midt i er litt forstyrrende, det var den jeg til slutt ble sittende å studere. Men det er et pent bilde altså. På det nederste syns jeg nesten det sitter en "person" til, i nederste venstre hjørne i det mørkegrønne feltet. Syns uansett det var moro å se, og liker bildet. Flott variasjon rett fra kamera. Med fare for å virke kjedelig, så stemmer jeg også for at den reklamegreia var det som trigga interessen / nysgjerrigheten aller mest på denne siden i denne tråden. Takker dere for kommentarer! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 (endret) 29. april - Oslo S pluss pluss Tatt fra gangbroen over til Schweigaardsgate (tror jeg). X100, F4, 1/80 sek, ISO 2000. Andre veien.. Endret 29. april 2014 av Jan R. Halvorsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå