Jan R. Halvorsen Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Aprilfest 2014 - Rett fra kamera Bruker: Jan R. Halvorsen Utfordring: Alle bilder skal være rett fra kameraet, med unntak av oppskarping etter nedskalering. Var inne på tanken om i tillegg kjøre kun SH, men med tanke på at det kanskje kommer fine farger rundt oss i løpet av april droppet jeg det. Deltakernivå: Kandidat Utstyr: Fujifilm X100 1 Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 1. april - Undergang Litt dårlig start, dårlig tid allerede første dag - men brukbart fornøyd med resultatet allikevel. Hadde nok fjernet søplekassa om det ikke hadde vært i strid med ekstrautfordringen Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 2. april - Kanalen På jobbtur til Kongens by, raskt snapshot på vei til hotellet. Sitter med dårlig laptopskjerm, usikker på om ok lys.. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 3. april 2014 Forfatter Del Skrevet 3. april 2014 3. april - Nyhavn Nytt kveldsbilde fra Kongens by. Skulle gjerne unngått stillaset til høyre, men ikke mulig med annet utsnitt (står på en bro for å få denne kompen). En kandidat i spoiler: Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Synes ikke det var noen dårlig start, jeg, herlig kveldsbilde 3. april, stillaset sjenerte meg egentlig ikke. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 3. april - Nyhavn Nytt kveldsbilde fra Kongens by. Skulle gjerne unngått stillaset til høyre, men ikke mulig med annet utsnitt (står på en bro for å få denne kompen). Fine bilder hittil, med dette som favoritten så langt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Synes du har formidlet en fin stemning fra Nyhavn. Lekre farger også. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 4. april 2014 Forfatter Del Skrevet 4. april 2014 4. april - Husflid Fant denne utenfor en hobbybutikk i København. Vil tro det har tatt litt tid å strikke/hekle alt.. Hele herligheten: Ellers vil jeg takke for kommentarer! Har ikke hatt anledning til å kommentere selv ennå (ikke brukbar skjerm å se på), kommer sterkere tilbake, forhåpentligvis i morgen! 1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Jeg får i hvert fall veldig lyst til å ta en tur til Køben når jeg ser bildene dine - postkort-bilder! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Fin start på festen. Gleder meg til å dra til København om en uke Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 trenger verken refleks eller lys med disse kremfargene. jeg oxo skal en tur til køben i neste uke Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 Jeg får i hvert fall veldig lyst til å ta en tur til Køben når jeg ser bildene dine - postkort-bilder! Fin start på festen. Gleder meg til å dra til København om en uke trenger verken refleks eller lys med disse kremfargene. jeg oxo skal en tur til køben i neste uke Takker for kommentarer, hyggelig at dere tar dere tid Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 5. april - Gult X100 er vel ikke akkurat bygget for nærbilder, måtte prøve å se hva jeg kunne få til allikevel. Har brukt den innebygde blitzen her. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Flott variasjon i motivene - og skulle jeg fremhevet ett av de så må det være strikkesykkelen, fordi det er et ekte gla´foto og noe jeg aldri har sett før. Spent på fortsettelsen. Endret 6. april 2014 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Enig i at strikkesykkelen var spesiell på alle vis. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 6. april 2014 Forfatter Del Skrevet 6. april 2014 6. april - Lykke Ullern 56`ers etter å ha fått kongepokalen etter seier i sluttspillfinalen i basket, Kvinner Elite i dag. Fornøyd datter med belønningen i fokus: Her har jeg justert hvitbalansen litt (som jeg nok egentlig ville gjort på hovedbildet).. Var litt korttenkt da jeg registrerte meg for festen, dette er nemlig tatt med Nikon D300s og Tokina 100/2.8, ikke X100 som jeg skrev da. MEN, det er like rett fra kameraet, så jeg tillater meg å ta det med på festen allikevel 2 Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 6. april 2014 Forfatter Del Skrevet 6. april 2014 Flott variasjon i motivene - og skulle jeg fremhevet ett av de så må det være strikkesykkelen, fordi det er et ekte gla´foto og noe jeg aldri har sett før. Spent på fortsettelsen. Takk for kommentar! Enig i at strikkesykkelen var spesiell på alle vis. Takker selvsagt også deg! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Syns de bybildene er veldig pene. Og gratulerer med seieren, regner med det betyr mye for deg og å oppleve sånt i familien. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 Syns de bybildene er veldig pene. Og gratulerer med seieren, regner med det betyr mye for deg og å oppleve sånt i familien. Takker! Var nok viktigst for henne, i fjor røyk seieren i bokstavelig talt siste sekund - men selvsagt gøy for oss andre også 1 Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 7. april - Flying high Ble ett basketbilde i dag også, treningen ble avsluttet med litt dunketrening X100, F/2.8, 1/500 sek, 3200 ISO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå