Jan R. Halvorsen Skrevet 13. april 2014 Forfatter Del Skrevet 13. april 2014 Bra eksperiment det der. Takk Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 13. april 2014 Forfatter Del Skrevet 13. april 2014 13. april - Jack & Sons Ancient potetopptager, funnet på nedfalls småbruk ved Kolbotnvannet. X100, F4, 1/250 sek, ISO 200, Velviasimulering i kamera, noe som gir litt ekstra smell i fargene. Lenke til kommentar
Akre Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Veldig flott.. nostalgisk i farger .. selv om du gjerne må forklare VELVIA simulering for en ny begynner Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 13. april 2014 Forfatter Del Skrevet 13. april 2014 Veldig flott.. nostalgisk i farger .. selv om du gjerne må forklare VELVIA simulering for en ny begynner Takk for kommentar! Fuji Velvia er en god gammeldags film - kjent for kraftige farger. Kameraet mitt har flere slike simuleringer innebygget, med hvert sitt særpreg. Details: http://en.wikipedia.org/wiki/Velvia Lenke til kommentar
Akre Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Veldig flott.. nostalgisk i farger .. selv om du gjerne må forklare VELVIA simulering for en ny begynner Takk for kommentar! Fuji Velvia er en god gammeldags film - kjent for kraftige farger. Kameraet mitt har flere slike simuleringer innebygget, med hvert sitt særpreg. Details: http://en.wikipedia.org/wiki/Velvia takk for den. mye å lære Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 14. april 2014 Forfatter Del Skrevet 14. april 2014 14. april - Curved Tatt i blåtimen. X100, F2.8, 1/30 sek, ISO 3200. Hadde en kandidat, et mer straight landskapsbilde: Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 (endret) Elsker sånne tre som i spoiler. Apropos spoiler; hva er hovedbildet egentlig? Endret 14. april 2014 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 14. april 2014 Forfatter Del Skrevet 14. april 2014 (endret) Elsker sånne tre som i spoiler. Apropos spoiler; hva er hovedbildet egentlig? Takk for kommentar! Edit: Hovedbildet er toppen av en campingvogn, type egg Endret 14. april 2014 av Jan R. Halvorsen Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Ah. Camping-out-in-Space. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 14. april: skikkelig himmelblått. Redskapen fra 13. april ser ut til å være like gammel som mye av det vi møter her i nord-Hellas Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 15. april 2014 Forfatter Del Skrevet 15. april 2014 14. april: skikkelig himmelblått. Redskapen fra 13. april ser ut til å være like gammel som mye av det vi møter her i nord-Hellas Takk for kommentar! Kan tenke meg det er en del gammelt der også ja Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 15. april 2014 Forfatter Del Skrevet 15. april 2014 15. april - Solnyteren Tatt på Kolben bibliotek, bøker var tydeligvis ikke førsteprioritet X100, F2.8, 1/1300 sek, ISO 200. Litt annen versjon i SH: Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 12. april - Utadegsjælopplevelse Ett lite eksperiment i kveld. DSCF2027pssmall.jpg X100, F8, 20 sek, ISO 200. Var vanskelig å velge, likte dette også.. DSCF2035pssmall.jpg Morsomt eksperiment. Liktde dog spoilerbildett best, om man kan sammenligne. 13. april - Jack & Sons Ancient potetopptager, funnet på nedfalls småbruk ved Kolbotnvannet. DSCF2049pssmall.jpg X100, F4, 1/250 sek, ISO 200, Velviasimulering i kamera, noe som gir litt ekstra smell i fargene. Moro med sånne gamle ting. Flott bilde. 14. april - Curved Tatt i blåtimen. DSCF2128pssmall.jpg X100, F2.8, 1/30 sek, ISO 3200. Hadde en kandidat, et mer straight landskapsbilde: DSCF2126pssmall.jpg Pent dette. Lurer på hva det er. Akebrett, eller snøskuffe tenkte jeg først, men så drepte landsapsbildet de tankene.. Pent det også. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Likte s/h-versjonen av bibliotekmannen. Kledde stående format med de lange skyggene. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 @ Pybalto: Takker for kommentarer! @ Mr. Sanders: Hadde ikke regnet med annet enn at du foretrakk spoilerbildet Jeg liker begge selv, syns fargeversjonen beskrev bedre situasjonen som jeg opplevde - men ser helt klart at den versjonen kanskje er mer slående. Uansett, takk for kommentar! Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 liker flere her da. Solnyteren er fin,lav sol og lange skygger blir aldri feil, og skapte for min del umiddelbare assosiasjoner til en feiende flott Michael Krohn tekst; Jeg sitter og ser på jentene som går forbiSkulle gjerne snakka til demmen jeg har ikke noe å siOg den eneste jeg kjennerer Frøken UrMen jeg tøkke ringe til'afor i det siste har hun virka litt surEnsom soltilbedersøker ensom radiator........... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 (endret) Curved ble ganske så kult. Bra fanget! Treet i spoiler ble også flott! Fine skygger som leder fra/til Solnyteren. Det stående bilde av solnyteren er mer rendyrket, s/h eller ikke, foretrekker nok det. Endret 16. april 2014 av Slettet-U8ZiojSR Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Solnyter - eller kanskje livsnyter. Eller livsbetrakter. Dagdrømmer. Eller... Bra bilde! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 liker flere her da. Solnyteren er fin,lav sol og lange skygger blir aldri feil, og skapte for min del umiddelbare assosiasjoner til en feiende flott Michael Krohn tekst; Jeg sitter og ser på jentene som går forbi Skulle gjerne snakka til dem men jeg har ikke noe å si Og den eneste jeg kjenner er Frøken Ur Men jeg tøkke ringe til'a for i det siste har hun virka litt sur Ensom soltilbeder søker ensom radiator........... Artig tekst ja, den var ukjent for meg - til tross for at jeg var på flere Raga-konserter på 80-tallet Takker for både kommentar og tekst! Curved ble ganske så kult. Bra fanget! Treet i spoiler ble også flott! Fine skygger som leder fra/til Solnyteren. Det stående bilde av solnyteren er mer rendyrket, s/h eller ikke, foretrekker nok det. Takker! Solnyter - eller kanskje livsnyter. Eller livsbetrakter. Dagdrømmer. Eller... Bra bilde! Ja, jeg tenkte litt sånn når jeg sto der og fotograferte faktisk. Takk for kommentar! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 16. april - Idioten Voksduk fra 70-tallet (sånn ca), kort fra 70-tallet, bare spillerne som er endel nyere X100, F2.8, 1/80 sek, ISO 400. Sitter med treg mobillinje, blir nok litt dårlig med kommentering noen dager.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå