AnonymDiskusjon Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Dette er en jeg har datet tre ganger, og skrevet mail med i snart 3 mnd. 1,5 mnd siden vi traff hverandre. I dag skrev han noe sånt som dette, vi har ikke gått inn på dette med føleser hittils.. At han har tenkt på dette med meg og han og "oss". At han kan prate med meg om alt og ingenting som om vi har kjent hverandre i mange år, og at det er ikke noe han opplever ofte. At han ikke lett åpner seg for andre. Så sier han at han desverre ikke føler noen romantisk kjemi mellom oss og lurer på hva jeg synes? Har tidligere skrevet anonymt om denne mannen, at han virker tilbakeholden, at det er vanskelig å vite hva han tenker om "oss". Skal prøve å finne den andre tråden og linke til den. Dette var et lite sjokk for min del at han plutselig skriver sånt, og jeg føler jo at dette kunne blitt veldig bra. Bør jeg fortelle at jeg har vært litt tilbakeholden selv også? Kan det være at han liker meg men tror jeg ikke liker han på den måten tilbake? Vær så snill og svar.. Hilsen fortvilet.. Anonymous poster hash: 40ef1...179 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 TS her.. Her er link til andre innlegget... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1574349 Anonymous poster hash: c5cc1...3dd Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Det høres ut som han ikke føler noen romantisk kjemi, altså forelskelse. Og så lurer han på hva du synes om det. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Det høres ut som han ikke føler noen romantisk kjemi, altså forelskelse. Og så lurer han på hva du synes om det. TS her. Takk for svar.. Burde jeg si at jeg har vært tilbakeholden? Jeg for min del synes det er rart å snakke om romantisk kjemi som forelskelse, da det faktisk er i tidligste laget.. At jeg er betatt, ja, men ikke forelsket foreløpig. For min del er det ikke noe som kommer kastet på meg.. Anonymous poster hash: c5cc1...3dd Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Det er sent så jeg svarer kort i natt. Men ja, det kan nok tyde på at han tror at du ikke liker han på den måten, samtidig som han kanskje kan tro det likevel med jevne mellomrom, uten å være sikker på om det bare er en fantasi og drømmetenkning eller ikke. Anonymous poster hash: ba221...869 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Det er sent så jeg svarer kort i natt. Men ja, det kan nok tyde på at han tror at du ikke liker han på den måten, samtidig som han kanskje kan tro det likevel med jevne mellomrom, uten å være sikker på om det bare er en fantasi og drømmetenkning eller ikke.Anonymous poster hash: ba221...869 TS her igjen. Takk for svar.. Har sendt han en mail tilbake der jeg skrev dette: Som deg er det vanskelig for meg å åpne meg for andre. Å åpne seg er ikke det letteste i verden og er noe jeg bruker en del tid på. Jeg har mine venner som jeg kan prate med på den måten, og de jeg prater med om helt vanlige ting. Jeg synes også jeg kan prate med deg om alt mulig rart, du har mange interessante synspunkter og ideer! Og ja, det er som prate med en jeg har kjent i lange tider. Det er heller ikke hverdagskost for meg å bli kjent med noen på den måten.. Når det kommer til romantisk kjemi, er dette noe jeg synes er vanskelig å vite etter relativt få møter og en del e-mailer frem og tilbake. (Nå er vel ikke e-mail det jeg er mest vant med å bruke heller, mere tlf, skype og sms på meg) Sms f.eks blir en mere "her og nå" måte å kommunisere på.. Det er litt vanskelig å få frem hva man egentlig tenker per mail syns jeg. Det blir litt sånn å svare på det den andre skriver liksom.. For min del merker jeg fort om jeg liker noen, og jeg liker å bli godt kjent med personen før jeg vet hvor det eventuelt leder hen. Men å si ting rett ut er nok ikke min sterkeste side på akkurat dette området.. Samtidig er nok jeg en person som er ganske reservert når det kommer til dette med følelser, og har ikke så veldig lett for å vise det om jeg faktisk liker en person på "den" måten.. Det tar litt tid og jeg må vite litt hvor jeg står hen. Jeg kan derfor kanskje virke litt "kald". Jeg er nok ikke den type person som blir veldig fysisk med en gang. Selv om jeg liker personen veldig godt. Derfor syns jeg det er vanskelig å egentlig si helt entydig hva jeg tenker om det. Det jeg helt klart kan si er at jeg liker deg veldig godt som person, og det hadde vært fint å bli enda bedre kjent med deg. Se om det kunne blitt noe mere. -Men det er jo såklart ikke bare opp til meg. Her synes jeg at jeg faktisk har utlevert meg selv ganske mye, sett i forhold til at følelser ikke har vært et tema før når han skrev det han skrev.. Er jeg tydelig nok her? Anonymous poster hash: c5cc1...3dd Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Er jeg tydelig nok her? Anonymous poster hash: c5cc1...3dd Jupp, klart og tydelig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 TS her igjen. Takk for svar.. Har sendt han en mail tilbake der jeg skrev dette: Som deg er det vanskelig for meg å åpne meg for andre. Å åpne seg er ikke det letteste i verden og er noe jeg bruker en del tid på. Jeg har mine venner som jeg kan prate med på den måten, og de jeg prater med om helt vanlige ting. Jeg synes også jeg kan prate med deg om alt mulig rart, du har mange interessante synspunkter og ideer! Og ja, det er som prate med en jeg har kjent i lange tider. Det er heller ikke hverdagskost for meg å bli kjent med noen på den måten.. Når det kommer til romantisk kjemi, er dette noe jeg synes er vanskelig å vite etter relativt få møter og en del e-mailer frem og tilbake. (Nå er vel ikke e-mail det jeg er mest vant med å bruke heller, mere tlf, skype og sms på meg) Sms f.eks blir en mere "her og nå" måte å kommunisere på.. Det er litt vanskelig å få frem hva man egentlig tenker per mail syns jeg. Det blir litt sånn å svare på det den andre skriver liksom.. For min del merker jeg fort om jeg liker noen, og jeg liker å bli godt kjent med personen før jeg vet hvor det eventuelt leder hen. Men å si ting rett ut er nok ikke min sterkeste side på akkurat dette området.. Samtidig er nok jeg en person som er ganske reservert når det kommer til dette med følelser, og har ikke så veldig lett for å vise det om jeg faktisk liker en person på "den" måten.. Det tar litt tid og jeg må vite litt hvor jeg står hen. Jeg kan derfor kanskje virke litt "kald". Jeg er nok ikke den type person som blir veldig fysisk med en gang. Selv om jeg liker personen veldig godt. Derfor syns jeg det er vanskelig å egentlig si helt entydig hva jeg tenker om det. Det jeg helt klart kan si er at jeg liker deg veldig godt som person, og det hadde vært fint å bli enda bedre kjent med deg. Se om det kunne blitt noe mere. -Men det er jo såklart ikke bare opp til meg. Her synes jeg at jeg faktisk har utlevert meg selv ganske mye, sett i forhold til at følelser ikke har vært et tema før når han skrev det han skrev.. Er jeg tydelig nok her? Hei! Joda, du kan jo utlevere deg jo i den forstand at du kan prate om hva du selv føler og hvordan du er vanligvis. Har du egentlig hatt noe problem med dette tidligere? Det ville neppe vært min erfaring hvert fall etter relativt få møter. Og jeg tror de fleste bruker litt tid på å åpne seg for noen, etterhvert som en blir bedre kjent med dem. Og romantiske følelser er heller ikke noe som pleier å dukke opp over natten helt uten videre. Å bli litt betatt av noen dog er jo veldig å lett noen ganger, men det trenger egentlig ikke å bety så veldig mye heller. Svært mange blir "distansebetatt" av kjendiser f.eks, men er det egentlig personen de blir betatt av? Eller sin egen forestilling og fantasi om hvordan personen er? Det er kanskje derfor det er ønskelig å bli bedre kjent? Og å se om det kan bli noe mer evt? Dette hørtes jo veldig koselig ut og kanskje også noe det finnes en gjensidig interesse for, men, det finnes ikke ønskelig å bare fortsette slik som det har blitt gjort frem til nå i det hele tatt. Og nei, det er ikke hverdagskost å bli kjent med noe på den måten. Og noen ganger, mulig oftere enn du tror, så kan det være noe du gjør som sårer mer enn du aner. Det er heller ikke så ønskelig å brette ut i det store og det brede om hva som helst under slike omstendigheter og det vil nok alltid bli holdt tilbake mye så lenge "dette" fortsetter. Og du fremstår neppe som kald slik du tror (fordi du er resververt), men bare som avvisende og uinteressert. Hvordan? Neppe slik du tror, ut i fra hva du skriver. Og jeg har prøvd å være åpen og fortelle deg hvordan tidligere, men jeg vet snart ikke lengre hvor mange måter jeg kan si det på. Dessuten virker det heller ikke som om du ikke forstår hva jeg mener, men mer som du bare ikke bryr deg nok. For jeg (og) syntes ikke at mail er den beste måten å kommunisere på egentlig og det finnes en million andre måter som jeg synes er bedre hvert fall. Også er det relativt slitsomt å være forståelsefull når forståelsen bare går én vei. Møtes på midten, liksom, er et vagt begrep, fordi det kan jo innebære så mangt, men kan det egentlig det når det kommer til stykket? Vet du? Det er vel åpenbart at du synes at folk ikke fortjener bedre og at du er komfortabel nok slik ting blir gjort nå og har blitt gjort frem til nå, men hva hvis du egentlig er alene om dette? Og hvordan kan du si at dette ikke er på dine premisser? Så, er du tydelig nok vedr. hva du føler og mener, som anonym på et forum? Ja. Er du tydelig nok? Nei. (Med mindre dette var noe du skrev til vedkommende på mail da, som du sier, hvis det stemmer at du har en av mange mail-adresser som ikke ble utdatert for lenge siden.) Anonymous poster hash: ba221...869 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 TS her igjen. Takk for svar..Har sendt han en mail tilbake der jeg skrev dette:Som deg er det vanskelig for meg å åpne meg for andre. Å åpne seg er ikke det letteste i verden og er noe jeg bruker en del tid på. Jeg har mine venner som jeg kan prate med på den måten, og de jeg prater med om helt vanlige ting.Jeg synes også jeg kan prate med deg om alt mulig rart, du har mange interessante synspunkter og ideer! Og ja, det er som prate med en jeg har kjent i lange tider. Det er heller ikke hverdagskost for meg å bli kjent med noen på den måten..Når det kommer til romantisk kjemi, er dette noe jeg synes er vanskelig å vite etter relativt få møter og en del e-mailer frem og tilbake. (Nå er vel ikke e-mail det jeg er mest vant med å bruke heller, mere tlf, skype og sms på meg) Sms f.eks blir en mere "her og nå" måte å kommunisere på..Det er litt vanskelig å få frem hva man egentlig tenker per mail syns jeg. Det blir litt sånn å svare på det den andre skriver liksom..For min del merker jeg fort om jeg liker noen, og jeg liker å bli godt kjent med personen før jeg vet hvor det eventuelt leder hen. Men å si ting rett ut er nok ikke min sterkeste side på akkurat dette området..Samtidig er nok jeg en person som er ganske reservert når det kommer til dette med følelser, og har ikke så veldig lett for å vise det om jeg faktisk liker en person på "den" måten.. Det tar litt tid og jeg må vite litt hvor jeg står hen.Jeg kan derfor kanskje virke litt "kald". Jeg er nok ikke den type person som blir veldig fysisk med en gang. Selv om jeg liker personen veldig godt.Derfor syns jeg det er vanskelig å egentlig si helt entydig hva jeg tenker om det.Det jeg helt klart kan si er at jeg liker deg veldig godt som person, og det hadde vært fint å bli enda bedre kjent med deg. Se om det kunne blitt noe mere.-Men det er jo såklart ikke bare opp til meg.Her synes jeg at jeg faktisk har utlevert meg selv ganske mye, sett i forhold til at følelser ikke har vært et tema før når han skrev det han skrev..Er jeg tydelig nok her? Hei!Joda, du kan jo utlevere deg jo i den forstand at du kan prate om hva du selv føler og hvordan du er vanligvis. Har du egentlig hatt noe problem med dette tidligere? Det ville neppe vært min erfaring hvert fall etter relativt få møter. Og jeg tror de fleste bruker litt tid på å åpne seg for noen, etterhvert som en blir bedre kjent med dem. Og romantiske følelser er heller ikke noe som pleier å dukke opp over natten helt uten videre. Å bli litt betatt av noen dog er jo veldig å lett noen ganger, men det trenger egentlig ikke å bety så veldig mye heller. Svært mange blir "distansebetatt" av kjendiser f.eks, men er det egentlig personen de blir betatt av? Eller sin egen forestilling og fantasi om hvordan personen er?Det er kanskje derfor det er ønskelig å bli bedre kjent? Og å se om det kan bli noe mer evt? Dette hørtes jo veldig koselig ut og kanskje også noe det finnes en gjensidig interesse for, men, det finnes ikke ønskelig å bare fortsette slik som det har blitt gjort frem til nå i det hele tatt.Og nei, det er ikke hverdagskost å bli kjent med noe på den måten. Og noen ganger, mulig oftere enn du tror, så kan det være noe du gjør som sårer mer enn du aner. Det er heller ikke så ønskelig å brette ut i det store og det brede om hva som helst under slike omstendigheter og det vil nok alltid bli holdt tilbake mye så lenge "dette" fortsetter. Og du fremstår neppe som kald slik du tror (fordi du er resververt), men bare som avvisende og uinteressert. Hvordan? Neppe slik du tror, ut i fra hva du skriver. Og jeg har prøvd å være åpen og fortelle deg hvordan tidligere, men jeg vet snart ikke lengre hvor mange måter jeg kan si det på. Dessuten virker det heller ikke som om du ikke forstår hva jeg mener, men mer som du bare ikke bryr deg nok. For jeg (og) syntes ikke at mail er den beste måten å kommunisere på egentlig og det finnes en million andre måter som jeg synes er bedre hvert fall. Også er det relativt slitsomt å være forståelsefull når forståelsen bare går én vei. Møtes på midten, liksom, er et vagt begrep, fordi det kan jo innebære så mangt, men kan det egentlig det når det kommer til stykket?Vet du? Det er vel åpenbart at du synes at folk ikke fortjener bedre og at du er komfortabel nok slik ting blir gjort nå og har blitt gjort frem til nå, men hva hvis du egentlig er alene om dette? Og hvordan kan du si at dette ikke er på dine premisser?Så, er du tydelig nok vedr. hva du føler og mener, som anonym på et forum? Ja.Er du tydelig nok? Nei.(Med mindre dette var noe du skrev til vedkommende på mail da, som du sier, hvis det stemmer at du har en av mange mail-adresser som ikke ble utdatert for lenge siden.) Anonymous poster hash: ba221...869 TS her.. Eeh atte.. Hæh? Lurer på hvertfall hva du anonym mener med det siste du skrev ang. en av mange utdaterte mail-adresser. Selvfølgelig har jeg mail. To stk til og med.. Så det så.. Hva har det med saken å gjøre egentlig? Anonymous poster hash: c5cc1...3dd Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 TS her.. Eeh atte.. Hæh? Lurer på hvertfall hva du anonym mener med det siste du skrev ang. en av mange utdaterte mail-adresser. Selvfølgelig har jeg mail. To stk til og med.. Så det så.. Hva har det med saken å gjøre egentlig? Hæææ? Skjønte du ikke noe hva jeg mente? Ja, nei, det er sikkert veldig vanskelig å skape misforståelser. Det er vel noe som aldri har skjedd før og vel. Og har du hele 2 stk til og med? Hvorfor har jeg mine tvil egentlig? Eller betyr det overhodet ingenting hva JEG tror og mener? Og for å spørre deg på en annen måte da. Kan du egentlig forestille deg hvordan kommunikasjonen (og relasjonen) deres kan bli mer upersonlig og mer anonym egentlig? Anonymous poster hash: ba221...869 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 TS her..Eeh atte.. Hæh? Lurer på hvertfall hva du anonym mener med det siste du skrev ang. en av mange utdaterte mail-adresser. Selvfølgelig har jeg mail. To stk til og med.. Så det så..Hva har det med saken å gjøre egentlig? Hæææ? Skjønte du ikke noe hva jeg mente?Ja, nei, det er sikkert veldig vanskelig å skape misforståelser. Det er vel noe som aldri har skjedd før og vel. Og har du hele 2 stk til og med? Hvorfor har jeg mine tvil egentlig? Eller betyr det overhodet ingenting hva JEG tror og mener?Og for å spørre deg på en annen måte da. Kan du egentlig forestille deg hvordan kommunikasjonen (og relasjonen) deres kan bli mer upersonlig og mer anonym egentlig? Anonymous poster hash: ba221...869 TS: Si meg, hva er det du egentlig er så i tvil om da? At jeg har to e-poster? Skal jeg forklare deg hvorfor? Praktiske årsaker f.eks?Jo jeg skjønte hva du mente med det lange omskrive innlegget over her. Og når det kommer til det med e-mail kommunikasjon.. Han har tlf nr mitt, valgte selv mail fremfor sms, jeg har foreslått skype, men fikk ikke svar på det. Han liker ikke å ringe. Og fyren er ikke på sosiale medier omtrent. Upersonlig much? Ja, men jeg er vel den som har prøvd å ha kontakt på andre måter. Sendte han en gang en sms for å bryte sms-isen, ikke svar, men deretter kun mail. Ikke for å forsvare meg selv akkurat, men dette er en gang fakta.. Anonymous poster hash: c5cc1...3dd Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Alle har rett til å være seg selv, men hvis man ønsker noe tilbake må man også gi litt. Mannen er i midten av 30-årene og leter etter romanse, mest sansyndlig ønsker han ikke spille spill. Så la meg ta på meg hjelmen og servere deg litt realisme: Menn ser ikke etter en god samtalepartner i en kvinne, hvis de ønsker gode samtaler går de til en mannelig venn. Du har ingenting å tilby utenom det faktum at du er kvinne, hvis du ikke tilbyr dine feminine kvaliteter kaster du bort tiden hans. Det var en gang du kunne gjøre hva du ville da prisen din var fortsatt høy, men du må realisere at du nå er over 30 og din verdi har senket betraktlig, uavhengig av hvordan du ser ut er du nå fjorårets modell og må selge deg billigere. Ditt spørsmål var hva han mente med at det ikke var romantisk kjemi, enkelt sagt oppførte du deg ikke som en kvinne burde og han fikk ikke opplevelsen av å være en mann i nærheten av deg. Han var snill nok til å etterlate deg med en politisk korrekt forklaring, men realiteten var at du ikke tilbydde han noe av det han så etter. Som jeg startet med å si har alle rett til å være seg selv, deg inkludert, men noen ganger må man gjøre ting man ikke er komfortabel med for å få hva man vil. I den første tråden hadde jeg dette i min post: Men du kan være sikker på at han har en interesse for deg, eller så hadde han ikke beholdt kontakten med deg. Men synes du det går for sakte er det bare du selv som kan gjøre noe med det. Det er tydelig at han ikke har interessen nå lengre å prøver å bryte kontakten, tydligvis var han enig med deg at det gikk for sakte og han så ikke at du var villig til å gjøre noe med det. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Alle har rett til å være seg selv, men hvis man ønsker noe tilbake må man også gi litt. Mannen er i midten av 30-årene og leter etter romanse, mest sansyndlig ønsker han ikke spille spill. Så la meg ta på meg hjelmen og servere deg litt realisme: Menn ser ikke etter en god samtalepartner i en kvinne, hvis de ønsker gode samtaler går de til en mannelig venn. Du har ingenting å tilby utenom det faktum at du er kvinne, hvis du ikke tilbyr dine feminine kvaliteter kaster du bort tiden hans. Det var en gang du kunne gjøre hva du ville da prisen din var fortsatt høy, men du må realisere at du nå er over 30 og din verdi har senket betraktlig, uavhengig av hvordan du ser ut er du nå fjorårets modell og må selge deg billigere. Ditt spørsmål var hva han mente med at det ikke var romantisk kjemi, enkelt sagt oppførte du deg ikke som en kvinne burde og han fikk ikke opplevelsen av å være en mann i nærheten av deg. Han var snill nok til å etterlate deg med en politisk korrekt forklaring, men realiteten var at du ikke tilbydde han noe av det han så etter. Som jeg startet med å si har alle rett til å være seg selv, deg inkludert, men noen ganger må man gjøre ting man ikke er komfortabel med for å få hva man vil. I den første tråden hadde jeg dette i min post: Men du kan være sikker på at han har en interesse for deg, eller så hadde han ikke beholdt kontakten med deg. Men synes du det går for sakte er det bare du selv som kan gjøre noe med det. Det er tydelig at han ikke har interessen nå lengre å prøver å bryte kontakten, tydligvis var han enig med deg at det gikk for sakte og han så ikke at du var villig til å gjøre noe med det. TS her. Ja jeg har da absolutt prøvd å være meg selv. Men mener du på ramme alvor at JEG som kvinne skulle bydd meg frem til han? Fremstått som lett på tråden? Han har vært minst like tilbakeholden når det gjelder fysisk kontakt, og rent ut keitete vil jeg påstå.. Det er da sannelig at menn tar intiativ til noe som helst fysisk kontakt? Eller? Er jeg helt på viddene? Menn SKAL være tydelige på den ene eller den andre måten mot en kvinne han er interessert i. Hadde han ville hatt oftere møter hadde han selv kunne tatt initiativ til det, i stedet for å si at han hadde tenkt å foreslå det selv.. Jeg sitter rett og slett igjen med den oppfatningen at han egentlig selv ikke vet hvordan han skal være tydelig til kvinner.. Og du Civilx, er du mann eller dame? Hvordan er din oppfatning av hvordan en kvinne "skal" oppføre seg da? Er det i det hele tatt noen fasit? Nei... Anonymous poster hash: c5cc1...3dd Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) (...) Men mener du på ramme alvor at JEG som kvinne skulle bydd meg frem til han? (,,,) Det er da sannelig at menn tar intiativ til noe som helst fysisk kontakt? Eller? Er jeg helt på viddene? (...) Og du Civilx, er du mann eller dame? Hvordan er din oppfatning av hvordan en kvinne "skal" oppføre seg da? Er det i det hele tatt noen fasit? Nei... Anonymous poster hash: c5cc1...3dd Ja, jeg sier at du som kvinne må by på deg selv som en kvinne. Det er ingen fasit på hvordan man skal gjøre det, og min oppfatning er bare relevant for de kvinner som vil ha meg. Jeg er enig i at menn burde ta initativ til fysisk kontakt, men jeg er også av den mening at kvinner passer best til å administrere hjemmet... samfunnet forteller meg at begge disse tingene er det feil av meg å tenke, og menn som ikke er like tradisjonelle som meg vil kansje også følge hva samfunnet forteller dem. redigert: Og ja jeg er en mann Endret 1. april 2014 av Civilix Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 (...) Men mener du på ramme alvor at JEG som kvinne skulle bydd meg frem til han? (,,,) Det er da sannelig at menn tar intiativ til noe som helst fysisk kontakt? Eller? Er jeg helt på viddene? (...) Og du Civilx, er du mann eller dame? Hvordan er din oppfatning av hvordan en kvinne "skal" oppføre seg da? Er det i det hele tatt noen fasit? Nei...Anonymous poster hash: c5cc1...3dd Ja, jeg sier at du som kvinne må by på deg selv som en kvinne. Det er ingen fasit på hvordan man skal gjøre det, og min oppfatning er bare relevant for de kvinner som vil ha meg. Jeg er enig i at menn burde ta initativ til fysisk kontakt, men jeg er også av den mening at kvinner passer best til å administrere hjemmet... samfunnet forteller meg at begge disse tingene er det feil av meg å tenke, og menn som ikke er like tradisjonelle som meg vil kansje også følge hva samfunnet forteller dem. redigert: Og ja jeg er en mann Ja men da er det i hvertfall like greit at det ikke blir mere. For om han ser for seg en dame i tradisjonell kvinnerolle så hadde han uansett måttet se langt etter det hos meg. Jeg synes da jeg har oppført meg kvinnelig nok. Da får det bare være. Anonymous poster hash: c5cc1...3dd Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 TS: Si meg, hva er det du egentlig er så i tvil om da? At jeg har to e-poster? Skal jeg forklare deg hvorfor? Praktiske årsaker f.eks?Jo jeg skjønte hva du mente med det lange omskrive innlegget over her.Og når det kommer til det med e-mail kommunikasjon.. Han har tlf nr mitt, valgte selv mail fremfor sms, jeg har foreslått skype, men fikk ikke svar på det. Han liker ikke å ringe.Og fyren er ikke på sosiale medier omtrent.Upersonlig much? Ja, men jeg er vel den som har prøvd å ha kontakt på andre måter.Sendte han en gang en sms for å bryte sms-isen, ikke svar, men deretter kun mail.Ikke for å forsvare meg selv akkurat, men dette er en gang fakta..Anonymous poster hash: c5cc1...3dd Hva? Nå er jeg jo mer i tvil om den andre personen virkelig ér den dere tror den er.Jeg forstår egentlig svært lite nå. For hva du sier her henger jo ikke på greip hele tatt. Hvilke fakta er det du sitter med? Først og fremst, så er vel fyren tilgjengelig på svært mange sosiale medier (med unntak av ett hvor han ble bannet fra)..? Sekundært så sitter du igjen med opplevelsen av at det er han som foretrekker å ta kontakten over mail..? Du sier også at du har foreslått skype, uten å ha fått noe svar på det. Altså, jeg sitter faktisk med akkurat den samme erfaringen, hvor jeg spurte om det var mulig å ta ting på skype i stedet etterhvert, men fikk aldri noe respons på det.Og du har prøvd å bryte sms-isen, uten å få svar, sier du? Vel, da tror jeg IKKE at den meldingen kom frem. Jeg har også prøvd å bryte sms-isen en gang forøvrig, samt også facebook-isen, men den eneste jeg responsen jeg fikk (der) da var jeg måtte slutte å ta kontakt, for det var intet mer som var ønskelig å si (til meg). Og da sluttet jeg jo å ta kontakt der da. Før dette ble det også prøvd å ringe, men det var ingen som tok telefonen, ei ringte meg tilbake.Kjenner du igjen noe av dette? Er det morsomt å late som, eller har dere utrolig nok klart å forveksle hverandre med noen helt andre, i hele denne perioden?Forøvrig, ikke hør på Civilix da. Dette er jo selvsagt ikke annet enn piss. Og det er heller ingen som forventer tradisjonelle kvinneroller, ei er i nærheten av like konservativ og naiv som han fremstiller seg her.Og Civilix, kan du være så snill å la være å prate for andre etterhvert? Du er åpenbart fullstendig lost og på ville veier med teoriene og påstandene dine. Og selv om du (og dem du snakker for?) har et forvrengt kvinnesyn og aldri søker en samtalepartner i en kvinne, og stikker da heller til andre menn, så betyr ikke det at dette gjelder alle menn. Denne realismen din er nok ikke annet enn svada og piss i dette tilfellet. Det er mulig det er slik for deg i noen tilfeller, men du forstår at mennesker er forskjellig, ikke sant? Anonymous poster hash: ba221...869 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 TS: Si meg, hva er det du egentlig er så i tvil om da? At jeg har to e-poster? Skal jeg forklare deg hvorfor? Praktiske årsaker f.eks?Jo jeg skjønte hva du mente med det lange omskrive innlegget over her.Og når det kommer til det med e-mail kommunikasjon.. Han har tlf nr mitt, valgte selv mail fremfor sms, jeg har foreslått skype, men fikk ikke svar på det. Han liker ikke å ringe.Og fyren er ikke på sosiale medier omtrent.Upersonlig much? Ja, men jeg er vel den som har prøvd å ha kontakt på andre måter.Sendte han en gang en sms for å bryte sms-isen, ikke svar, men deretter kun mail.Ikke for å forsvare meg selv akkurat, men dette er en gang fakta..Anonymous poster hash: c5cc1...3dd Hva? Nå er jeg jo mer i tvil om den andre personen virkelig ér den dere tror den er.Jeg forstår egentlig svært lite nå. For hva du sier her henger jo ikke på greip hele tatt. Hvilke fakta er det du sitter med? Først og fremst, så er vel fyren tilgjengelig på svært mange sosiale medier (med unntak av ett hvor han ble bannet fra)..? Sekundært så sitter du igjen med opplevelsen av at det er han som foretrekker å ta kontakten over mail..? Du sier også at du har foreslått skype, uten å ha fått noe svar på det. Altså, jeg sitter faktisk med akkurat den samme erfaringen, hvor jeg spurte om det var mulig å ta ting på skype i stedet etterhvert, men fikk aldri noe respons på det.Og du har prøvd å bryte sms-isen, uten å få svar, sier du? Vel, da tror jeg IKKE at den meldingen kom frem. Jeg har også prøvd å bryte sms-isen en gang forøvrig, samt også facebook-isen, men den eneste jeg responsen jeg fikk (der) da var jeg måtte slutte å ta kontakt, for det var intet mer som var ønskelig å si (til meg). Og da sluttet jeg jo å ta kontakt der da. Før dette ble det også prøvd å ringe, men det var ingen som tok telefonen, ei ringte meg tilbake.Kjenner du igjen noe av dette? Er det morsomt å late som, eller har dere utrolig nok klart å forveksle hverandre med noen helt andre, i hele denne perioden?Forøvrig, ikke hør på Civilix da. Dette er jo selvsagt ikke annet enn piss. Og det er heller ingen som forventer tradisjonelle kvinneroller, ei er i nærheten av like konservativ og naiv som han fremstiller seg her.Og Civilix, kan du være så snill å la være å prate for andre etterhvert? Du er åpenbart fullstendig lost og på ville veier med teoriene og påstandene dine. Og selv om du (og dem du snakker for?) har et forvrengt kvinnesyn og aldri søker en samtalepartner i en kvinne, og stikker da heller til andre menn, så betyr ikke det at dette gjelder alle menn. Denne realismen din er nok ikke annet enn svada og piss i dette tilfellet. Det er mulig det er slik for deg i noen tilfeller, men du forstår at mennesker er forskjellig, ikke sant? Anonymous poster hash: ba221...869 Dette er TS. For det første HVEM er det du tror at JEG er?? Jeg kjenner ikke meg igjen i din historie som om det skulle vært deg jeg datet? Er du: 36, mørk, høy og kraftig, bosatt i Trøndelag, og har en ph.d? Det tror jeg nemlig ikke.. Du er ikke den mannen jeg har datet så slutt å innbille deg noenting som helst. Er det noe som helst rart jeg ikke skjønner bæret av innleggene dine synd du?? Har du noen problemer med en feilslått date, foreslår jeg du tar det med henne. Å svare meg som om du er sikker på at jeg den du datet, den er bare innbilsk! For øvrig han jeg datet har aldri vært på Facebook noen gang. Eller om det er en du TROR er personen... Jeg kan garantere at det ikke er samme personen, og gudskjelov for det utifra hva du har skrevet her!! Jeg hadde løøøøpt lenge før tredje date.. Sorry!! Og slutt å disse Civilix!! Moderatorer, holder dere øye med svarene? Anonymous poster hash: c5cc1...3dd Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Men da fikk vi jo det oppklart. Så flott, at vi slipper flere misforståelser fremover da. Anonymous poster hash: ba221...869 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Og Civilix, beklager, da kan det jo være fylt mulig at du har rett i alt du sier. Jeg derimot, er bare innbilsk og leser det jeg ønsker å lese. På tide med å bestille en time hos en psykolog nå, tror jeg. Anonymous poster hash: ba221...869 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Og Civilix, beklager, da kan det jo være fylt mulig at du har rett i alt du sier. Jeg derimot, er bare innbilsk og leser det jeg ønsker å lese. På tide med å bestille en time hos en psykolog nå, tror jeg.Anonymous poster hash: ba221...869 Da håper jeg vi er ferdig med den biten hvertfall Flott at du beklaget til Civilix, jeg er kanskje ikke enig med han, men han virker som en bra fyr tross alt Anonymous poster hash: c5cc1...3dd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå