Gothminister Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 ... Det er noe man gjør når man har blitt sammen. Om du har lest HI så er vi ikke helt der enda. Jeg er heller ikke typen jente som bare gir blowjob til en helt random person. Jeg har aldri en one night stand, og har ingen planer om å ha det heller. Er ikke alle som får noe ut av å knulle alt man kommer over. Anonymous poster hash: 9bc75...936 Er det noen spesiell type jente som gir et avsug? Siden du aldri har hatt one night stand, hvordan vet du da at du ikke vil få noe ut av det? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 ... Det er noe man gjør når man har blitt sammen. Om du har lest HI så er vi ikke helt der enda. Jeg er heller ikke typen jente som bare gir blowjob til en helt random person. Jeg har aldri en one night stand, og har ingen planer om å ha det heller. Er ikke alle som får noe ut av å knulle alt man kommer over. Anonymous poster hash: 9bc75...936 Er det noen spesiell type jente som gir et avsug? Siden du aldri har hatt one night stand, hvordan vet du da at du ikke vil få noe ut av det? Om du synes sexlivet mitt er så utrolig interessant så kan jeg gjerne fortelle selv om det absolutt ikke har noe med saken å gjøre. 1: jeg har hatt sex med noen som jeg ikke har hatt følelser for, som jeg etterhvert har hatt følelser for. Jeg vet at one night stand ikke gir meg noe på grunn av at det ikke gir meg noe å ha sex med noen jeg ikke har følelser for. 2: For 1 år siden ble jeg voldtatt flere ganger som gjør at jeg kanskje muligens har det vanskeligere enn andre å stole på menn. Er du fornøyd nå, eller skal du grave enda mer ned i voldtekten og alt for å kunne svare på det jeg spør om? Anonymous poster hash: 9bc75...936 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 ... Det er noe man gjør når man har blitt sammen. Om du har lest HI så er vi ikke helt der enda. Jeg er heller ikke typen jente som bare gir blowjob til en helt random person. Jeg har aldri en one night stand, og har ingen planer om å ha det heller. Er ikke alle som får noe ut av å knulle alt man kommer over. Anonymous poster hash: 9bc75...936 Er det noen spesiell type jente som gir et avsug? Siden du aldri har hatt one night stand, hvordan vet du da at du ikke vil få noe ut av det? Om du synes sexlivet mitt er så utrolig interessant så kan jeg gjerne fortelle selv om det absolutt ikke har noe med saken å gjøre. 1: jeg har hatt sex med noen som jeg ikke har hatt følelser for, som jeg etterhvert har hatt følelser for. Jeg vet at one night stand ikke gir meg noe på grunn av at det ikke gir meg noe å ha sex med noen jeg ikke har følelser for. 2: For 1 år siden ble jeg voldtatt flere ganger som gjør at jeg kanskje muligens har det vanskeligere enn andre å stole på menn. Er du fornøyd nå, eller skal du grave enda mer ned i voldtekten og alt for å kunne svare på det jeg spør om? Anonymous poster hash: 9bc75...936 Synes du svarte fint for deg. Veldig trist at du har vært utsatt for overgrep. Håper den jævelen sitter lenge. Ikke meningen og dra slikt opp. Men det kunne jeg ikke vite. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Åååh.. Hva er det med kvinnfolk å stille spørsmål her inne og så reagere negativt på svarene man får? Hvorfor spørre om du bare skal si shit rett ut når det tydeligvis er helt uaktuelt for deg og du heller vil tafse på lårene og få uklare signaler som du kan skrive lange avhandlinger og tolkninger om på diskusjon.no etterpå? Du har alt bestemt deg. Da er det bare å gunne på! Du vet ikke om han er interessert i deg som kjæreste eller ikke. Du kan ha dine misstanker, men du VET aldri. Ikke etter å ha hengt på byen ett par ganger. Det hjelper ikke at du TROR han ikke er fuckfriend eller ONS typen. Det er slik mange menn spiller kortene sine. Jeg blir også mye mer sjarmert av en fyr som virker rolig og pålitelig av seg enn en som tydelig er skjørtejeger og har mange hakk i sengestolpen og går runden rundt i lokalet for kvelden. Folk er ikke alltid som de gir inntrykk for. Ikke vær så skråsikker i din sak. Lykke til! Endret 1. april 2014 av medlem-124997 1 Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Joda.. Men sosiale antenner har jeg jo, så kommer ikke til å ta på fyren med mindre det er stemning for akkurat det Anonymous poster hash: 9bc75...936 Så bra. Da er det jo kanskje håp for noen av oss og menneskeheten likevel. Hehe, ja Anonymous poster hash: 9bc75...936 Så.. Lykke til da. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 TS her: skal hjem til han på besøk i morgen hatt mange fine samtaler de siste dagene og begynner å like han veldig godt Veldig fin fyr Åååh.. Hva er det med kvinnfolk å stille spørsmål her inne og så reagere negativt på svarene man får? Hvorfor spørre om du bare skal si shit rett ut når det tydeligvis er helt uaktuelt for deg og du heller vil tafse på lårene og få uklare signaler som du kan skrive lange avhandlinger og tolkninger om på diskusjon.no etterpå? Du har alt bestemt deg. Da er det bare å gunne på!Du vet ikke om han er interessert i deg som kjæreste eller ikke. Du kan ha dine misstanker, men du VET aldri. Ikke etter å ha hengt på byen ett par ganger. Det hjelper ikke at du TROR han ikke er fuckfriend eller ONS typen. Det er slik mange menn spiller kortene sine. Jeg blir også mye mer sjarmert av en fyr som virker rolig og pålitelig av seg enn en som tydelig er skjørtejeger og har mange hakk i sengestolpen og går runden rundt i lokalet for kvelden.Folk er ikke alltid som de gir inntrykk for.Ikke vær så skråsikker i din sak.Lykke til! Er ganske enkelt å se hvem som er ute etter bare en ting og hvem som ikke er det. Jeg er ikke 14 år og naiv, og jeg har en god del erfaring Det inntrykket jeg får av folk er alltid rett, og det var rett denne gangen og. Er ikke alle menn som er sånn som du beskriver vet du Anonymous poster hash: 9bc75...936 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå