Linepusle Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Svarthvit'en fra Gribbe er kjempeflott! Liker særlig strukturen i snøen du har fått fram så fint. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 21. april 2014 Forfatter Del Skrevet 21. april 2014 Fine påskefarger..... Takker! Det var da morsomme varierte bilder du har vartet opp med her da. Påskemysteriet var søtt! Aner jeg et finsk kjent vitne også? Takker, hyggelig at noe falt i smak. Det finske vitnet..hmm...intet underforstått med det.. Artig å høre hva du mener? Ballongleken(18.4.) ble veldig bra! Tusen takk! Svarthvit'en fra Gribbe er kjempeflott! Liker særlig strukturen i snøen du har fått fram så fint. ..og takk til deg Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 21. april 2014 Forfatter Del Skrevet 21. april 2014 21. april - Silhuetter Luftet Sony Nex 5n med Minolta 35-70/3.5 i dag.. F8, 1/125 sek, ISO 100. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Det var da morsomme varierte bilder du har vartet opp med her da. Påskemysteriet var søtt! Aner jeg et finsk kjent vitne også? Takker, hyggelig at noe falt i smak. Det finske vitnet..hmm...intet underforstått med det.. Artig å høre hva du mener? Det er mulig det er kona di som kjøper dukene i huset, men så vidt jeg ser, er det en Marimekko-blomst i duken som nok bevitnet den kriminelle handlingen. Marimekko er et finsk klesmerke som bl.a. har dette veldig legendariske blomstermønsteret. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 Det var da morsomme varierte bilder du har vartet opp med her da. Påskemysteriet var søtt! Aner jeg et finsk kjent vitne også? Takker, hyggelig at noe falt i smak. Det finske vitnet..hmm...intet underforstått med det.. Artig å høre hva du mener? Det er mulig det er kona di som kjøper dukene i huset, men så vidt jeg ser, er det en Marimekko-blomst i duken som nok bevitnet den kriminelle handlingen. Marimekko er et finsk klesmerke som bl.a. har dette veldig legendariske blomstermønsteret. Aha... Nei, den duken er det nok en generasjon over som har kjøpt Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 22. april - Konsentrasjon Fullt fokus på Jules Verne på senga.. X100, F4, 1/80 sek, ISO 2000. Litt annen variant: Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Meget flott portrett. Intenst uttrykk Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 LIkte ballongbildet. Et gladbilde. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Nydelige silhuetter, og full konsentrasjon i gårsdagens bilde, bra! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Ja, det var et blinkskudd - flott lys-skygge-virkning. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Meget flott portrett. Intenst uttrykk LIkte ballongbildet. Et gladbilde. Nydelige silhuetter, og full konsentrasjon i gårsdagens bilde, bra! Ja, det var et blinkskudd - flott lys-skygge-virkning. Takker dere alle, hyggelig at dere tar dere tid til å kommentere! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 23. april - Hatten Sommerlig stemning utenfor Oslo S i dag! X100, F8, 1/500 sek, ISO 200. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Sommerlig liv over det bildet - skygger og bevegelse... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Bra det er Jules Verne som junior(?) leser i senga...du fikk frem intest fokus her ja. Fint perspektiv i hatte-bildet Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Deilig å se at det er bra vårvær i Oslo, noe gårsdagens bilde viser, hatten passet bra der, ja. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Hattebildet falt i smak hos meg også, hadde det vært enda mer sommerstemning i farger? Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 24. april 2014 Forfatter Del Skrevet 24. april 2014 Sommerlig liv over det bildet - skygger og bevegelse... Takker! Bra det er Jules Verne som junior(?) leser i senga...du fikk frem intest fokus her ja. Fint perspektiv i hatte-bildet Takker! Deilig å se at det er bra vårvær i Oslo, noe gårsdagens bilde viser, hatten passet bra der, ja. Han snakket t.o.m. spansk Hattebildet falt i smak hos meg også, hadde det vært enda mer sommerstemning i farger? Takk for kommentar og forslag! Som jeg husker det var det mye farger og litt rotete, men med tanke på at fokuset var på hatten er det ikke sikkert det hadde blitt så dumt nei.. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 24. april 2014 Forfatter Del Skrevet 24. april 2014 24. april - Beskyttet Ble ikke all verdens bilde i dag kanskje, men er nå så nære målet om å levere ett bilde hver dag at jeg får tåle det X100, F5.6, 1/80 sek, ISO 500. Hadde ett annet jeg var fornøyd med det meste på, unntatt at frøkna snudde på hodet akkurat da jeg trykket på utløseren... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Fine kontraster med det fokuserte netting-gjerdet, og de diffuse kjøredoningene.... Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Leseren på senga er veldig bra - fint fokus, og så godt å se en ung mann lese en bok! Gjør meg glad, og uttrykket i ansiktet hans sier alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå