Christoffero89 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Hei. I fjor aktivertjeg Google play musikk på min konto for å få mine iTunes filer opp i Google skyen og streame til telefon. Dette ble gjort via UK VPN. Nå er tjenesten i Norge aktivert men får ikke aktivert musikk tjenesten. Mistenker det har med at jeg aktivere på engelsk VPN. Noen som har løsning her? Lenke til kommentar
memberid-343923 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Prøv å avbryte tjenesten under instillinger og deretter registrer deg igjen med norsk IP. Første måned er uansett gratis. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Jeg har ikke aktivt abonnement via VPN. Kun aktivert funksjonen slik at jeg får streamet egen musikk Lenke til kommentar
memberid-343923 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Forresten, bruker du Mac? Kom nettopp over en løsning for OSX. 1. Åpne Safari. 2. Valg - Avansert 3. Skru av "Deaktiver programtillegg for å spare strøm". Jeg byttet nettopp til OSX og måtte gjøre dette for å få Google Play Musikk til å fungere overhodet. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 Play Appen fungerer men problemet er at min konto er amerikansk og vil gjøre den norsk. Men er vist ikke mulig så har heller brukt min andre googlekoto og det løste alt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå