Gå til innhold

Aprilfest 2014 - Jan R. Halvorsen - Rett fra kamera

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fine påskefarger.....

Takker!

Det var da morsomme varierte bilder du har vartet opp med her da. Påskemysteriet var søtt! Aner jeg et finsk kjent vitne også?

Takker, hyggelig at noe falt i smak. Det finske vitnet..hmm...intet underforstått med det.. Artig å høre hva du mener?

Ballongleken(18.4.) ble veldig bra! :)

Tusen takk!

Svarthvit'en fra Gribbe er kjempeflott! Liker særlig strukturen i snøen du har fått fram så fint.

..og takk til deg :)

Lenke til kommentar

Det var da morsomme varierte bilder du har vartet opp med her da. Påskemysteriet var søtt! Aner jeg et finsk kjent vitne også?

Takker, hyggelig at noe falt i smak. Det finske vitnet..hmm...intet underforstått med det.. Artig å høre hva du mener?

Det er mulig det er kona di som kjøper dukene i huset, men så vidt jeg ser, er det en Marimekko-blomst i duken som nok bevitnet den kriminelle handlingen. :) Marimekko er et finsk klesmerke som bl.a. har dette veldig legendariske blomstermønsteret.

Lenke til kommentar

Det er mulig det er kona di som kjøper dukene i huset, men så vidt jeg ser, er det en Marimekko-blomst i duken som nok bevitnet den kriminelle handlingen. :) Marimekko er et finsk klesmerke som bl.a. har dette veldig legendariske blomstermønsteret.

Aha... Nei, den duken er det nok en generasjon over som har kjøpt ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR

Bra det er Jules Verne som junior(?) leser i senga...du fikk frem intest fokus her ja.

Fint perspektiv i hatte-bildet :)

Lenke til kommentar

Sommerlig liv over det bildet - skygger og bevegelse...

Takker!

Bra det er Jules Verne som junior(?) leser i senga...du fikk frem intest fokus her ja.

Fint perspektiv i hatte-bildet :)

Takker!

Deilig å se at det er bra vårvær i Oslo, noe gårsdagens bilde viser, hatten passet bra der, ja.

Han snakket t.o.m. spansk ;)

Hattebildet falt i smak hos meg også, hadde det vært enda mer sommerstemning i farger? :)

Takk for kommentar og forslag! Som jeg husker det var det mye farger og litt rotete, men med tanke på at fokuset var på hatten er det ikke sikkert det hadde blitt så dumt nei..

Lenke til kommentar

24. april - Beskyttet

Ble ikke all verdens bilde i dag kanskje, men er nå så nære målet om å levere ett bilde hver dag at jeg får tåle det ;)

post-149743-0-67320400-1398376630_thumb.jpg

X100, F5.6, 1/80 sek, ISO 500.

Hadde ett annet jeg var fornøyd med det meste på, unntatt at frøkna snudde på hodet akkurat da jeg trykket på utløseren...

post-149743-0-91760900-1398376759_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...