Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan vise at jeg(jente) er interessert?

Anbefalte innlegg

Tror jo at det har kommet godt fram at både jeg og han er interessert i hverandre i helga (ikke noe kyssing eller klåing da.. han er mer kjærestetypen og det er jeg og), men føler at det fort kan gi over i at jeg bare er interessert i å være venner med han, når jeg er interessert i noe mer.

Vi skal ut en helg sammen om et par uker og jeg tenker at jeg kanskje kan driste meg til noe da som viser at jeg er interessert.

Tenker kanskje at jeg kan legge hånda lett på låret hans nede ved kneet etterhvert og se an reaksjonen. Om det blir bra og det er stemining for det kan jeg jo også ta hånden på innsiden av låret og dra den litt oppover og så fjerne hånden igjen.

Den siste er jo et veldig klart signal, så føler jeg må se den litt an, men hva tenker dere? Har dere noen tips eller råd? :)

Anonymous poster hash: 9bc75...936
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker kanskje at jeg kan legge hånda lett på låret hans nede ved kneet etterhvert og se an reaksjonen. Om det blir bra og det er stemining for det kan jeg jo også ta hånden på innsiden av låret og dra den litt oppover og så fjerne hånden igjen.

Kvifor må du gjere handbevegelser for å vise at du er interessert? Går det ikkje an å sei "eg er interessert i å vere kjærast med deg" i staden for å ty til døvespråk?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Kvifor må du gjere handbevegelser for å vise at du er interessert? Går det ikkje an å sei "eg er interessert i å vere kjærast med deg" i staden for å ty til døvespråk?

Det er kanskje litt mer spennende å spille på instinkter? :)

Lenke til kommentar

Fordelen med berøringen er at det er mer spennende å se hvordan responsen blir. Jeg tror jeg som gutt ville foretrukket berøringen.

Fordelen med å ta det muntlig er at du får klargjort akkurat hvilke forventninger du har til ham og deg. Du risikerer ikke at han tolker det som at du er klar for sex uten forpliktelser.

• Liker 2
Lenke til kommentar

La oss tenke gjennom mulighetene...

Mann liker kvinne, kvinne sier til mann at hun liker han, forhold startet med en gang.
Mann liker kvinne, kvinne hinter til mann at hun liker han, forhold starter når mann forstår hintet.
Mann liker ikke kvinne, kvinne sier til mann at hun liker han, kvinne får avslag.
Mann liker ikke kvinne, kvinne hinter til mann at hun liker han, kvinne vet ikke om han forstod hintet eller får avslag.

Slik jeg ser det vil å hinte til at man liker en person ikke føre med seg noe godt, det er ikke noen mann som sier: "Jeg likte henne ikke først, men så tok hun meg på innsiden av låret og jeg ble forelska." Nei, han er en mann og har derfor allerede gjort seg opp en mening om deg som kvinne.

Lenke til kommentar

La oss tenke gjennom mulighetene...

Mann liker kvinne, kvinne sier til mann at hun liker han, forhold startet med en gang.

Mann liker kvinne, kvinne hinter til mann at hun liker han, forhold starter når mann forstår hintet.

Mann liker ikke kvinne, kvinne sier til mann at hun liker han, kvinne får avslag.

Mann liker ikke kvinne, kvinne hinter til mann at hun liker han, kvinne vet ikke om han forstod hintet eller får avslag.

Slik jeg ser det vil å hinte til at man liker en person ikke føre med seg noe godt, det er ikke noen mann som sier: "Jeg likte henne ikke først, men så tok hun meg på innsiden av låret og jeg ble forelska." Nei, han er en mann og har derfor allerede gjort seg opp en mening om deg som kvinne.

Han er helt klart interessert i meg, og jeg tror nok han skjønner at jeg er det i han også, men jeg føler at det blir både kleint og kjedelig om jeg skal si til han at jeg er interessert i han.

Jeg har i alle fall aldri sagt til en eneste mann at jeg har vært interessert i han, men tydeligvis så må mannfolka ha skjønt at jeg har vært det likevel. Menn er da ikke så dumme de heller.

Jeg er ikke 13 heller, så har ikke planer om å spørre om vi skal bli kjærester når vi verken har kyssa eller hatt sex enda. Det kommer jo naturlig etterhvert det om man får følelser for hverandre.

-TS

Lenke til kommentar

Fordelen med berøringen er at det er mer spennende å se hvordan responsen blir. Jeg tror jeg som gutt ville foretrukket berøringen.

Fordelen med å ta det muntlig er at du får klargjort akkurat hvilke forventninger du har til ham og deg. Du risikerer ikke at han tolker det som at du er klar for sex uten forpliktelser.

Jeg har aldri faktisk starta et forhold uten at man har hatt sex først. Han fyren der er uansett ikke den typen som har one night stands og fuckfriends, så tror jeg er ganske sikker på at det ikke tolkes sånn uansett.

Det jeg er vant med da er jo at man holder på i en måned eller to og så etterhvert som man får følelser så glir det over i et forhold uten at man sier "jeg er interessert i å være sammen med deg" for det er da ganske tydelig at man er interessert i det.

Og dessuten: om han ville hatt sex uten forpliktelser så hadde han invitert meg med seg hjem på lørdagen. I stedet spurte han om vi skulle dra på date en gang.

Lenke til kommentar

Det er kanskje litt mer spennende å spille på instinkter? :)

:yes:

Lenke til kommentar

Dette hørtes hyperkleint ut. Hvorfor skal du bare ta fyren på innsiden av låret også ta bort hånden igjen? Er det slik du vanligvis melder din interesse? Og er fyren døv?

Det er selvsagt ikke noe man gjør helt ut av det blå. Det må selvsagt være stemning for å gjøre noe sånt først. Har du virkelig aldri blitt tatt på på den måten på byen før? Jeg spurte to kompiser nå og de sier det er helt normalt at jentene som er interessert gjør akkurat det med de mannfolka de er interessert i.

Ingen av de to kompisene mine er døve så vidt jeg vet, men tydeligvis så er det et ganske klart signal å ta på en fyr på den måten :)

Lenke til kommentar

Det er selvsagt ikke noe man gjør helt ut av det blå. Det må selvsagt være stemning for å gjøre noe sånt først. Har du virkelig aldri blitt tatt på på den måten på byen før? Jeg spurte to kompiser nå og de sier det er helt normalt at jentene som er interessert gjør akkurat det med de mannfolka de er interessert i. Ingen av de to kompisene mine er døve så vidt jeg vet, men tydeligvis så er det et ganske klart signal å ta på en fyr på den måten :)Anonymous poster hash: 9bc75...936

Tja. Så lenge det finnes stemning for det og dere sitter så nære hverandre kan det jo naturligvis være hyggelig med den slags nærkontakt. Og joda, jeg har blitt tatt på på mange måter på byen jeg (dessverre evt). Deriblant også slik med litt kos på innsiden av låret.

Når jeg derimot leste HI så dro jeg det muligens ut av kontekst, evt manglet alt av kontekst, og da syntes jeg det egentlig hørtes noe klient ut. Men igjen, så lenge det er stemning for det, så er det vel bare til å kjøre seg opp.

Og alle menn er jo selvsagt ikke dum, ei uten evne til å forstå hint og slikt. Men folk er jo forskjellig og noen er jo mer dum enn andre. Jeg f.eks, er et prakteksempel på hvor stor idiot en fyr kan bli. Ikke nødvendigvis vedrørende dette altså, men sånn generelt sett liksom.

Lenke til kommentar

Gi han biff og blowjob kveld. Får enhver gutt til å smelte.

Enig, ikke noe å lure på. Ingen menn sier nei til et avsug. Sånn i all vennskapelighet.

... Det er noe man gjør når man har blitt sammen. Om du har lest HI så er vi ikke helt der enda.

Det er selvsagt ikke noe man gjør helt ut av det blå. Det må selvsagt være stemning for å gjøre noe sånt først. Har du virkelig aldri blitt tatt på på den måten på byen før? Jeg spurte to kompiser nå og de sier det er helt normalt at jentene som er interessert gjør akkurat det med de mannfolka de er interessert i. Ingen av de to kompisene mine er døve så vidt jeg vet, men tydeligvis så er det et ganske klart signal å ta på en fyr på den måten :)Anonymous poster hash: 9bc75...936

Tja. Så lenge det finnes stemning for det og dere sitter så nære hverandre kan det jo naturligvis være hyggelig med den slags nærkontakt. Og joda, jeg har blitt tatt på på mange måter på byen jeg (dessverre evt). Deriblant også slik med litt kos på innsiden av låret.

Når jeg derimot leste HI så dro jeg det muligens ut av kontekst, evt manglet alt av kontekst, og da syntes jeg det egentlig hørtes noe klient ut. Men igjen, så lenge det er stemning for det, så er det vel bare til å kjøre seg opp.

Og alle menn er jo selvsagt ikke dum, ei uten evne til å forstå hint og slikt. Men folk er jo forskjellig og noen er jo mer dum enn andre. Jeg f.eks, er et prakteksempel på hvor stor idiot en fyr kan bli. Ikke nødvendigvis vedrørende dette altså, men sånn generelt sett liksom.

Joda.. Men sosiale antenner har jeg jo, så kommer ikke til å ta på fyren med mindre det er stemning for akkurat det :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Enig, ikke noe å lure på. Ingen menn sier nei til et avsug. Sånn i all vennskapelighet.

... Det er noe man gjør når man har blitt sammen. Om du har lest HI så er vi ikke helt der enda.

Det går veldig fint uten at man er sammen. Sex kan man ha med hvem som helst, uten forpliktelser.

Lenke til kommentar

Det går veldig fint uten at man er sammen. Sex kan man ha med hvem som helst, uten forpliktelser.

Men om du har lest det jeg har skrevet igjen så er han tydeligvis heller ikke den typen :)

Jeg er heller ikke typen jente som bare gir blowjob til en helt random person. Jeg har aldri en one night stand, og har ingen planer om å ha det heller. Er ikke alle som får noe ut av å knulle alt man kommer over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...