smort1 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 4. april - Husflid Fant denne utenfor en hobbybutikk i København. Vil tro det har tatt litt tid å strikke/hekle alt.. Heeerlig! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Basketbildene ble fine. Vanskelig med hallbelysning og digitalkamera. Hvitbalansen blir nesten alltid feil hos meg. 1 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Stram utfordring Liker veldig godt bildene fra København. Særlig det fra Nyhavn. Fine farger og lys. Det første er også av typen jeg liker. Ganske så dystert og mystisk. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 4. april - Husflid Fant denne utenfor en hobbybutikk i København. Vil tro det har tatt litt tid å strikke/hekle alt.. Heeerlig! Takker! Basketbildene ble fine. Vanskelig med hallbelysning og digitalkamera. Hvitbalansen blir nesten alltid feil hos meg. Takker for kommentar! Hadde stilt hvitbalansen manuelt, det ble nok ørlite "off" allikevel, men ikke helt håpløs syns jeg. ^Dette. Takker Stram utfordring Liker veldig godt bildene fra København. Særlig det fra Nyhavn. Fine farger og lys. Det første er også av typen jeg liker. Ganske så dystert og mystisk. Takk til deg også! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 8. april - I nettet Når tiden ikke strekker til er det greit å ha modell tilgjengelig X100, F4, 1/60 sek, ISO 200. Gikk nesten for dette i stedet: Forsøkte litt på panorering, ville gjerne hatt litt mindre bevegelsesuskarphet.. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Er det dette som kalles nettkjenning? Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 Er det dette som kalles nettkjenning? Hehe, ja, det kan man si! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 9. april - DOF En liten tur innom smal dof må jo til i løpet av en lang måned X100, F2.8, 1/110 sek, ISO 200. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 10. april 2014 Forfatter Del Skrevet 10. april 2014 (endret) 10. april - Blue Måtte bare bli engelsk tittel her.. X100, F4, 1/80 sek, ISO 2000. Må si jeg stadig imponeres over jpgene rett fra kamera, så og si støyfritt, med detaljer og fargetoner jeg liker. Hadde ett par alternativer i dag: Endret 10. april 2014 av Jan R. Halvorsen Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 X100 og den med S på slutten frister. Når det gir gode JPG filer rett fra kamera, så er det gull så slipper man all fintuning i post. Hva er det røde i øynene? Hjelpelys for fokus? Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 11. april 2014 Forfatter Del Skrevet 11. april 2014 X100 og den med S på slutten frister. Når det gir gode JPG filer rett fra kamera, så er det gull så slipper man all fintuning i post. Hva er det røde i øynene? Hjelpelys for fokus? Takk for kommentar! Det røde i øynene er gjenskinn fra en rødorange lampe i taket - inne på et kjøpesenter, kun kunstlys, auto hvitbalanse. Skal jeg skryte mer av X100´n, så må det være at den er den beste jeg noensinne jeg har hatt til å treffe riktig på WB. 1 Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 11. april 2014 Forfatter Del Skrevet 11. april 2014 (endret) 11. april - Dessert Hektisk dag med bursdag i heimen, måtte bli ett matbilde i dag. Gult innelys, høy ISO, syns X100n treffer bra allikevel. X100, F4, 1/60 sek, ISO 3200. God gammeldags rullekake er også godt! Endret 11. april 2014 av Jan R. Halvorsen Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 12. april 2014 Forfatter Del Skrevet 12. april 2014 12. april - Utadegsjælopplevelse Ett lite eksperiment i kveld. X100, F8, 20 sek, ISO 200. Var vanskelig å velge, likte dette også.. Lenke til kommentar
Akre Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 (endret) utadæsjæl var knalltøfft.. Blåtonene, benken - og alle elementene som er med . Hvordan mikser en slikt? Stemningsfult ..ja! Endret 13. april 2014 av Akre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Fine portretter Vellykket eksperiment! Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Wow. Spoiler 12.4 rett fra kamera er fantastisk. Spolier, du lissom. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Wow. Utadegsjælopplevelse var kult. Lyst til å dele teknikken? Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 13. april 2014 Forfatter Del Skrevet 13. april 2014 utadæsjæl var knalltøfft.. Blåtonene, benken - og alle elementene som er med . Hvordan mikser en slikt? Stemningsfult ..ja! Takker! Er ikke fotoshoppet, kun kamera på stativ, selvutløser, lang eksponering, gikk så inn i bildet, ble stående 3-4 sekunder, flyttet meg til ett nytt sted, så ett nytt. Fine portretter Vellykket eksperiment! Takker! Wow. Spoiler 12.4 rett fra kamera er fantastisk. Spolier, du lissom. Takker! Var vanskelig å velge som jeg skrev, syns kanskje spoilerbildet ble litt vel oransje, så var det lysene nede til venstre. Hadde det ikke vært for ekstrautfordringen kunne jeg nok fikset litt på det.. Wow. Utadegsjælopplevelse var kult. Lyst til å dele teknikken? Takker! Se forklaring over.. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Bra eksperiment det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå